Mijn eileider zagen er goed uit verder nog niet echt wat te zien... hcg is 500. Maandag weer terug voor bloedprikken en echo. Kan nog alle kanten op dus moet afwachten
500 is niet zo heel veel toch? Zou je dan misschien korter zwanger zijn? Vervelend voor je die onzekerheid!
O jeetje @Mommiiee hier hoop je toch niet op.... Wij gaan zo hard voor je duimen!!!! Sterkte. Doe rustig aan. Wees lief voor jezelf.
@Mommiiee wat spannend zeg! Hopen op goed nieuws maandag!!! Zagen ze nog helemaal niks op de echo? Ook geen vruchtzakje ofzo? Wel fijn dat je eileiders in ieder geval er goed uitzagen!
@Mommiiee wat spannend! Hopelijk heb je maandag een goede verdubbeling en ben je wellicht ietsje korter zwanger, maar dat is niet zo erg. Kan je er extra lang van genieten! Worden spannende dagen. Denken ze nog aan een bbz? Of weten ze het eigenlijk niet.
Ik heb vanmiddag anderhalf uur op de bank geslapen. Ben echt zo moe. Ook maar roosvicee ferro gehaald met sinaasappelsap. Hopelijk helpt het een beetje. Voelde me vandaag echt een vaatdoek.
Ik heb bijna geen symptomen... Maar ik ben wel vreselijk moe ook steeds!! Bij m’n eerste was ik echt goed misselijk en aan het spugen, dus soms vraag ik me wel af of het goed gaat in m’n buik.
Onzeker maken die afwezige kwaaltjes he. Moest je de vorige keer ook al bij 5 weken spugen? Het blijft een onzekere periode. En ja, ik denk altijd maar als het goed zit, zit het zo goed. Zo niet dan niet. Je kan er toch niks aan veranderen. Voor nu ben je zwanger.
Ik heb ‘gelukkig’ een boek bijgehouden toen en las dat ik vanaf 5 weken ongeveer begon met misselijkheid. Dus misschien komt het inderdaad nog. Ik heb met 6+2 een echo, ik ben benieuwd!