Vannacht rond 4 uur wakker geworden met voorweeen die komen en gingen,sommige die ik kort weg moest puffen, het hield een uurtje lang aan ongeveer. Ben daarna blijkbaar weer in slaap gevallen. Buik voelt als nog onrustig aan momenteel. Ben benieuwd.
Dat klinkt wel héél spannend!! Ook als je ze al moest wegpuffen. Zou je het erg vinden op 2de kerstdag als het zou doorzetten?
@LaQueen spannend! Ben benieuwd wanneer het bij je op gang komt! Ik verloor hem geloof ik 1 of 2 dagen van te voren, maar weet het niet zeker meer. @Riette89 bij jou rommelt het ook door hè?! Aangezien ik een beetje moe werd van het vele omkleden, gebruik ik gewoon inlegkruisjes. Scheelt een hoop gedoe. Op de een of andere manier zijn mijn bekkenbodemspieren deze zwangerschap superslap geworden. Want goed uitplassen is ook heel lastig en als ik dan twee stappen buiten het toilet zet druppel ik nog wat na heel irritant.
Ow kijk! Dat wist ik niet!! Goed om te weten. @GroeneBomen sterkte met jullie zieke kleine man. Hier helaas ook een jongetje dat niet helemaal fit is. Vannacht 4x eruit voor lange tijd. Nu zelf ook wakker geworden met keelpijn. @LaQueen hopelijk hebben jullie het stroom snel weer gefixt!
Nee hoor dat zal mij niet uitmaken! Ben zelf ook erg benieuwd hoe en wat . Buik is erg aan het rommelen momenteel. En alles is weer zo oncomfortabel als wat, lig momenteel op de bank in alle posities mogelijk .
Hoe bijzonder als je straks ook gaat bevallen op 2de kerstdag en met je zoontje toen 1ste kerstdag! Was je met je zoontje ook eerder?
Dat zal inderdaad erg speciaal zijn! Ja onze zoon kwam 5 dagen te vroeg. Was toen eigelijk op 30-12 uitgerekend. Zit ook al aan te denken zul je zien dat zij de op zijn uitgerekende datum komt . Ze is sowieso een diva met karakter daar staat ze al onder bekend bij de Gyn
Ik heb daar ook last van. Ik hoop echt dat het na de bevalling allemaal mee valt. Na m'n eerste bevalling heb ik al best veel klachten gehad.. Was aardig onder controle maar ben zo bang dat het straks nog erger is.
@Jetje1991 bij mij was het na de vorige bevalling ook even slecht hoor. Maar dat is wel goed gekomen. Ik volleybal 3x per week normaal, dus dan train je die spieren heel goed. Alleen als ik iets te enthousiast sprong, sloeg en moest juichen dan had ik wel eens een “oeps” momentje. Nu ben ik na 2 maanden zwangerschap gestopt met trainen omdat ik zo mega beroerd was, en dan verslapt de boel gelijk natuurlijk. Dus het kán goed komen, maar t duurt ff. En anders naar een bekkenbodem fysio. Die kunnen je heel goed helpen!
Wij hebben gisteren drukke kerst gehad. Eerst lunch bij mijn vader en toen kado's en uitgebreid diner bij mijn moeders familie. Ik had me wel in een cocktail jurkje gehesen (zonder hakken dat wel), dacht dat ik nog kousen had, bleek niet het geval, me dus in een normale! panty gehesen en wonder boven wonder paste dat over mijn buik . Zoon was alleen wat ziekjes, maar met PCM en 2x tussendoor op bed leggen heeft ie zich toch er vrolijk en lief doorheen geslagen. Vandaag lekker bijkomen in joggingpak op de bank met wat lekkere hapjes .
Sjonge ik prijs me echt gelukkig met mijn bekkenbodem, heb nog nooit urine verlies gehad. En mijn buik zit zó laag, alsof ze in een hangmatje hangt.
Owww @Buko als ik jouw , wel prachtige!! , buik zie , dan denk ik dat je het ook wel zwaar hebt hè....ze zit inderdaad heel laag. Nog 5 hele dagen te gaan voor jou
Ik had het omgekeerde na mijn bevalling, bekkenbodemspieren zo extreem gespannen dat plassen zo zeer deed en amper lukte (helemaal uitplassen lukte niet eens). Heb weer moeten leren plassen met hulp van de fysio maanden later. Daarna is t gelukkig goed gekomen en tot de zwangerschap alleen last van eh lekkage als ik bronchitis had en bleef hoesten dat vanaf dag 3 de controle over de bekkenbodemspieren wel even foetsie was. En met volle blaas op trampoline springen is ook niet ideaal.
@Buko ooohh je kerstbal is aan t uitzakken. @Wizzy5 rekte de kerstman al uit, maar jij laat de kerstbal wel heul ver uit de boom zakken haha
Hahahaha. Ja het voelt ook echt heel raar. Ben gister super hard gevallen toen ik dochter op wilde tillen. Heb ineens een heel gewicht tussen m’n benen hangen Dus loop nu met twee blauwe knieën. Maar idd @Druffia nog 5 dagen! Dat maakt het wel te doen hoor. Heb er zin in!
@Buko woow wat een gek gezicht zo laag! Wel een mooie buik! Dan zit die van mij echt nog super hoog.. Als ik dan die van jou zie krijg ik spontaan extra zuurstof weer