Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik heb het gelijk verteld aan mijn moeder.. die wist dat we al een tijdje aan het proberen waren..

Suuster vindt dit leuk.
  2. Mir123

Mir123 Bekend lid

9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    We houden het deze keer zo lang mogelijk voor onszelf. In het verleden al vaak miskraam gehad en vond het dan erg naar om ze eerst goed nieuws te vertellen en daarna de teleurstelling. Liefst wacht ik nu de eerste echo af en laat het dan pas weten.

Bovendien vond ik het niet leuk, want ze reageren toch al niet zo enthousiast meer vanwege de miskramen. Ook logisch natuurlijk!

Speelt ook mee dat m'n eigen moeder niet meer leeft dus dan sta ik er toch anders in tegen stiefmoeder en schoonmoeder.

3. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Bij ons weet iedereen (familie) het gewoon, als het fout gaat dan is het ook fijn om te kunnen delen met elkaar.

4. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Bedankt voor de positieve reacties op m'n digitale cb. Durf weer een beetje hoop te hebben.
    Ik testte positief op 11 dpo.

suethatsme vindt dit leuk.
  5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Mijn ouders zijn de laatsten die het horen. Mijn moeder is een schat van een mens, maar te bepalend. Ze zal het overnemen als HAAR nieuws. Beide zwangerschappen van m'n zusje heb ik van haar te horen gekregen, "want anders vertelt ze het jou als laatste". Bij mijn tweede zwangerschap heb ik het wel vroeg met haar gedeeld en ik had meteen spijt. "Je zusje weet het al, wanneer ga je het je broertje vertellen? Hij moet het ook dit weekend horen." Ehm ja nee dankje mam. Dat doe ik dus nooooit weer.

Suuster vindt dit leuk.
  6. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dit vraag ik me ook af... Chemo???? @Mommiiee ?

7. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ik gok omdat het een zol zwangerschap is... en ze is bang om schade te maken met een operatie

8. Kanarie1988

Kanarie1988 Actief lid

28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik al heel duidelijk op 9. Die 2-3 dagen zijn misschien net hetgeen verschil maakt he. Als je er nog 1 hebt is die vast en zeker morgen of overmorgen 3+!

Siamara vindt dit leuk.
  9. Kanarie1988

Kanarie1988 Actief lid

28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk is dat. En ik vind de mijne soms al erg, die van jou is x10 :roflmao::roflmao:

Siamara vindt dit leuk.
  10. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Haha nee dan snap ik het wel!

Siamara vindt dit leuk.
  11. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Vandaag echt veel pijn gehad in m’n buik. Niet echt krampen volgens mij, maar meer een spierpijn gevoel. Ook trekkend richting m’n navel

12. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ahh herkenbaar! Mijn moeder heeft het zelfs al aan mijn tante verteld:eek: "ja, het is mijn zus" nahh ja zeg.. ik zei: ja en ik ben jouw dochter! Had nog zo gevraagd om het niet aan iemand te vertellen :p

Mir123 en Siamara vinden dit leuk.
  13. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Jeetje, heftig..

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik schrik er echt van, chemo... Ken het echt alleen als behandeling tegen kanker... Blijf dit schokkend vinden...

15. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    @Mir123, ik heb twee spontane miskramen gehad bij 5 en 7 weken en twee ma’s. Ontdekt bij 8 en 11 weken, maar groei beide keren al rond de 7 weken gestopt.
    Jij hebt ook al behoorlijk wat miskramen gehad. Heb je het laten onderzoeken? Ik heb alleen het stollingsonderzoek gedaan. Schildklier werd al gecheckt omdat ik daar altijd al medicijnen voor slik.

Ik gebruik nu wel preventief kinderasprine. Hopelijk helpt het!

@Mommiiee jeetje wat heftig! Hopelijk zakt je waarde dan snel!

@clearblue testen, het zijn echt krengen hoor! Ik lees hier heel vaak op het forum dat de stap van 2-3 naar 3+ later dan 5 weken is. Als je zoekt zijn echt heel veel topics over met vaak een goede afloop. Al snap ik het knagende gevoel wel hoor. Soms geeft niet testen of geen echo zoveel meer rust.

Siamara en Suuster vinden dit leuk.
  16. Corynne

Corynne Actief lid

30 apr 2019
    177
    140
    43
    Vrouw
    @Mommiiee als je zwangerschap niet zichtbaar op de echo is weet je niet of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of in de baarmoeder. Hoe dan ook is het geen goede zwangerschap want je HCG stijgt niet, vaak lost je lichaam dit vanzelf op - waar deze dan ook zit. Maar niet altijd en het moet uiteindelijk wel weg. Opereren heeft geen zin want je ziet dan niet waar het zit en je wil geen gezonde eileiders weghalen. Één dosering methotrexaat is meestal voldoende om de zwangerschapscellen af te laten breken, dit werkt heel effectief op snel werkende cellen en wordt in hogere dosering ook als chemotherapie gebruikt. Klinkt eng maar als je maar een dosis nodig hebt vallen bijwerkingen vaak mee. Maar hopelijk is dit voor jou niet nodig!

Mommiiee vindt dit leuk.
  17. Mir123

Mir123 Bekend lid

9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    @Marlau

Pff ook al 4! Bij mij is alleen de laatste miskraam van januari met de 2e echo gezien en groei liep toen met 8 weken al achter. Dus vanaf toen al geen goed gevoel.
    Rest van de mk is vanzelf op gang gekomen dus begon met bloedverlies.

Heb in februari een stollingsonderzoek gehad maar hier kwam niks uit. Verder niet... maar gelukkig weten we ook dat het wel goed kan gaan!

18. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Vandaag al heel de week een zwaar gevoel in onderbuik, vooral bij staan en lopen.
    Sinds vanavond gaat het zeer doen.
    Weet niet goed of het echt krampen zijn.. wat is her verschil?
    Net ook bruinverlies bij het plassen..
    de moed zakt wel in m’n schoenen nu

19. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik heb ook wel eens wat een zeurend gevoel bij mijn onderbuik... maar echt zeer doet het niet.. en bruinverlies hoeft niet altijd wat te betekenen, maar ik begrijp dat je daar erg onzeker over wordt..... hoe is het vannacht gegaan?

20. butterfly20

28 mei 2019
    76
    60
    18
    Die buikpijn en zware buik herken ik wel. Als een lichte menstruatie kramp.
    Bruinverlies hoeft natuurlijk echt niks te betekenen!!
    Maar misschien kan de verloskundige je gerust stellen?

Deel Deze Pagina