Bij mij was het in het midden van de onder buik. Was maar even, later geprobeerd weer te voelen, maar daar had ie geen zin in
Net weer op controle geweest. De kleine mini was lekker aan het bewegen en alle ledematen aan het showen. Het was ook even aan het duimen. Mooie echofoto's. We hebben een mooi snel en regelmatig kloppend hartje gehoord. En ook de bloeduitslagen van moeders zijn prima Geslacht was met geen mogelijkheid te zien, want er lagen allemaal handen en benen voor dus we wachten lekker tot de 20-weken-echo. Nog even in spanning is ook wel leuk
Ooh zijn er meer elke ochtend zo vroeg wakker? Elke dag voor 6en is het weer zo ver. Wakker! En kan ik dan nog slapen? Ja hoor, net als de kids wakker worden en dan sta ik dus heel gaar op. Ik ben nog op zoek naar een nieuw, liefst niet zo dure, Voedingskussen. Iemand een tip?
Heel herkenbaar. Ik slaap sinds ik zwanger ben echt super licht en als ik eenmaal wakker ben kom ik bijna niet meer in slaap. Heel irritant!
Ja klopt eerste 3 maanden na de mtx mag je niet zwanger worden... Maar verder gaat het gelukkig goed met me! Eerste ongesteldheid alweer gehad nu kijken wanneer de volgende weer komt.. zijn nu op vakantie en denk er soms nog wel aan dat ik hier anders met mn buikje had gelopen..
Vanmorgen idd al voor de wekker wakker. Hopelijk niet elke ochtend Ik had bij de 2e via mp een domoo kussen gekocht. Hele fijne vind ik dat
Herkennen meerdere van jullie dit? Ik ben echt onwijs nukkig. Kortaf... Snel geïrriteerd.... En gewoon bluh, niet mezelf. Begin me een beetje zorgen te maken want ik ben gewoon niet leuk nu....
Als ik m’n man moet geloven... komt hem dit erg bekend voor. Hormonen! En als je je echt down voelt of zorgen maakt, misschien met de verloskundige bespreken.
Ik heb zoooo nood aan vakantie. Ik word ook gek van dat dagen tellen, nog zoveel tot vakantie, nog zoveel tot de echo. Ik maak mezelf echt gek nood aan rust!! En aan geen kwaaltjes!!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook in periodes, maar tot nu toe gaat het goed.. iets sneller geïrriteerd, maar verder wel gewoon als anders. Maar inderdaad, als je je echt zorgen maakt, kun je dit altijd bespreken met je verloskundige
Herkenbaar @Kaaskoekje ik kan vooral niks hebben op de momenten dat ik ongerust ben of me niet lekker voel (kwaaltjes). De emmer overstroomt veel sneller, volgens mij is dat normaal ik kijk er wel naar uit om me weer fit te voelen. Nog steeds vaak misselijk en weinig eetlust en nu ook flink verkouden, blegh. Ben vorige week geopereerd (cerclage) en is allemaal goed gegaan maar wel heftig. Nu nog thuis aan het herstellen en om de 2 weken controle in zkh. Laat de tijd maar snel voorbij gaan! Leuk dat sommigen het geslacht al weten, begin nu ook wel nieuwsgierig te worden, misschien aankomende week kijken
❤️ Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 2 februari HHJ, 26 jaar, 2de kindje LindaS80, 39, 2e kindje, 1e (12 jaar) na mmm en 1 mk 3 februari Marlau - 33 jaar 3e kindje Corynne - 33 jaar, 3e kindje Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje 4 februari Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje Ting86 - 33 jaar - 2e kindje Big Wish - 38 jaar - 3e kindje 5 februari MamaDeluxe - 37 jaar - 12e kindje Mamaselina - 25 jaar , 2 e kindje 6 februari 2de leg, 37 jaar, 4e kindje 7 februari 8 februari Mini25, 28 jaar - 2e kindje 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 13 februari Mir123, 33 jaar, 2e kindje itsann, 32 jaar, 2e kindje 14 februari Mirremuis, 27 jaar, 1e kindje 15 februari Kaaskoekje, 29 jaar, 3e kindje 17 februari Mir123, 33 jaar, 2e kindje ⭐️Suuster, Siamara, Mommiiee, Momma2be, Meiske22, Micy ------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (0) | onbekend (1) ------------------------------------------------------- Afspraken: Augustus: 14 aug - HHJ - controle/hartje luisteren 14 aug - Want2beAmom -geslachtsbepaling 19 aug - LindaS80 - geslachtsbepaling 20 aug - Big Wish - controle vk 20 aug - itsann - geslachtsbepaling 21 aug - Kaaskoekje - Echo 21 aug - Want2beAmom - controle vk 23 aug - Ting86 - geslachtsbepaling 24 aug - Marlau - geslachtsbepaling 27 aug - LindaS80 - 1e afspraak gynaecoloog 28 aug - Kanarie1988 - echo 16w 30 aug - Corynne - controle gyn September: 2 sep - mir123 - afspraak vk 9 sep - Marlau - afspraak vk 11 sep - Big Wish - 20 weken echo 12 sep - Marlau - 20 weken echo 13 sept - Corynne - 20 weken echo + controle gyn 20 sep - Ting86 - 20 weken echo 20 sep - itsann - 20 weken echo 27 sep - mir123 - 20 weken echo
Trouwens nog een vraag, zijn er meer mensen die nog niet zijn aangekomen in gewicht? Ik maak me stiekem een beetje zorgen, ik ben van mezelf al slank en door die misselijkheid kan ik gewoon niet zo veel eten (daarnaast 2x buikgriep gehad). Probeer nu volle producten te nemen ipv mager, nog andere tips? Wil me vooral wat energieker voelen, hopelijk komt het ontslagmoment snel!
Ik sta ook nog op -1kg. Geen zorgen maken. Bij mijn zoon stond ik met 17 weken op -7kg door HG. Daarna alles goed gekomen.
Ohhh vanavond de geslachtsbepaling.. vind het nu wel heel spannend Ben zo benieuwd! @Corynne ik ben ook nog niet aangekomen.