Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LaQueen, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Hihi jeeej hoofd in je kruis gevoel!

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Oh ja, dat was ik even vergeten:roflmao: #vergiet

Heb we minder last van maagzuur, maar daarentegen wel veel meer last met lopen, zitten, opstaan, nóg meer plassen etc.
    Ja kan me ook nog niet echt voorstellen dat er over een week of 2/3 waarschijnlijk echt wel een baby zal zijn!

LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ja exact dit!
    En als ze dan nog ff lekker draait of duwt met dr hoofd is het bijna alsof je spontaan in je broek piest.

LaQueen en Riette89 vinden dit leuk.
  4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Rennen naar de wc, om vervolgens een drupje uit te plassen.:roflmao:

Isabella2020, Haver11 en LJJ vinden dit leuk.
  5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik vind het juist voelen alsof ze de boel proberen open te wrikken met een koevoet :o:

LJJ vindt dit leuk.
  6. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    HIer gister vroeg op bed gegaan om 19:15:rolleyes:.
    Voelde mij echt niet fijn, bleef het erg koud hebben en harde buiken bleven ook steeds komen,waardoor ik überhaupt niet meer zitten of liggen kon.
    Ben schijnbaar als een blok in slaap gevallen want werd eerst pas vanmorgen rond 6:30 weer wakker o_O.

Vandaag weer een rustig dagje. Maar
    vanavond beginnen met slingers ophangen en ballonen opblazen voor de verjaardag van ons zoontje morgen. :D

Fijne Feestdagen wens ik jullie :)

iez, LaQueen, Buko en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar allemaal :roflmao:

Gisteren weer flinke voorweeen gehad. Het zegt echt werkelijk niks, Maar toch blijf ik hopen dat het dan doorzet :rolleyes:
    Ook was hij echt enorm druk :eek:

LaQueen, LJJ en Riette89 vinden dit leuk.
  8. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Zoooo en dat zonder te plassen vannacht? Jaloersss haha
    Hopelijk voel je je nu wel beter!

Fijne feestdagen allemaal! :)

iez, Buko, Isabella2020 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Woow ben echt jaloers! Laatste keer dat ik langer dan 4 uur aan een stuk door heb geslapen was voor mn zwangerschap:cry:

Mn vriend zei vannochtend, kun je vandaag misschien even niet schoonmaken en gewoon gaan rusten?:rolleyes:

Fijne feestdagen!!

iez, LaQueen, Buko en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook heerlijk een hele nacht als blok te slapen.
    We zitten nu al sinds vrijdag met mijn schoonfamilie in een vakantievilla. Supergezellig hoor, maar ik slaap echt bagger.
    Heel licht. Zoontje ligt bij ons op de kamer, en die kan de laatste tijd niet slapen zonder lampje aan. Daarnaast liggen er dan 2 te snurken terwijl ik naar t plafond ligt te staren:rolleyes:
    Vanochtend wel wakker geworden met flinke harde buiken. Maar dat lijkt nu weer weg te zijn. Wel wat misselijk.
    En dan staan ze hier lekker eieren met spek te bakken :| haha.

iez, LaQueen en Jetje1991 vinden dit leuk.
  11. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ben niet wakker geworden tussendoor, maar dat komt ook eigelijk niet voor want wordt eigelijk iedere nacht sowieso wel 2x wakker. Maar vannacht dus niet o_O.
    Ik was blijkbaar heel ver weg :roflmao:

iez, LaQueen, LJJ en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Lekker! Hier ook een bizar goede nacht.
    Dochters hebben beide tot 10.15 geslapen. En ik ben er gek genoeg niet uit geweest om te plassen.
    Dus we zijn net beneden :o:

@LJJ dus gezellig op de nachten na dan :p vreselijk snurkende mensen ! :|

@Riette89 fijne verjaardag morgen! En alvast gefeliciteerd :)

Fijne feestdagen! :D

Riette89 en LJJ vinden dit leuk.
  13. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!
    vannacht wel redelijk geslapen, gisteravond veel last van harde buiken waardoor ik om 02u nog onder de douche heb gestaan hierna wel in slaap kunnen vallen. Nu het gevoel alsof ik bont en blauw van binnen ben :o:
    Vanmiddag weer even naar de VK voor controle en aansluitend even naar het werk om de kerstcadeautjes te brengen namens de feestcommissie :D
    Vanavond kerstavond bij mijn ouders.
    Fijne feestdagen dames! :thumup:

Riette89 en Haver11 vinden dit leuk.
  14. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Hier een dramatische nacht. Zoon was om 3.15 wakker en daar heb ik een uur naast gelegen, toen lekker mijn eigen bed in en toen begonnen de voorweeen.... ik hoopte dat de baby dan zou indalen maar volgens mij ligt het kopje nog mooi boven mijn bekken.

Vandaag de vluchtkoffer maar inpakken en de wieg in orde maken, al verwacht ik dat het nog wel paar weken gaat duren.

15. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Pfff vanmorgen naar vk geweest. Strippoging gedaan maar alles zit nog potdicht. Wat een domper.:(
    Wel gaat ze volgende week weer opnieuw proberen zei ze. Ik vroeg of ze dan ook alvast voor inleiding wil gaan bellen met het zh) (Doen ze normaal met 41 weken pas) dat wilde ze wel...toen werd ze stil en zei ze....nou volgende week gaat je niet helpen. Ik bel vanmiddag het zh wel. Hoop zo dat ze het gaat lukken om eerder inleiding in te plannen.
    Ze zag wel dat ik ontzettend moe ben en behoorlijk veel vocht vasthou. Bloeddruk is ook weer wat hoger. Hoop het zo. Als ik maar een eindstreep voor ogen heb.

Sorry voor mijn ego berichtje

16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Goede nachten zijn besmettelijk!

Ik heb van 00:00-8:45 geslapen, ja in 1 ruk. Heb niet eens gemerkt dat mijn man in het holst van de nacht 2 uur lang met zoon is bezig geweest omdat arme kind de longen uit zn lijf bleef hoesten. Slechte moeder ben ik toch :D :p

iez, Riette89, LaQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    O balen zeg! Hopelijk kunnen ze wel inleiding plannen. T is super druk in t ziekenhuis..hele ongunstige tijd wat dat betreft, minder personeel door de feestdagen. In mijn ziekenhuis worden de niet urgente inleidingen fanatiek doorgepland naar dagen later.

(Ben blij dat ik al medische indicatie heb en dat hij er in week 38 uit moet)

18. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ja dat zei vk ook al. Maar elke dag minder is er voor mij 1. Alleen al een datum hebben is al rustgevend tussen de oren.

iez, Isabella2020 en LaQueen vinden dit leuk.
  19. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Oh wat heerlijk!! Dat zal je vast goed doen!!

20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Hou wel in je achterhoofd dat je op die datum ook nog teleurgesteld kan worden, dat er bv urgentie tussen is gekomen. Pin je er niet teveel op vast. Ik moet op de dag van de inleiding eerst bellen of er nog steeds plek is

Deel Deze Pagina