super @HHJ ! Mijn buik is ook mega opgeblazen en deed stiekem het knoopje van mijn broek vaak los maar sinds vandaag mijn zwangerschapsbroek aangetrokken (nu ik de goede echo heb gehad mocht het van mezelf!).
Heb niet echt de energie gehad om hier alles te vertellen, dus heb het vooral gedeeld met de app-groep, maar nu toch ook maar even hier... Gisteren had ik plotseling bruinverlies. Aangezien ik twee miskramen heb gehad en nog geen kinderen heb, sloeg de schrik me om het hart. Ik mocht gelukkig meteen komen voor een echo, en onderweg hadden m'n vriend en ik het er al over wat we nu zouden gaan doen. We gingen er 100 procent van uit dat het mis zou zijn... Maar we kregen gewoon een sterk kloppend hartje te zien!! Wat een enorme opluchting!! Ik werd wel een paar dagen teruggezet, maar voor nu waren we intens blij. Toen kwam vandaag. En ineens was er meer bloed. Niet bruin, maar rood. Met enorme stolsels en heel erg veel pijn. Ik was op schoolreis met m'n klas en dat was een hel, want collega's weten er niet van. Stiekem toch even de verloskundige weten te bellen... Morgen belt ze als ze dit weekend nog een gaatje heeft voor een echo. Anders heb ik maandagmiddag al een afspraak staan. Ik ben er rustig onder. Ik probeer positief te zijn. Ik bloedde al voor de echo... Het kán toch niet dat dit bloed komt van dat sterk kloppende hartje van gisteren? Zo snel kan het toch niet gaan? Dat gaat er gewoon niet in. Ik heb nog zoveel hoop dat er een tweede vruchtje was dat we hebben gemist op de echo... Duimen jullie voor me?
@Siamara Pfff wat zit je opeens in spanning! Wat naar dat je dit allemaal nu zo mee moet maken! Ik hoop en bid mee voor jullie dat alles toch goed mag zijn!!!
@Siamara wat vervelend dat je nu weer in onzekerheid zit na gisteren. Ik ga heel hard voor je duimen!
@Siamara, o wat een schrik meid! En dat na je goede echo. Ik ga enorm voor je duimen dat het toch goed zit. Wat zul jij je rot hebben gevoeld op schoolreisje. Hopelijk heeft de vk dit weekend nog even een gaatje voor je. Dan weet je heg maar. Nu leef je toch tussen hoop en vrees.
Poeh ben me vandaag toch beroerd en engergieloos. En net nu mijn vriend vanmiddag en vanavond weg is. Gelukkig ligt de jongste nu te tukken en wil de oudste wel mega Mindy kijken. Eigenlijk te mooi weer voor, maar pff. Wel heel fijn, ik heb al 3 dagen geen donkere afscheiding/roze verlies gehad! Hoe gaat het met jullie?
Ik mocht om 14.00 komen voor een echo en heb helaas geen goed nieuws. Het is bizar snel gegaan... Donderdagmiddag een klein beetje bruinverlies. Een uur later een mooie echo met een sterk kloppend hartje. Die nacht begon meteen het bloedverlies heftiger op gang te komen. Vrijdag tijdens het schoolreis veel bloed, stolsels en volgens mij ook het vruchtje verloren... En bij de echo vanmiddag was al zo goed als niets meer te zien. Geen vruchtzakje, geen weefsel, niks. Alleen een beetje bloed. Zo anders dan m'n andere twee miskramen. Het goede nieuws is dat dit dus niet weer een lange emotionele nasleep krijgt van maanden, met bloed, tabletten en uiteindelijk een operatie...
❤️Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje Kaaskoekje, 29 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje Mamaselina- 25 jaar - 2e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar, 2e kindje Meiske22, 22jaar, 1e kindje Momma2b, 29 jaar, 1e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje Mir123, 33 jaar, 2e kindje 14 februari 15 februari ⭐️Suuster, Siamara ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) ------------------------------------------------------- Afspraken: Juni: 24 juni - Meiske22 - intake + echo vk 24 juni - Big Wish - intake + echo vk 26 juni - Ting86 - intake vk 26 juni - Want2beAmom - 2e echo 29 juni - Marlau - echo Juli: 2 juli - Momma2b - 1e echo + intake 3 juli - Mini25 - Intake vk 3 juli - HHJ - intake vk 5 juli - Mir123 -1e echo 5 juli - Kanarie1988 - 1e echo 10 juli - Marlau - Intake vk 11 juli - Micy - termijnecho 12 juli - Want2beAmom - intake vk 17 juli - HHJ - echo vk 22 juli- Mir123 - intake vk
@Siamara Wat een teleurstelling zeg! En dat nu al voor de derde keer en terwijl het er do allemaal nog zo goed uit leek te zien! Heel erg moeilijk allemaal! Heel veel sterkte en hopelijk mag het toch gauw wel een keer goed gaan.
@Siamara wat een verdrietig nieuws! En wat is het snel gegaan inderdaad. Ik vind het echt zo rot voor je. Gaan jullie nu voor de onderzoeken? 3x op een rij is echt vreselijk. Ik weet niet of je het gezien hebt, maar in de pijler miskraam staat een topic van Mokki en zij heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij. Meerdere miskramen en een hele snelle. Echt heel veel sterkte gewenst. Wat een verdriet.