Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Thanks @Marlau, lief van je!

De echo is goed gegaan, een stevig kloppend hartje te zien! :D Wel ben ik voor nu 2 dagen terug gezet. Denk echt dat het te maken heeft gehad met de meting, want ik heb mijn eisprong gevonden met ovulatietestjes en ik testte 8dpo al licht positief. Of is het dan een slecht teken dat ik 2 dagen terug ben gezet?

2. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Jaa wat goed @Want2beAmom! Een stevig kloppend hartje is echt het belangrijkste. Ik heb helaas wel wat ervaring met achterlopende vruchtjes, maar met 2 dagen zou ik me echt geen zorgen maken. Dat kan echt zo makkelijk een meetfoutje zijn. Bij mij klopte het hartje bij foute boel ook altijd traag of liep het vruchtje al een week achter. Ik zou me hierover geen zorgen maken.
    Wanneer heb je weer een echo?

3. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen. Ergens weet ik het ook wel, maar je wil het toch altijd even check, check, dubbel checken haha. Volgende week woensdag hebben we weer een echo! Wanneer heb jij een echo? Of heb je er al een gehad?

4. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Denk niet dat het veel zegt want het is nog klein dus lastig opmeten dus dan kan het altijd iets afwijken, volgens mij kunnen ze later pas preciezer meten. Zou me niet druk maken om die 2 dagen!! Lekker genieten.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  5. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @Want2beAmom Wat fijn een kloppend hartje! En 2 dagen zegt idd niks. Met de termijnecho wordt pas de uiteindelijke uitgerekende datum bepaald. Dus voor nu, niks aan de hand!

@Marlau Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelde :)

Ik voel me als ik uit bed stap al licht misselijk en pas als ik weer m'n bed induik is het pas weg :(. Nu is slapen ook een dingetje, omdat zoonlief laatste paar nachten ook wakker is s nachts. Hij heeft rode bultjes en het worden er meer. Bij de opvang zijn er meer kindjes die er last van hebben. Morgen gaat 1 van de kindjes naar de dokter (voor iets anders) en gaat dan gelijk vragen wat het voor bultjes zijn. Hopelijk is het niet erg... Hij heeft iig geen koorts en eet verder prima.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Marlau fijn dat de dag goed ging.
    Nee de reactie van mijn manager was alleen maar positief hoor.
    Ik werk met alleen maar mannen, dus dat scheelt. Maar ze zijn heel blij met mij en hij was bang dat ik dan minder wil werken of zelfs wil stoppen.

@Ting86 hopelijk geen mazelen. In Zwolle (waar ik werk) was vorige week een uitbr

7. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Het zijn geen mazelen. Wijzelf denken meer aan waterpokken...
    Oh, ik werk ook in Zwolle ;)

2de leg vindt dit leuk.
  8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh waterpokken ook niet leuk als het zo warm is.

Pfff, vandaag al gelijk smorgens misselijk. Zo niet leuk.

9. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    #669 Marlau, 19 jun 2019
    Laatst bewerkt: 19 jun 2019
    Snap ik! Het is ook een onzekere tijd en echo’s maken het niet altijd beter. Ondanks dat ze goed zijn.
    Ik moet nog 10 nachtjes slapen tot mijn echo.

@Ting86
    O waterpokken is niet leuk! Hier net achter de rug met beide. Mijn oudste had het wel mild, maar mijn jongste is er echt flink ziek van geweest. Ben benieuwd of het waterpokken is. Rode vlekjes kunnen vanalles zijn. De vijfde ziekte en waterpokken kunnen wel gevaarlijk zijn tijdens zwangerschap, heb jij dit vroeger wel gehad?

10. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik heb vroeger flink waterpokken gehad. Mijn man heeft gisteren foto's gemaakt. En hij heeft deze naar de huisarts gestuurd en wacht nu op telefoontje. Als het idd waterpokken zijn, dan ga ik vanmiddag ook even bellen om te vragen of ik nog actie moet ondernemen. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik heb net mijn manager ingelicht dat we weer zwanger zijn. Hij feliciteerde mij meteen. Bij het bedrijf waar ik werk zijn ze heel goed voor zwangere vrouwen en daar ben ik best blij mee.
    Ik heb dit gedaan, omdat ik me 's ochtends flink misselijk voel en als ik me ziekmeld, dat mijn manager weet waarom. En vanuit mijn vorige zwangerschap weet ik, dat ik mijn manager kan vertrouwen dat hij zijn mond nog houdt.

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Bij mij dacht ze ook dat het vruchtje een week achter liep, maar ze heeft verder niks gemeten. Het hartje klopte goed en ze zei dat het altijd een late innesteling kan zijn, of dat het na de innesteling even ‘stil ligt’. Voor nu is idd het belangrijkste dat het hartje klopt en met de termijnecho zien we wel waar we op uit komen.

Wij zijn nu heerlijk op vakantie in de zon, genieten van ons gezin van 3. Gek idee dat het volgend jaar zomaar eens anders gaat zijn!

12. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    De huisarts denkt idd ook aan waterpokken. Omdat ik in het verleden al eens waterpokken heb gehad, is het niet schadelijk voor de kleine frummel in m'n buik gelukkig.

Mini25 vindt dit leuk.
  13. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    @Ting86 sterkte met je zoontje! Hopelijk heeft hij niet zoveel last straks van de jeuk.
    En fijn dat hij zo lief reageerde. Dat is wel fijn. Bij mij op werk zijn ze ook altijd heel coulant.

14. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
  15. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Helaas geen goed nieuws waardes zijn gestegen, vrijdag word er een chemo ingepland...

16. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    O bah meis! Wat naar!
    Hoe dienen ze de chemo toe? Alvast heel veel succes!

17. Mommiiee

Mommiiee Actief lid

14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Als het goed is met een spuit in een spier

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte meid. Het zit je ook niet mee...

19. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Och wat naar :(

20. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Klinkt heel naar! Hopelijk valt het je mee!

Deel Deze Pagina