He wat een nare berichten meiden... niet de berichten die we gehoopt hadden!! @Suuster ik hoop dat het niet in je eileider zit!!
@Momma2b Ah wat een naar bericht! Snap helemaal dat je dit een flinke knak geeft als het al tot 3 keer toe misging! Hoever was je bij de vorige keren dat het misging? Heel veel sterkte!! Zelf ook in januari bij gyn gelopen om te kijken of er een oorzaak was, heb toen bloed laten prikken maar hier kwam niks uit. @Suuster Pff heftig hoor! Wat zit je dan opeens enorm in spanning! Heel veel sterkte!
Oh meiden, ik had met afvegen steeds al erg veel afscheiding. Maar nu lijkt er ook ineens (heel minimaal) bloed bij te zitten... Afwachten of verloskundige bellen? Ik ga begin volgende week op vakantie, wil niet uiteindelijk daar bij een arts terecht komen.
Nee, dat begrijp ik. Maar zou het wel fijn vinden om te weten dat het een ‘normale’ miskraam vanuit m’n baarmoeder is in plaats van dat ze geen vruchtje kunnen vinden en ik straks in het buitenland voor verassingen kom te staan.
Dan zou ik gewoon bellen en je ongerustheid uitspreken!! En ook zeggen dat je op vakantie gaat!! Mijn vk zou niet moeilijk doen dus hoop die van jou ook niet!!
Ahh meiden wat een verdrietige en onzekere berichten ineens!! De kwetsbaarheid en het wonderlijke van een zwangerschap word toch maar weer eens pijnlijk duidelijk! Heel veel sterkte allemaal!
Bedankt allemaal Helaas zit bub wel in mijn eileider.. in verband met de bloedziekte is het allemaal wat gecompliceerder en mag ik dus niet naar huis. Zaterdag 15.45 moet ik weer bloedprikken om te kijken hoe hoog de waarde is. Als hij verhoogd is gaan ze direct opereren.. als hij lager is maakt mijn lichaam het zelf schoon. Nu dus wachten.. ik zit bij mijn schoonouders omdat naar huis rijden te ver zou zijn. Als ik hevige pijn krijg tussen nu en zatedag is mijn eileider al gesprongen en moet ik met spoed naar ziekenhuis voor de operatie. Positief puntje hier in is wel dat we zwanger kunnen worden op de normale Manier.. maar we hadden het toch liever wat anders gezien. Voor nu dus game over.. ik blijf wel nog even in deze groep als dat mag..
Pfff wat een enorm triest nieuws. Dan lukt het eindelijk en dan dit. Hopelijk voor jou geen operatie nodig. Veel sterkte gewenst!
Jeetje wat schrikken!! Hopelijk laat het vanzelf los en is een operatie niet nodig! Heel veel sterkte!!
Ach jeetje meis. Wat vreselijk. Hopelijk doet je lichaam het zelf Tuurlijk mag je blijven. We zijn er voor je. Dikke knuffel
@Suuster Echt verdrietig allemaal!!! Hopelijk wordt het zelf afgestoten. Wel spannende dagen ook nu! Sterkte en hopelijk mag het een volgende keer eens goed gaan!
@Suuster nee meis! Wat ontzettend naar. Hopelijk breekt he lichaam het zelf af. Kan je het een beetje vinden met je schoonouders? Wel fijn dat natuurlijk zwanger worden dus wel lukt, alleen zo verdrietig dat het zo loopt. Heel veel sterkte!