Alles is in orde! We zagen een mooi kloppend hartje en de mini bewoog ook even. Ze schatte in dat het nu 8 weken en 5 dagen is. Iets verder dan ik dacht
Wat een heerlijk gezonde craving! Hier helemaal geen favorieten eigenlijk. Wat goed dat die bandjes ook zo goed werken zeg. En fijn dat je collega’s het nu weten. Ik vertel het volgende week na onze termijnecho zaterdag of na de uitslag van de nipt. Ik weet het nog niet.
@Mirremuis zo bijzonder om te zien he! Super dat het goed was! Ik sta voor as donderdag op de lijst voor mijn termijnecho. Dit is verplaatst naar volgende week donderdag ivm de kortere tijd dat ik zwanger blijk te zijn. O en meiden, we hebben ook nog een app groep! Helaas zijn er een aantal uit, dus nu jammergenoeg best wel stil. Indien je erbij wilt, mag je mij een pb sturen met je nummer, dan voeg ik je toe!
Grappig die cravings. Had bij de 1e idd ook echt brood en crackers met kaas en tosti's. Als het maar iets hartigs was. En dingen met rijst kon ik echt niet wegkrijgen, net als zoet beleg. Bij de 2e niet echt iets bijzonders. Nu wel weer tosti's, maar minder. Fruit krijg ik bijna niet weg. Groente lukt nog wel. Wat echt helpt tegen de misselijkheid is 2 blokjes cote d'or praline puur
Grappig, want ik hoef maar naar iets van chocolade te kijken en het is al mis. Vanavond met collega's sushi gegeten. Voor het eerst in weken dat ik echt vol zit en niks meer kan eten. Wat een fijn gevoel. Rijst gaat bij dus echt prima.
Leuk dat je het verteld hebt @2de leg! Lijkt me toch wel een dingetje tussen allemaal mannen.. die zijn een stuk nuchterder haha. Hier heb ik vandaag een extra echo gehad omdat de verloskundige de vorige keer zo liep te prutsen. Ze dacht dat ik cysten had, maar toch ook weer niet.. ze was aan het zoeken naar het kindje, terwijl we de keer daarvoor al een kindje hadden gezien. Vandaag dus een extra echo door een goede echoscopiste en alles zag er perfect uit! Helemaal geen cysten oid. Waarschijnlijk keek ze naar mijn darmen of bloedvaten. Onze mini lag al lekker te dansen en met zijn of haar armpjes en beentjes te wiebelen. Wat GEK om te zien, omdat je het niet voelt.. heel bijzonder.
Fijn @Want2beAmom en @Mirremuis ook fijn dat bij jou alles goed was! Wij zijn nu op vakantie en veel slapen doet me echt goed, ben minder misselijk daardoor. Alleen ga ik soms twijfelen of de baby nog oké is, zeker na mijn buikgriep (hoewel ik weet dat dat niet gevaarlijk is). Over 2 weken weer echo, dag nadat we terug komen van vakantie. Ik heb het op mijn werk ook al snel aan een aantal mensen moeten vertellen ivm rooster wat aangepast gaat worden, maar nog niet aan ‘iedereen’. Het liefst houd ik het zo lang mogelijk stil dit keer.
❤️ Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje LindaS80, 39 jaar, 2e kindje, 1e na mmm en 1 mk 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 2de leg, 37 jaar, 4e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje Mamaselina- 25 jaar - 2e kindje MamaDeluxe- 37 jaar- 12e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar - 2e kindje 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 13 februari Mir123, 33 jaar, 2e kindje 14 februari Kaaskoekje, 29 jaar, 3e kindje 15 februari Mirremuis, 27 jaar, 1e kindje ⭐️Suuster, Siamara, Mommiiee, Momma2be, Meiske22 ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) ------------------------------------------------------- Afspraken: Juli: 9 juli - Mirremuis - intake vk + 1e echo 9 juli - Suethatsme- gyn 10 juli - Marlau - Intake vk 10 juli - Kaaskoekje - 2e echo 11 juli - Micy - termijnecho 12 juli - Want2beAmom - intake vk 13 juli - Marlau - termijnecho 15 juli- MamaDeluxe- 2e termijnecho 16 juli - Suethatsme 2e termijnecho 17 juli - HHJ - echo vk 18 juli - 2de leg- termijnecho 22 juli- Mir123 - intake vk 22 juli - Ting86 - termijnecho 22 juli - Big Wish - termijnecho 25 juli - Big Wish - intake (ivm tijd kon het voor mij niet tegelijk) 25 juli: LindaS80 - termijnecho 26 juli - Ting86 - controle vk 29 juli - Mini25- 2de afspraak 5 aug - Kanarie1988 - termijnecho
Fijn @Want2beAmom en @Mirremuis dat de echo’s goed waren!! 9 weken dansje alweer, gaat eigenlijk best snel ... ik zit in men hoofd wel alweer de dagen af te tellen naar de volgende echo Jammer genoeg nog wel ff te gaan...
