@Buko Jij kan denk ik wel gewoon goed eten nu? Ik zou wel willen dat mijn maag zoveel ruimte zou krijgen!
Geen Kerstkindjes meer dames? Nou begin ik ook wel nieuwsgierig te worden hoeveel kindjes nog in 2019 geboren gaan worden in ieder geval Buko...maar verwacht toch nog wel meer ...Toch?
Kerstkindjes niet meer denk ik. Ben ook erg benieuwd... Krijgen straks een babyboomm. Allemaal tegelijk
Leuk om al jullie invullingen van de Kerstdagen te lezen! Klinkt gezellig. Wij hadden gister een relaxt dagje thuis. Vandaag met mijn broers en zussen + neefje en nichtjes bij mijn ouders, was super gezellig! Ieder stel verzorgde een gang. Wij hadden het ons gemakkelijk gemaakt met het nagerecht. Ik dacht 'Mocht de bevalling beginnen, kunnen we snel weg'. Manlief zei net echt wel benieuwd te zijn naar ons kindje. Heb wel een zere rug en net onder de douche lukte het niet om te ontspannen, mn buik blijft hard, baby is wakker en beweegt flink, wat niet helpt om een rustige buik te krijgen... Morgen is mn man nog vrij. Daarna 5 dagdiensten, daar zie ik wel een beetje tegenop. Lichamelijk kan ik niet zo heel veel meer, en de jongste is echt een handenbinder. Hopelijk komt het kindje snel, en worden die 5 dagen anders ingevuld!
Nou ik kreeg weer geen meldingen meer.. Ik dacht dat iedereen druk met kerst was, Maar jullie hebben dus nog wel geschreven hier. Hier is de verloskundige net weg. Wat voel ik me dom. De voorweeen kwamen eerst heel onregelmatig, daarna in bad gegaan met 2 PCM. In bad bleven ze komen.. toen ik uit bad was kwamen ze elke 2-3 min en steeds heftiger, dus besloten om de vk de bellen. Ook zij dacht aan mij te zien dat het wel echt begonnen was, dus ze heeft alles klaar gezet. Maar toch vals alarm. Nu is het gewoon helemaal weg. Dus we gaan weer wachten.
Deze baby is braaf blijven zitten! Goed geluisterd naar ‘Je mag niet met Kerst geboren worden’ En nu benieuwd hoe lang het nog gaat duren.. ik verwacht toch wel tussen nu en uiterlijk 6 januari een kindje hier. Zal dat even tegenvallen als ik nu nog 1,5 week voorweeen heb en géén baby.
Nadat ik gisteravond moeite had om in slaap te komen, door krampen (lichte weeën?) in mn buik en onderrug, heerlijk geslapen. De jongste slaapt nog, was gister toch intensief dagje voor hem. Wij liggen ook nog, geen reden om er uit te gaan. We gaan zo ons Kerstontbijt veroberen. Gister vanwege de stroomstoring bij Kerstbrood gehouden. Nu de lekkere broodjes in de oven afbakken! Vandaag staat de schuur op de planning. Staat nog veel karton van de verhuizing. Moet een stellingkast in elkaar gezet worden en dan kan het geordend worden. Vanmiddag controle bij de VK. Ben benieuwd of het hoofdje vast ligt, vorige week was het ingedaald maar nog wel beweegbaar.
Nee het heeft niet doorgezet. Aan de ene kant hoop ik dat hij in het nieuwe jaar komt, maar toch had ik er wel zin in gisteren. Er is wel een opening, maar dat is normaal bij een 2e of 3e zwangerschap.
Ik had net controle bij de vk. Alles was goed alleen ik moet meer op mn linkerzij gaan liggen.... Lig nu vaak op rechts omdat ik dan beter slaap. Maar ze ligt met haar rug rechts en dan is de kans op sterrenkijker groter?? Ik had het nog nooit gehoord... maar ik doe vanaf nu dus alles op links. scheen ook beter te zijn voor de ontsluiting.