Ik plaats maar gewoon even hetzelfde berichtje als in het aftel topic, want ik heb geen puf om weer wat te typen. Gisteren zijn wij uiteten geweest. Ik kreeg een heel vol gevoel, kreeg veel voorweeën en was al even bang dat de bevalling zou beginnen terwijl ik mij op dat moment niet fijn voelde. Blijkbaar was iets van het eten verkeerd gevallen, want nog voor ik wilde slapen kwam al het eten eruit zetten. Heb in totaal vannacht 5x overgegeven en 2x op het toilet gezeten. Gelukkig kwamen mijn ouders vanmorgen en zijn ze met L. naar Ballorig. Ik heb net denk ik ongeveer 1,5 uur geslapen en ik werd wakker met trek. Net dus een crackertje gegeten en kijken hoe de thee valt, want zelfs water kwam er vannacht gewoon weer uit. Hoop wel dat dit betekent dat het sowieso geen kerstkindje wordt, want hij moet mij eerst de kans gunnen om even aan te sterken.
Hahahahaha, dit vind ik echt heel grappig. Zou hier ook gezegd kunnen worden. Ik heb een laatste stuiptrekking van nesteldrang geloof ik, vanochtend alle keukenkastjes uit gedaan terwijl er een cake in de oven stond. Zelf eindelijk weer eens goed geslapen en dochter is in een gezellige vrolijke makkelijke bui dus echt JEEJ. Best onverwacht dat het bij jou nog potdicht zit toch @Wizzy5 op deze termijn bij je vijfde kindje. Ik heb nu zelf een “ik wil de komende vier dagen echt niet bevallen”-modus en dat is echt zo veel fijner dan “hmm voel ik nou iets?”. In ieder geval écht niet op tweede kerstdag. Dan komt het broertje van mijn vriend de hele dag (lees: dakloos, verslaafd, persoonlijkheidsproblematiek en in afwachting van een detox programma...) dus die hele dag voelt sowieso al als de ergste straf die je me kunt geven Vanochtend gebeld voor definitieve tijd keizersnede volgende week; moeten ons om 7u melden en dan rond 08.30u is keizersnede zelf. Super chill, niet eerst heel de dag nog wachten. En nuchter zijn gebeurt dan vanzelf want krijg vast geen hap door m’n keel
Ja absoluut onverwachts hoor. Best balen even. Vk heeft met zh geveld. Gezien mijn vorige bevallingen in de 39e week en gebroken vliezen gaat het zh ervan uit dat ik deze week wel gebroken vliezen heb.... ik hoef dan geen 24 uur te wachten maar mag meteen door voor inleiding. Als dat niet gebeurd mag ik waarschijnlijk 2 jan op gesprek komen. Naja we zijn een mini stapje dichterbij...
Gyn belde net. Mag 31 dec komen we gaan dan inleiding bespreken! Zo blij mee. Ze wenste me sterkte aan de telefoon... heb goede hoop dat eind volgende week onze baby er is.
@LaQueen o bah! Heel veel beterschap. Geen chique diner voor jou dus morgen maar droge crackers @Buko je zwager klinkt als een eh pareltje.
Haha ja als jij niet eerder bent. Maar het maakt mij niks meer uit. Als we maar een datum krijgen. (Volgens mijn eigen berekening ben ik 4 januari uitgerekend....dus dan valt het nog mee voor mijn eigen idee)
@GroeneBomen hij is verschrikkelijk. Ouders van mijn vriend zijn allebei overleden en mijn vriend voelt zich toch verantwoordelijk.. Het is zo moeilijk om er mee om te gaan. Hij zit nu in z’n diepste dal ever, maar dat zorgt voor enorm veel stress en verdriet bij ons. Ik heb sowieso niets met die jongen, zorgt alleen maar voor ellende, maar vind het voor mijn vriend wel heel erg. Zelf nog nooit een normaal gesprek met hem gevoerd en we zijn nu 7 jaar samen. Hij is onbetrouwbaar, onvoorspelbaar, agressief, liegt, crimineel. En deels is het ziektebeeld natuurlijk, maar ook gewoon karakter. Borderline, narcisme en alcohol + drugs verslaving Ik heb vandaag al 3 app’jes gehad van mensen die hadden verwacht dat ik gister of vandaag een keizersnede zou krijgen. Vind dat echt irritant @Wizzy5 fijn dat het zo snel geregeld is!!
Wow dat vind ik gewoon brutaal. Dat je zulke berichtjes durft te sturen. Ze horen het toch vanzelf wel. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik niet meer reageer op berichtjes met: voel je al Wat?etc. Gewoon super irritant
@Buko o my... Kan mij heeeeel goed voorstellen dat je niet prettig voelt als hij in huis is. Moet je waardevolle spullen ook goed opbergen? Of heeft hij wel t vermogen om jullie eigendommen te respecteren? Lastig hoor voor je vriend. Je wil helpen maar eigenlijk ook tegen beter weten in.
@Wizzy5 ja die berichtjes beginnen nu te komen hè. Kreeg er gisteren ook al een. Weliswaar van een van m’n beste vriendinnetjes. Dat vind ik niet zo erg. Die appte ik de vorige keer tijdens het puffen. We delen veel met elkaar. Gelukkig kunnen we ook ongegeneerd tegen elkaar zeiken over van alles. @Buko oh daar zit je ook niet op te wachten. Nu niet, en nooit niet. Maar snap je vriend idd wel met zijn verantwoordelijkheidsgevoel. Succes iig met zijn bezoekje. Hopelijk vliegt de dag voorbij!
@Buko bleghhh succes met zijn bezoek! En die appjes, ik weet nog dat ik o.a. daar de vorige keer super chagrijnig van werd. Alsof je niets zou laten weten als de baby geboren is ofzo.
Ik sliep ook stukken beter! Mijn dochtertje was ook pas na 9am wakker, ze is altijd tussen 7:15/7;45u wakker dus dat was echt fijn! valt wel op dat veel van ons beter sliepen als normaal. Ik vraag me af waar het aan zou kunnen liggen. Vandaag op FB geplaatst dat we een baby verwachten. Nou niet expliciet maar een foto van ons gezien waar duidelijk te zien is dat ik een buikje heb.
Ja en dat geeft mij dan ook het gevoel dat het NU moet gebeuren ofzo om niemand teleur te gaan stellen.