Ja joh,en t is ook niet dat je ff makkelijk in een bad stapt ter ontspanning. Er in wil wel, maar eruit is drama haha
Momma's got new wheels! Rolstoel is eindelijk in huis, was te eigenwijs om dat kreng eerder in huis te halen maar moest nu écht van mijn man
Haha ja niet normaal he. De tijd is voorbij gevlogen. Nu kruipt het wel eerlijk gezegd. Helaas bijna geen voorweeen meer...in ieder geval niet regelmatig meer. Vandaag lekker in huis alles weer ff poetsen. Ik hoopte dat vannacht mijn vliezen zouden breken. Maar tot mijn grote verbazing (ik heb dat bij de andere zwangerschappen al vanaf 25 weken .) Begonnen ipv mijn vliezen mijn borsten enorm te lekken.
Hier echt een hele onrustige buik nog steeds.. gisterenavond de hele avond voorweeen gehad. Tot 1.30 wakker gelegen en het gaat nu lekker door.
Ik ben wel toe aan wat babynieuws en bevallingsverhalen.... Of gaat het toch echt allemaal in januari gebeuren?
De niets aan fase hahahaha Want het houdt ons voor de gek, dan denken we he baby komt eraan en vervolgens verdwijnt alles weet als sneeuw voor de zon en kunnen we weer op het wachtbankje...
Ja ik vind het eigenlijk ook wel iets magisch hebben. Lichaam en baby die samen toewerken na de bevalling en het juiste moment bepalen. Heb er wel rust in eigenlijk.
Ik ook nog wel. Ook al voel ik veel, zolang het nog niet overgaat in echte weeën put ik er geen hoop uit. Dat is mijn leerpuntje geweest toen ik zwanger was van onze dochter. Géén hoop halen uit krampjes die niet doorzetten in weeën.
Kijk dat scheelt als je dat hebt meegemaakt en weet. Bij al mijn vorige bevallingen heb ik nooit eerder voorweeën gehad. Dus wist ik me geen raad nu, want ik was alleen gewend he weeën meteen bellen met zkh en hups akee bevallen. Dus wat dat betreft verloopt deze zwangerschap qua voorbereiding op de bevalling heel anders!
Hier is gelukkig de Ab kuur snel aangeslagen en heb vannacht alweer normaal kunnen slapen zonder ontploffend hoofd. Voel mij ook weer heel wat fitter. Ben vandaag wel weer steeds heel snel buiten adem , maar dat komt echt door de kleine buikbewoner die zeer actief is.
Hebben jullie wel eens zo’n dag dat je door al dat gerommel van je baarmoeder extra naar het toilet moet? Ik ben nu al 2x geweest vandaag en voel dat mijn darmen nog steeds drang hebben. Terwijl ik vorige week juist om de 3 dagen ofzo maar baar het toilet kon. Geen bijzondere dingen gegeten, dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga zo mijn dochter ophalen van het KDV. Die heeft er alweer een half dagje op zitten. Daarna thuis nog even een broodje eten en dan ga ik straks samen met dochter richting mijn schoonmoeder. Woont een half uurtje van ons vandaan, gaan we vanavond even eten. Vriend komt na het werk ook die kant uit. Is voorlopig denk ik de laatste keer dat ik die kant nog alleen op rij. Vanaf dit weekend durf ik niet te ver meer met de auto zonder vriend.
Ik zeg vaak ook met de voorweeen, het zal wel weer overgaan. Hoopte nu niet zovaak voorweeen te hebben. Maar aan de andere kant zorgt het waarschijnlijk al wel voor 1-2 cm. Dus dat is wel mooi meegenomen Ik moet ook veel naar de wc. Ineens heel erge kramp dan. @Riette89 fijn dat het weer wat beter gaat
Hier beginnen de krampen weer wat vaker te komen. Ben bang dat het alleen maar gerommel is. Afwachten weer....
Voorweeen neem ik niet meer serieus na de giga teleurstelling bij nr 1 dat ik nog steeds maar 1 cm ontsluiting had na 24 uur voorweeen elk kwartier haha. Dus ik ben er ook heel rustig onder en hoop vooral dat ballon niet nodig is in week 38. Vond die krampen zo naar in combi met zo'n slang aan je been vast geplakt dat t ook nog onhandig was ook