Op de linkerzij slapen maximaliseert bloedtoevoer naar t kindje dus vandaar dat t dé gewenste voorkeurshouding is. Maar goed in je slaap heb je daar weinig controle over. Dat is ook de enige reden voor linkerzij liggen.
Nou ik ben ook even weggeweest haha, wel alles meegelezen maar even geen puf om te reageren. Wij hebben een datum! Op 7 januari mogen we ons om 9 uur melden en dan wordt ons kindje gehaald met een keizersnede. Super spannend en nu écht aftellen(en hopen dat 'ie zich niet eerder aandient). Leuke kerst gehad, op kerstavond na. Onze buren draaiden snachts nog heel hard (hardcore) muziek, toen wij een appje stuurde of het misschien ietsje zachter mocht. Nou ze vonden maar dat wij zeikerds waren, zonder ook maar een fuck te geven over het feit dat ik hoogzwanger ben en mn slaap hard nodig heb (er zit nog wat frustratie haha). Nouja, heel veel gezeik in ieder geval. Daarna wel 2 leuke kerstdagen gehad met mijn vader en gisteren bij schoonouders! Vanmiddag lekker in pyjama naar mn moeder en daar gourmetten.
Zojuist bij de VK vandaan. Ze schatte het gewicht op 3600. Ik zei:" Daar teken ik voor, laat het vanavond maar komen". "Nou, zei ze, ik kan even voelen,". Nou, dat heeft ze gedaan. Lag nog ver naar achteren, wel gelijk zeurderig gevoel in mn buik. Volgende week nog een poging. Hopelijk niet nodig...
Ik morgen 38 weken en was er vanmorgen maar durfde niet te vragen of ze wilde voelen. Dacht dat vind ze vast te vroeg. Volgende week ga ik het vragen haha
Hier stelde het zelf voor! Die kans liet ik niet aan me voorbij gaan. Maar aangezien de andere 2 kids te laat kwamen, verwacht ik er niet teveel van.
Ah zo leuk al dat gerommel hier!! Ben benieuwd wanneer de eerste baby er is. Ik ga er maar vanuit dat ik over tijd ga lopen. Scheelt een hoop frustratie. Ik hoop dat we dinsdag een datum krijgen. Ik zei al tegen mijn man vanmorgen....ik ben nog liever ongesteld dan dit.
Ik heb ook een ruime datum haha, volgende week vrijdag gaat ze mij toucheren en besluiten of een ballon nodig is (en zo ja is het goede nieuws dat als echo+ctg goed zijn, ik met ballon naar huis mag omdat we dichtbij ziekenhuis wonen ) en t word sowieso dan in dat weekend ingepland. Met kleine uitloop nog naar die maandag, maar hij moet voor dinsdag 7-1 geboren zijn. Dus we moeten rekening houden dat t zover is volgend weekend Echo was prima. 38 weken is gewoon vroeg voor inleiden dus ze willen hem wel elke dag extra geven voor de rijping. En ik ook. Hopelijk heeft hij zo minste kans op complicaties. Omdat t de tweede bevalling is durven ze het aan om die paar dagen extra te geven. Ik heb ook niet de illusie dat hij voor die tijd komt. Heeft nog voldoende vruchtwater en heeft t te goed daar binnen haha groeit gewoon door op de p97 lijn
Wat een onzin. Die van mij ligt al zolang als ik weet rechts en mijn VK’s hebben daar nooit iets over gezegd.
Dochter is nu bij oma voor 2 nachtjes. Wij zijn de hele dag op stap geweest vandaag. Hopelijk zorgt dit voor veel voorweeën straks die morgen overgaan in de bevalling ofzo haha. Ik zou het zo leuk voor haar vinden als we zomaar kunnen bellen dat haar broertje er is! Maar ik ben bang dat als ik het te veel hoop, het niet gaat gebeuren. Geen delen meer van slijmprop verloren na mijn mededeling, dus misschien toch weer bijgevuld nu.
Meneer ligt niet vast in het bekken nog maar ze acht de kans ook groot dat hij dat pas tijdens de bevalling doet. Omdraaien lukt em niet meer, zit wel in t bekken echt maar heeft de luxe dat zn hoofd nog prima te bewegen is
Hier ligt ze ook rechts.. voor mij rechts althans. Zo ligt ze al een week of 8, en is tussendoor (2 weken geleden) één keer naar links gewisseld en een week later weer terug naar rechts. Hier vandaag ook controle gehad en alles was prima. Groei goed adhv groei baarmoeder. Ze ligt al vrij ver in het bekken, maar nog niet klemvast. Al is omdraaien niet meer mogelijk.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje} 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing} 1 Januari (1) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {meisje} 2 Januari (1) ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {meisje} 7 januari (3) ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 8 januari (1) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d} ❤️ @Isabella2020 - 30 jaar - 3e kindje ❤️ {verrassing} 9 januari (1) ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 11 januari (1) ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje} 12 januari (2) ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d } ❤️ @Riette89 - 30 jaar -2e kindje ❤️ {meisje} 13 januari (1) ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d} 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d} ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {jongen} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen} ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {meisje} ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d} JONGEN (10) | MEISJE (9) | VERRASSING (3) | ONBEKEND (0)| STERRETJES (5) ——————————————————— Afspraken December: ♡ 30 december@Riette89 Controle ♡ 31 december @Buko geplande keizersnede met 39+2 Januari: ♡ 2 januari @LJJ controle vk ♡ 2 januari @LaQueen controle vk ——————————————————— Bevallen! ❤️ Nickname - bevaltermijn (bijv. 39+1) - letter/naam kindje