Morgen is mijn jongste jarig dus gelukkig mocht ik hem doorschuiven naar vrijdag anders had ik hem morgen al gehad..
Vraagje: mrt welke app volgen jullie je zwangerschap. Ik heb Flo vanwege het zwanger worden en pregnancy (gewoon Nederlands hoor). Maar Flo is echt beperkt en pregnancy gaat per week. Zou wel een leuke willen die per dag oploopt met tekst enzo
@Mommiiee Wat naar ... nu toch chemo. En nu je net met een jarige zit! Lastig allemaal hoor... veel sterkte!!
Ik heb zwangerschap+ ... wel leuk, veel info. Elke dag wat nieuwe artikelen, je kunt dingen bijhouden en echo foto's elke week
Ik heb ouders van nu (die doet per dag je een tip sturen) & ik heb zwangerhap maar das meet ter controle voor voedsel
Vandaag de echo gehad!! Mooi kloppend hartje te zien en precies op schema. Waar ik wel wat onrustig van ben is dat ze vocht in mijn buikholte zagen achter mijn baarmoeder. Ze deed er heel relaxed over verder maar zit nu toch niet helemaal lekker. Iemand hier ooit van gehoord?
@2de leg, ik vind the bump altijd wel leuk. Geen dagelijkse updates, maar wel veel artikelen en leuke wekelijkse updates, ook na de geboorte. @butterfly20 o wat een opluchting! Heeel erg fijn! Dat vocht zegt mij ook niks. Als de echoscopiste luchtig deed zou het wel niet relevant zijn. Je kan het de vk vragen als je er weer komt. Of je belt ze even als je echt ongerust bent. @Mommiiee fijn dat het dan vrijdag kon. Kan je je toch even richten op de verjaardag van je jongste. Al zou het wel een zwart randje hebben zo.
@Mommiiee gefeliciteerd met jullie jongste kindje, ik hoop dat je toch een fijne dag hebt vandaag en sterkte morgen
Hier vandaag een beetje een domper. Er was geen kloppend hartje te zien. De vruchtzak hoort volgens de metingen bij een termijn van 5 weken en 4 dagen. Het is nu dus of te vroeg om het hartje te zien, of het vruchtje is gestopt met groeien. Volgende week moeten we weer terug voor een echo en dan weten we weer. Ik vind het nog erg moeilijk te bevatten, maar probeer wel positief te blijven! Vanmiddag was ik wel even heel erg verdrietig hoor.
@Micy ahh snap heel goed dat je hier heel verdrietig van word! Zou het kunnen dat je minder ver bent? Of was je wel heel zeker van je eisprong? Wat een onzekerheid zeg! Ik duim voor je dat je volgende week toch nog goed nieuws krijgt!! @Mommiiee gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van deze dag!
Sinds december is mijn menstruatie weer op gang. Echt heel precies 28 dagen. Voorheen eigenlijk nooit gehad. Eisprong weet ik niet, we waren ook totaal niet bezig met zwanger worden. Maar aan de hand van mijn cyclus heb ik dus mijn termijn uitgerekend. Nu ik kijk, de test van 29 mei was heel vaag en die van 2 juni iets duidelijker, dan denk ik dat het eigenlijk best nog wel kan kloppen. Dat geeft wel hoop!
Ahw @Micy wat een teleurstelling Ik ben zo blij want wij hebben een lief klein embryo gezien met kloppend hartje, gemeten als 7 weken dus dat klopt!