Weer goed gekeurd door de VK, bloeddruk blijft prima! Kleine man is een show off.. VK vraagt vrijwel iedere keer of we inmiddels weten wat het wordt want hij laat het nogal graag zien Daarna even naar het werk geweest om de cadeautjes te brengen, was leuk om de collega’s weer even te zien. Wil het liefste nu op de bank blijven liggen want ben moe maarja gaan zo naar mn ouders eten, cadeautjes uitpakken en de lion king kijken, janken gegarandeerd
Kijken jullie er ook zo naar uit je eigen kleding weer aan te kunnen?! Ik kan niet wachten... om toch nog iets van mn wintergarderobe aan te kunnen!
Alweer wakker vanaf 5am....word er moedeloos van.... Yep, de hik is herkenbaar. die hormonen: heb hele avond zitten janken bij het zien van AYNL.
@Minttu jazeker, elke dag een paar keer. Soms voelt het heel naar omdat ik het hoofd dat heel goed voel in mijn bekken. @iez wij hebben ook gekeken. Mijn schoonzussen zaten te snotteren en ik als hormonaal labiel persoon had nergens last van @Wizzy5 wow 39 weken! Gaaf echt snel ineens!
Ook namens mij voor jullie allen een fijne kerst! En laten we duimen dat de kindjes nog even blijven zitten en vervolgens maken wij bij deze de afspraak dat we vanaf de 27e elke dag minstens 1 bevalling doen.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje} 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing} 1 Januari (1) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {meisje} 2 Januari (1) ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {meisje} 7 januari (3) ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 8 januari (1) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d} ❤️ @Isabella2020 - 30 jaar - 3e kindje ❤️ {verrassing} 9 januari (1) ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 11 januari (1) ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 12 januari (2) ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d } ❤️ @Riette89 - 30 jaar -2e kindje ❤️ {meisje} 13 januari (1) ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d} 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d} ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {jongen} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {meisje} ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d} JONGEN (10) | MEISJE (9) | VERRASSING (3) | ONBEKEND (0)| STERRETJES (5) ——————————————————— Afspraken December: ♡ 27 december @Jetje1991 controle vk ♡ 27 december @LJJ controle vk ♡ 27 december @GroeneBomen controle+echo gyn ♡ 31 december @Buko geplande keizersnede met 39+2 Januari: ♡ 2 januari @LJJ controle vk ♡ 2 januari @LaQueen controle vk ——————————————————— Bevallen! ❤️ Nickname - bevaltermijn (bijv. 39+1) - letter/naam kindje
Lijst toch maar weer even opgezocht, want vanaf nu moet hij toch wel een beetje in zicht blijven, haha. Misschien maar even om de 2/3 dagen minimaal terughalen, zodat hij niet te ver achter blijft. Onthouden: reactie #498 & pagina 25!
@LaQueen een stel zwangeren die iets moeten onthouden goeie grap! Haha! Ik vind het idd heel verwonderlijk dat er nog niemand bevallen is aangezien over 4 dagen de eerste uitgerekende datum al is van iemand. Ik hoop ook snel mijn oude kleding weer te passen, maar ga er vooral niet vanuit. Die 20 kilo zit wel ergens natuurlijk En vooral mijn benen en heupen zijn het probleem, zoals ze altijd al zijn geweest. Vorige keer ging alles pas langzaam weg na het stoppen met bv. Allemaal fijne kerstdagen!