@Suuster ; heel veel sterkte. Er zit altijd een positieve kant aan, zoals je zegt. maar voor nu mag je het allemaal even zwaar klote vinden en huilen en balen etc. Want het is gewoon niet leuk!
@sporten, dat deed ik eigenlijk al niet dus nu ook niet. Wil straks weer gaan zwangerschapszwemmen. Maar dat is bij ons nauwelijks sporten te noemen! Hoe is het @Mini25? Heb je nog gebeld? Je kan ook altijd even overleggen. Hopelijk blijft het lekker weg! Maakt erg onzeker. Ik heb ook nog steeds af en toe wat donkere afscheiding. Ik ben zelf wel gewoon op vakantie gegaan, maar ik zit in Duitsland.
Ik heb de verloskundige vanmorgen gebeld, ik voelde me toch wel bezwaard om gisteren de spoed lijn te bellen. Het bloeden (het was echt een druppeltje vermengd met afscheiding lijkt het misschien meer) is daarna niet meer geweest. Wel wat last van m’n buik, maar dat zal voornamelijk door de obstipatie komen. Ik heb gisteren lactulose siroop genomen. Ze denkt dus dat het door de obstipatie komt. Laten we het hopen. Heb nu wel steeds de angst om naar de wc te gaan en weer bloed te zien. Maar goed, ik heb maandag een echo en dan weet ik sowieso meer. Bedankt voor jullie berichten meiden!
Bedankt voor alle lieve berichtjes ♥️ Maken jullie maar mooie gezonde baby’s! Ik vertrek zo weer richting ziekenhuis
Zo onzeker he, deze eerste weken? Aankomende week de eerste echo’s (ikzelf ook) ik hoop zo dat het bij iedereen goed is!
@Suuster heel veel succes! Hopelijk is het allemaal voorspoedig gegaan! @Mommiiee hoe gaat het nu met jou?
Hoop zo dat de echo’s van volgende week allemaal positieve berichten gaan brengen!!! En die daarna ook natuurlijk!! Zijn jullie ook zo extreem moe?? Ik ben echt kapot na een dagje werken!