Een meisje wat leuk!! Ik was bij mijn oudste dochter ook zo verbaast dat ze een meisje bleek te zijn! Inmiddels speelt ze wel het liefste met auto’s en zo. Klein jongetje verpakt in een meisje. @uitslag nipt, ik kreeg hem al op werkdag 4. Super vlug!
@MamaSelina wat een prachtige taart! En gefeliciteerd met je zoon! Superleuk om beide te hebben lijkt me!
Al een jongen en een meisje in de groep, wat leuk! Ik ben ook zo benieuwd wat wij mogen krijgen.. al moet ik nog een week of 5 wachten ik doe vandaag een 15 weken dansje op de eerste dag van mijn vakantie! Lekker 3 weken geen verplichtingen
Ik wist het abnormaal vroeg. Maar de stagiare versprak zich. Ik beval trouwens wel voor de 40ste week. Ze gaan mij niet laten lopem ivm grote babys. Vorige keer met 38 weken bevallen. Grote baby s komen er bij niet uit
Goede morgen dames! Wat fijn dat jullie allemaal nog zwanger zijn. Wellicht kennen jullie mij nog. Ik had met 5.1 een VMK. Wij zijn 2 rondes verder en we zijn zwanger! Vandaag 5.1! =D Wilde even het goede nieuws delen met jullie. HCG liep heel erg goed op, volgens bloed testen bij de gyn. En ik mag met 6.2 al voor een echo langs. Ik word goed in de gaten gehouden, dat is een heel prettig idee. Wat gaaf zeg al een jongetje en al een meisje! Gefeliciteerd! Blijven genieten hoor!!
Super leuk nieuws! Hopelijk een plakker deze keer. Geniet van je zwangerschap en kom hier af en toe nog is piepen!!!
Oo als dat zo is, wil ik er ook graag bij! En gefeliciteerd @Momma2b. Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is. Hopelijk blijft het nu goed gaan!
Er is volgens mij een app-groep, maar volgens mij zijn daar ook niet veel meiden meer over (ik zit er niet in). FB groep is er niet naar mijn weten.
Oooh @MamaSelina wat leuk!!! Geniet er van.. nu kunnen de inkopen beginnen haha. @Mini25 Grappig hoe je dat zegt.. zou ook typisch iets voor mij zijn om te kunnen denken als ik zo'n sterk voorgevoel zou hebbeb. "Volgens mij kon ze het het gewoon niet goed zien"
Ik zat gisteravond lekker op de bank filmpje te kijken ik voelde duidelijk even een poosje wat bewegen in mijn buik! Heel lichtjes, maar wel echt geen darmen! Een teken van leven, zo fijn
@Momma2b Wat leuk dat je weer zwanger bent! Tegelijk ook wel extra spannend! Hopelijk mag het nu goed gaan! Houd ons maar op de hoogte... Hier vandaag 13 weekjes zwanger. @HHJ Wat fijn dat je het voelt. Voel je het dan ook echt onderin en aan 1 kant? Vraag mezelf altijd af waar ik iets moet voelen...