Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Oh heb je daar baat bij? Misschien nog wel een goede om in huis te halen. Ben ook zo slap en moe en duizelig.. mijn ijzer kan volgens mij best een boost gebruiken..

2. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Welke vitaminen slikken jullie nu eigenlijk? Ik slikte altijd sportmulti en hoge dosis vit c maar daar staat allebei op dat het niet zonder overleg met arts mag als je zwanger bent. Nu een multi voor zwangeren. Maar mijn lijf lijkt toch wat te missen..

3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja, bij mijn vorige zwagerschap heeft die ferro me er echt doorheen gesleept. Mijn ijzer was niet eens te laag, maar toch hielp het enorm. Ook voor mijn keizersnede was het heel fijn. Had door die ferro (drink 1 glas daags) een hb van 8 en ook al had ik bloed verloren ik heb na de keizersnede geen extra ijzer gekregen.

Ik slik trouwens verder alleen foliumzuur met vit d. Ik wil nog andere halen, maar nog niet aan toe gekomen.

Daarnaast slik ik wel kinderasprine. In verband met mijn miskramen. Ik heb geen aantoonbare stollingsafwijking, maar baad het niet dan schaadt het ook niet. Zijn er meer die dat doen?

4. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ik slik multiviramine voor zwangerschap. Een natuurlijk merk omdat dit beter wordt opgenomen dan synthetisch. Wel prijzig maar is het waard. Ik merk het aan mn nagels en haar als ik het slik. Er zit ook wat meer b6 in, dat helpt mij tegen misselijkheid.

5. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik slik spirulina (al jaren) en foliumzuur.
    Zou wel zwangerschapsvitamines willen slikken, maar daar zit ook foliumzuur in en dat hoeft niet meer na 3 maanden.

6. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ja, maar het kan ook geen kwaad om het te slikken. Ik heb het bijvoorbeeld een jaar geslikt toen we probeerden zwanger te worden.

7. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Nou ik had gisteravond wat roze afscheiding. Bij mij is elke vorm van bloed nog nooit een goed teken geweest.
    Ben er best even verdrietig van geweest, maar we gaan het zien. Ik weet dat het helemaal niks hoeft te zeggen hoor en het was maar minimaal. Maar het was er wel. Dit zou wel weer een nieuwe variant zijn, ik heb nog nooit bloedverlies gehad bij goed oplopende testen. Dan werd het altijd een ma. En ik had zelfs nog nooit zulke mooie testen zo vroeg gehad.

Vandaag gelukkig een drukke dag, dat leidt lekker af.

8. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend naar. Ik heb zelf ook een beetje een trauma van bloedverlies, moeilijk om het los te laten! Maar bij mijn oudste hield het na een week op en kreeg ik een gezonde zoon! Dus houd vooral hoop!

9. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja klote is het! Fijn dat het bij jou goed is afgelopen!
    Alles is ook altijd weer anders. Ik ben vooral ook verbaasd. Normaal gesproken houdt mijn lichaam juist alles heel goed vast. Bij mijn tweede miskraam heb ik 1 drup bruin bloed gehad. Ik heb toen eerst de miskraam afgewacht maar na 7 weken toch maar een curettage gehad.
    Nog maar 20 dagen tot de echo haha.

Fijne eerste pinksterdag allemaal!

10. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hè, wat naar zeg:( ik hoop voor je dat het mee valt en de afscheiding niks betekend verder..

11. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Wat een k*t dag pfff steeds huilen en dat stomme gewacht zonder dat je weet waar je op wacht en wat je kunt verwachten. Nu door vriendlief buiten op een luie stoel neergezet met een boek...

12. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Voor iedereen natuurlijk fijne pinksterdagen!!

13. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Oeh dat is schrikken! Hoe gaat het vandaag met je?

14. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Ahh wat is afwachten lastig!! Hopelijk heb je genoeg afleiding vandaag! Wel fijn dat je vriend zo lief is voor je!!

Mommiiee vindt dit leuk.
  15. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja goed eigenlijk. Niks meer gezien gelukkig en voel me lekker zwanger.
    Hoe is het met jou?

Wat rot @Mommiiee, morgen is het gelukkig al maandag! Hopelijk heb je dan wat meer duidelijkheid.

Wij zijn vandaag bij mijn ouders geweest. Pff en dan die twee monsters achterin de auto weer terug. Dan vraag je je soms af, waarom wilde ik er eigenlijk nog 1? :|

16. Micy

Micy Lid

31 mei 2019
    49
    42
    18
    Vrouw
    Zoooo herkenbaar!

17. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    En jij krijgt nummer 4 :p

18. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Ohh gelukkig geen bloedverlies meer gezien! Vast onschuldig!!

Hier gaat het goed.
    Maar moe en kan weinig hebben. Kan me voorstellen dat het met 2 ukkies best zwaar is soms!

Best misselijk geweest vandaag. En nu weer met wat krampen op de bank. Tot nu toe was dat steeds na een drukke dag. Vandaag ook dus probeer me er niet druk over te maken.

19. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja ik hoop dat het onschuldig is! Ben er iets meer gerust op. Maar dan valt het je altijd opeens aan in je rug he. Zul je net zien. De tijd zou het leren.

Vervelend dat je misselijk was vandaag. Enige voordeel is dat je hormonen dus wel toenemen. Krampen zijn ook eng. Maar komt echt wel vaak voor. Lekker rustig aan. Voetjes ophoog, hubbie een kopje thee laten maken.
    Dat laatste kan hier helaas niet, mijn vriend heeft flink last van z’n rug, dus ik heb koffie voor hem gemaakt.

20. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Heb je geen contact gehad met de verloskundige?

Mijn vriend is een week met een vriend op vakantie, weinig vertroeteling helaas.

Deel Deze Pagina