Soms maakt het niks uit. Ik groeide zo ineens terwijl ik niet meer, maar juist minder at. Ook daar wordt je niet blij van. Als het op mn nek gaat zitten dan ben ik echt lelijk. Dus io probeer zo gezond nogelijk. En die hoofdpijn van de laatste dagen werkt ook erg vervelend.
@Corynne Vooral geen zorgen maken als je nog niet bent aangekomen! Bij m’n vorige zwangerschap kwam ik ook pas bij 20+ weken aan. Vanaf maart ben ik 10 kg afgevallen en probeer momenteel juist zelf nog een beetje op gewicht te blijven. Eet wel gewoon goed, maar tussendoortjes mocht je wel laten staan zei de vk. Niet dat ik dat nog heel veel doe, maar probeer ook niet teveel te snoepen.
@Kaaskoekje Ik merk vooral dat ik weinig kan hebben van mijn oudste. Normaal ben ik de geduldheid zelf als het op hem aankomt. Nu trek ik het amper. @Corynne Ik ben ook afgevallen. Ik weet niet hoeveel, maar stond voor de vakantie op -1. Dat zal nu nog wel minder zijn, want mijn spijkerbroeken lubberen. En ik eet wat ik kan eten. Niet specifiek gezond. Maar gewoon waar ik niet misselijk van wordt.
@Want2beAmom en @Fay91 heel veel plezier met de geslachtsbepaling! Ik ben super benieuwd wat er in jullie buik blijkt te zitten! @brusje, leuk shirt! Waarom is nodapp minder goed? @aankomen/afvallen. Ik ben denk ik al 1,5 kilo aangekomen. Helaassss, hoefde van mij nog niet. Vorige zwangerschap was ik een halve kilo aangekomen nu denk ik. Mijn eerste zwangerschap op +10 geëindigd en de tweede op +13. In lijn zou nu +16 zijn, maar hoop max +13 weer. @Big Wish, meer goede verhalen over doomo gehoord. Ik twijfel wel een beetje. Ik gebruik hem alleen tijdens de zwangerschap. Daarna vind ik het ondingen. Ook met borstvoeding geven kon ik er niks mee.
Niet echt.. zo gek! Ik zei altijd tegen mijn man dat ik dacht dat ons eerste een kindje een jongetje zou zijn, maar nu ik eenmaal zwanger ben ga ik van links naar rechts haha. Heb geen sterk voorgevoel van 'JA, het is écht een jongen of een meisje.' Jij wel? Iedereen om ons heen denkt een meisje, maar ik blijf wel bij mijn punt, een jongen haha. Spannend vanavond! Hoelaat heb jij de echo?
Ik wens je sterkte, maar vaak betekend het niks en komt het door een andertje Ik zal voor je duimen. Nodapp moet ik met een dag verzetten, anders klopt mijn weken dagen aantal niet.
O nee @LindaS80.. hopelijk is het niets ernstigs . Mijn duimen draaien! Ik moet m idd ook een dag verzetten @brusje, anders klopt het niet.
O bah wat eng! Heb je veel bloedverlies? Hopelijk alles in orde met de baby! Ik heb mijn banner inderdaad een dagje vooruit gezet.