Nou ik heb eindelijk de verloskundige gebeld. Ik mag gelukkig al snel komen!! 19 juni intake en echo!! Zo ontzettend spannend!
Ik zou daar alleen maar de zenuwen van krijgen steeds ik heb maandag een echo, ik wacht dat ‘rustig’ af.
SUPERBLIJ met deze test. Bij men miskraam nooit gehaald (op 6 weken nog steeds 2-3) Nu echt stoppen met testen en genieten!!
Ook raar dat ie bij jou 2-3 aangeeft terwijl je al verder bent als ik... Ik zou over 3 dagen weer testen als je de 3+ zou willen. Maar zwanger ben je zeker.
Ja daarom vroeg ik het.. mijn laatste menstruatie begon op 3 mei.. maar wel onregelmatige cyclus Ovulatie was rond de 18e en innesteling (denk ik) rond 25e
Soms heftige steken in mn onderbuik maar niet heel lang.. Me borsten staan op ontploffen maar verder breng ik het er nog makkelijk vanaf volgens mij...
Same here.. vandaag wel moe en last van mijn buik.. maar misschien is dat toevallig omdat ik nu weet dat ik zwanger ben
Ja, dus 3+ is 5 weken+ Maar kan best dat je innesteling iets later was en je hcg wat trager verdubbelt. Als je nog 1tje liggen hebt zou ik binnen enkele dagen is proberen...
Ik ben redelijk ok nog. Maar vorige keren werd het pas echt heftig met 7 weken. Nu alleen moe, opgezette buik en misselijk (maar nog prima te doen door regelmatig kleine hapjes te eten). En jij?