Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Mwah het gaat wel, de pijn is nu over na 2 weken.
    Af en toe nog wel een klein inzinkinkje, maar verder gaat het ok

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Marlau Onze dochter is met zwemles begonnen toen ze 4 werd. Maar ik zwem al wekelijks met haar vanaf 8 weken.
    Toen ze 4 werd stopte dat en ging ze gelijk door naar zwemles. Ze kon toen al aardig de techniek.

Ik heb heerlijk gegeten. Helaas werd ik na anderhalf uur super misselijk van de gebakken vislucht. Ik ben toen alvast in de auto gaan zitten zodat manlief met de 3 kids gewoon rustig hun toetje konden opeten.
    Nu zakt het heel langzaam weg. Alleen wel weer die rotte smaak in mijn mond.

Ik hoop zo dat dit na de hormoonpiek over is.

3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Dat scheelt wel als ze al gewend is aan het zwemmen. Wij zwemmen maar af en toe. Ik start rond haar 5e verjaardag denk ik.

Fijn dat je wel lekker gegeten hebt. Wel heel erg naar dat je dan weer zo misselijk wordt. Weten je kinderen het inmiddels? Zoiets valt ook niet geheim te houden.
    Hormonen zijn echt een bitch.

@Suuster wat fijn dat de pijn is afgenomen. Heel veel sterkte.

Suuster vindt dit leuk.
  4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Marlau alleen de jongste niet. De oudste 2 wel. Die zijn dan ook al 15 en 13 jaar. Die snappen het ook allemaal een stuk beter.

5. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Hoi! ik zie nu pas deze lijst. Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben als het goed is op 15 februari uitgerekend en nu dus 7 weken zwanger.
    9 juli heb ik de eerste echo :)

HHJ, 2de leg, Ting86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Kaaskoekje

Kaaskoekje Actief lid

26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Welkom!!

Dew vindt dit leuk.
  7. Dew

Dew Nieuw lid

1 jul 2019
    2
    1
    3
    Vrouw
    Hallo mensen,

Ik heb tot nu toe nog geen hele duidelijke datum het is 14 feb of 24 feb. Maar ik zag maar 1 februari groepje dus hoop dat ik mij eerst hier aan mag sluiten:)
    Ik ben zwanger van de eerste :)

suethatsme vindt dit leuk.
  8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Welkom! Dat is nogal een verschil 14 of 24 feb. Er is nog een feb groepje van 15 t/m 29 feb.

Helemaal niemand een echo of afspraak zag ik! Rustige dag. Hier heb ik een goede morgen. Zo fijn!

2de leg vindt dit leuk.
  9. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Welkom alle nieuwe dames.

Hier gaat het ook redelijk tot nu toe. Niet echt misselijk. Wel weer die vieze smaak in mijn mond.

En ik merk dat ik nu toch wel zenuwachtig begin te worden voor de echo van donderdag.

10. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik heb woensdag weer een echo en ben elke dag beroerd misselijk en moe. Idd hopen dat de hormoonpiek snel voorbij is en het rustiger en fijner gaat worden. En dat uiteraard woensdag nog steeds alles goed gaat met de kleine frummel.

2de leg vindt dit leuk.
  11. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja als die hormoonpiek inderdaad maar voorbij gaat. Dan kunnen we tenminste gaan genieten.

MamaSelina vindt dit leuk.
  12. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Oe vervelend, zo misselijk.
    Ik heb bij vlagen een weeïg gevoel, niet echt misselijk.
    Heb wel erg pijnlijke borsten die ineens enorm zijn.
    En moe, moe, moe.

13. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Fijn dat je vandaag minder misselijk was @2de leg! Dat waardeer je dan opeens weer he. Ik had ook best een goede dag. Heerlijk even. Zo fijn om even wat meer energie te hebben voor mijn kids.

@Momma2b veel succes morgen met je echo!

14. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hoe voelt iedereen zich?

Ik was vandaag een pizza gaan halen en werd me in de domino’s toch misselijk van de pizzalucht Had meteen niet veel honger meer en partner bijna de complete pizza laten opeten.
    Ook word ik elke ochtend wakker met pijnlijke borsten en passen mijn bh’s nog maar net.
    Een leuke bijkomstigheid van de zwangerschap is dat ik geen zin meer heb in ongezonde snacks zoals chocola, chips en snoep. Waar ik momenteel wel verzot op ben is perzikken en ander zomerfruit.
    Vorige week heb ik van zusje een invulboek “ik ben zwanger “ gekocht (zij en een vriendin hebben een online winkel met babyspullen) Heb dochter ook een aantal leuke vragen laten invullen. D’r antwoorden waren zowel droog als hilarisch. Maf kind!

15. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@Momma2b veel succes met je echo vandaag!

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @LindaS80 pizza...............lijkt me heerlijk.

@Momma2b veel plezier vandaag bij je echo!!!

17. Dew

Dew Nieuw lid

1 jul 2019
    2
    1
    3
    Vrouw
    Klopt maar ik ben vorige week bij de gynaecoloog geweest en hij zegt dat ik nu 6.4 Ben en ik denk 7.4 maar de echo was zo mini dat hij even wou afwachten tot de 18e.
    Maar 24ste was ook een foutje dat moet 21 zijn sorry

18. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Allemaal lief van jullie.
    Maar heb ook hier een paar weken geleden verteld dat ik een bloeding had gehad en dat het een miskraam was. Ik was toen 5+1. Dus er komt vandaag geen echo. :oops:

Heb inmiddels al wel weer een eisprong gehad. Op een of andere manier kwam dat vrij snel weer op gang. Mijn NOD is 8 juli.

Ook ben ik bij de gynaecoloog geweest, omdat het blijkbaar niet lukt om zwanger te blijven. Ze hebben bloed geprikt voor schildklier, die was goed. Als ik weer zwanger blijk te zijn moet ik hcg laten prikken. Verdere onderzoeken zijn nog niet geweest, maar kan later altijd nog komen.

19. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh sorry! Hopelijk ben je snel weer zwanger bent en kunnen ze achterhalen waarom het niet lukt.

20. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Oh sorry! Ik ging gewoon blind van de lijst uit. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakker!

Deel Deze Pagina