Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Zo, zo vroeg al. Ik dacht dat dat helemaal niet kon nog, omdat het nog niet ontwikkeld is.

2. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Wij gaan zaterdag ook met 14 weken voor de geslachtsbepaling. Ze doen het daar tot 13 weken op basis van de NUB schatten. Maar vanaf 13 weken kunnen ze het met zekerheid zeggen en ook laten zien op de echo.

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hier krijg je een percentage, dus het lijkt dat er een meisje verstopt zit, zeg maar 60%. Maar omdat alles zo klein is gaan ze echt niet zeggen voor de volle 100%. Ik heb 60% gekregen, vorige keer 65% en bij de andere dochter 75% met 12 weken was dat toen. De jongens heeinner ik mij niet zo goed, behalve dat je duidelijk zag op de echo dat het jongens waren.
    Dus wie weet is mijn banner straks met de twintig weken ecjo wel ineens blauw

4. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Oo ik dacht dat je dat pas veel later kon zien joh! Ik heb volgende week maandag weer een echo, dat is met 13 weken en 3 dagen. Dan is er dus een kans dat wij het ook al kunnen zien?

Ik heb vandaag bloed geprikt voor de NIP-test en voor de 12-weken check. Ben heel wat buisjes bloed armer. :confused:

5. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Super leuk dat je dan al je geslachtsbepaling hebt. Heb je een voorgevoel? En deel je het ook met ons?

@brusje, jeetje wat vroeg! Wel leuk! Bij mijn vorige zwangerschap gaf ze met 12+5 75% kans op een meisje op basis van de nub en dag bleek te kloppen. Nu geen echo rond die tijd. Ergens vind ik de spanning tot de geslachtsbepaling ook wel leuk!

6. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Super leuk dat ze zo'n schatting geven zeg! Ik weet dat met 13 weken het zo'n beetje gezien kan worden. Spannend! Wij gaan 14 augustus, dan ben ik 15+2.

7. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Op basis van de NUB gokken wij op nog een boy. Ik heb/had geen voorgevoel. Maar ik kijk wel vooral naar jongens spullen en jongensnamen.

8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Dat je voornamelijk naar jongensdingen kijkt heb ik ook, alleen dan voor meisjes. Maar dat ken ik al, dus voelt ook wel vertrouwd.

Ben benieuwd wat iedereen gaat krijgen!

9. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Vind het spannend wat iedereen krijgt. Iedereen om ons heen denkt dat wij een meisje krijgen. Ik ben de enige die denkt dat het een jongen is. Weten jullie al hoe je het bekend gaat maken? Op een speciale manier, of gaan jullie het gewoon vertellen? En wacht je dan tot de 20 weken echo voor de zekerheid, of gewoon nu zodra je het weet?

10. Kaaskoekje

Kaaskoekje Actief lid

26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Mijn gevoel zegt weer een jongen. Dat zou dan de 4e zijn. Een meisje zou ik ook heeeeel erg leuk vinden maar ik heb geen voorkeur.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Wij vertellen het gewoon denk ik, heb niks bijzonders ervoor op de planning in ieder geval. En we vertellen het wel gelijk als goed te zien is op de echo. Bij m’n eerste kon ze het met 13,5 week niet helemaal zeker zeggen en mocht ik met 14,5 week kosteloos terug komen.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik heb dat ook met meisjes dingen. Heb 2 jongens dus vertrouwd is het niet. Twijfelde eerst, omdat ik bij de 2e ook dacht dat het een meisje was tot de datum van geslachtsecho stond, toen wist ik ineens zeker dat het een jongen was. Dat heb ik nu met een meisje. Het stomme is dat ik ook gewoon echt zo overtuigd ben dat ik alleen maar ze zeg als ik het over de baby heb. Vannacht ook gedroomd dat ik een meisje had gekregen.

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik ben denk ik 1 van de laatste hier die het weet, omdat ik wacht tot 20 weken echo.
    Die heb ik 11 september.
    Ik heb bij de blokker van die confettiekanonen gezien voor geslacht. Wil die kopen. En hopelijk diezelfde middag nog naaste familie bij elkaar voor de bekendmaking

2de leg en Want2beAmom vinden dit leuk.
  14. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar het geslacht bij iedereen. Zelf denk ik het ene moment dat het een meisje is en het andere moment ga ik twijfelen.
    Een goede vriendin van ons zegt ook dat het een meisje wordt. En die heeft het nog nooit fout gehad. En ik heb ook tegen mijn man gezegd vlak na de eisprong toen ik een rood jasje van zoonlief aan het opvouwen was, "dit kan een meisje ook wel aan he." Ik hoorde het mezelf zeggen....
    Zul je zien dat het een jongetje is. Ik weet wel dat ik dan in een deuk lig van het lachen :roflmao::roflmao:

15. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik heb nog helemaal geen voorgevoel.. al zit ik wel meer over jongensnamen te denken dan over meisjesnamen:p en een voorkeur heb ik ook niet.. bij een jongen weet ik al hoe leuk dat is en een meisje zou weer iets heel nieuws zijn! Wij hebben ook niet een geslachtsbepaling staan, dus rustig afwachten tot de 20 weken echo en hopelijk horen dat alles goed is! Daarna horen we wel wat het wordt:D ik moet nog een afspraak maken.. doe ik denk ik nadat we volgende week het hartje horen

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij horen het ook pas met de 20 weken echo. En die kan je hier pas inplannen vanaf 16 weken. Dus ik ga bellen als we terug zijn van vakantie. Ik ben pas 19 september 20 weken, dus dat duurt nog wel even.

Ik vermoed dat het een jongen wordt. Maar kijk nog naar kleertjes voor allebei. Namen heb ik ook voor allebei. Maar dat is meer omdat wij hoge eisen stellen aan de naam wat het lastig maakt om een leuke naam uit te kiezen.

17. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Als het een jongentje wordt, wordt het wel lastig met een naam bedenken.. we konden bij de eerste al tot het laatste moment amper een naam kiezen die we beide leuk vonden:roflmao:

18. Kaaskoekje

Kaaskoekje Actief lid

26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Voor een jongen heb ik de naam al. Voor een meisje vind ik namen wel leuk maar mijn man totaaaaaaal niet.

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Namen heb ik voor beide al.

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh wat heerlijk als je al namen hebt.
    Misschien kunnen jullie bij ons meedenken:
    Wij zoeken een naam met 2 lettergrepen waarvan de eerste lettergreep een o bevat. We willen niet dat de naam met o begint (zoals Olaf).
    Ideeën zijn meer dan welkom.

Deel Deze Pagina