Fijn van de goede echo's!! Hier is de misselijkheid en moeheid ook op een piek (hoop ik) 10 weken dansje, wat vliegt de tijd...
Ik heb vanavond om 18 uur een echo. De tweede. Ik merk nu dat ik zenuwachtig ben en me ineens zorgen maak..... Of het wel goed gaat, of het hartje nog klopt.... Wij hebben (inmiddels alweer wat jaren geleden) een miskraam met ruim 10 weken gehad. Dus daar ben ik gewoon weer bang voor. Ook hebben we een kindje gehad die bij de 20 weken echo vanalles mankeerde en die we hebben laten afbreken. Wij krijgen daarom met 14/15 weken alvast een extra medische echo, voorloper van de 20 weken echo. Al met al is het gewoon zebuwslopend en kan ik niet genieten zoals ik bij mijn allereerste zwangerschap deed. Ben zo zenuwachtig voor vanavond!! Kan de spanning ook met niemand delen want niemand weet t nog..... Op mijn schoonouders na maar die zitten in het buitenland nu.
Dat is niet niks wat je hebt meegemaakt kaaskoekje! Begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Hopelijk onterecht en heb je vanavond een mooie echo met een prachtig mini mensje!
@Kaaskoekje begrijpelijk die spanning! En in jouw situatie helemaal. Hopelijk kun je na vanavond iets meer gaan genieten ervan. Succes!
@Mirremuis Leuk groep 1/2. Heb zelf groep 2 en volgend jaar ook weer. @Kaaskoekje Snap de spanning volledig. Heb zelf ook een aantal miskramen achter de rug en elke echo zie ik tegenop. Hopelijk vanavond weer goed nieuws.
❤️ Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje LindaS80, 39 jaar, 2e kindje, 1e na mmm en 1 mk 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 2de leg, 37 jaar, 4e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje Mamaselina- 25 jaar - 2e kindje MamaDeluxe- 37 jaar- 12e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar - 2e kindje 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 13 februari Mir123, 33 jaar, 2e kindje 14 februari Kaaskoekje, 29 jaar, 3e kindje 15 februari Mirremuis, 27 jaar, 1e kindje ⭐️Suuster, Siamara, Mommiiee, Momma2be, Meiske22 ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) ------------------------------------------------------- Afspraken: Juli: 9 juli - Mirremuis - intake vk + 1e echo 9 juli - Suethatsme- gyn 10 juli - Marlau - Intake vk 10 juli - Kaaskoekje - 2e echo 11 juli - Micy - termijnecho 12 juli - Want2beAmom - intake vk 13 juli - Marlau - termijnecho 15 juli- MamaDeluxe- 2e termijnecho 16 juli - Suethatsme 2e termijnecho 17 juli - HHJ - echo vk 18 juli - 2de leg- termijnecho 22 juli- Mir123 - intake vk 22 juli - Ting86 - termijnecho 22 juli - Big Wish - termijnecho 25 juli - Big Wish - intake (ivm tijd kon het voor mij niet tegelijk) 25 juli: LindaS80 - termijnecho 26 juli - Ting86 - controle vk 26 juli - Mir123 - termijnecho 29 juli - Mini25- 2de afspraak 5 aug - Kanarie1988 - termijnecho
Vierde vandaag m'n verjaardag samen met m'n collega in de klas (groep 2) Heb op zich nergens last van maar vond het aan eind toch erg intensief. Gelukkig waren we samen. En kreeg me toch opeens ook een kramp in m'n voet... pff Weet van m'n vorige zwangerschap ook dat ik daar last van had maar niet al zo vroeg.