Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LaQueen, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Fijn dat jullie het herkennen en uitleg kunnen geven, over de bewegingen! Toch fijn zo'n forum! :)

LaQueen, LJJ, Riette89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Spannende tijden dus voor jullie! Hopelijk lukt het strippen!! Bij mij gaan ze morgen weer proberen, ik hoop dat het nu wel gaat lukken en anders plannen ze ook een datum voor een ballon

LJJ vindt dit leuk.
  3. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ik mag einde van de middag naar vk. Ze gaat wederom strippoging doen. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat het niet gaat lukken. Morgen naar de gyn. Oooh wat hoop ik dat die mij deze werk nog wil inleiden.

iez, RM1996, Druffia en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ja, dat was hier met de eerste precies zo. Mijn vliezen braken en ik had meteen regelmatige weeën. Heb toen van tevoren ook niet echt gehad dat het rommelde. Dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.

LJJ vindt dit leuk.
  5. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Net terug. Controle was goed. Ctg was netjes. Ze wordt nu rond de 3300 gram geschat :thumup:

iez, RM1996, LJJ en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Laragh

Laragh Actief lid

7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Minder heftige bewegingen herken ik ook. Gelukkig voel ik hem nog wel regelmatig bewegen. Vorige week de hele week ook enorme, oncomfortabele druk onder, dus hoopte dat dat een voorteken was. M'n eerste kwam met 39+2 dus was lichtelijk teleurgesteld toen die dag nu kwam en ging... De druk is nu ook een stuk minder. Ook nog totaal geen voorweeen, maar dat heb ik bij de eerste ook niet gehad. Ben een stuk ongeduldiger dan bij de eerste merk ik :oops:

Succes meiden met de strippogingen. Ik ben benieuwd wanneer de 2e baby zich aandient in deze groep!

iez, LJJ, Isabella2020 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Ook net op controle geweest. Alles goed, baby helaas nog niet ingedaald dus nog steeds gaan liggen als de vliezen breken. Vanaf 40 wk gaan ze evt strippen, eerder heeft volgens de gyn alleen harde buiken en bloedverlies tot gevolg maar geen effect op bevalling. We wachten dus vrolijk af.

iez, Riette89, LJJ en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    @Riette89 wat verdrietig, ook voor de nabestaanden dat kerst altijd samen zal hangen met t verlies :(
    (Mijn opa is overleden op de verjaardag van mijn broer, was voor mijn ouders ook erg rot jarenlang: de gezelligheid van de verjaardag maar ook dé sterfdag van hun (schoon) vader. )

@Wizzy5 en, succesvol opgevoeld? :D

Riette89 vindt dit leuk.
  9. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Wat ik vooral heel leuk om te merken, is dat mn man zo nieuwsgierig aan het worden is. Hij appte vandaag dat hij zn geluid op zn mobiel had aangezet, nou.. dat is nooooooit zo! Altijd trilfunctie. Leuk om hem zo mee te maken! Uiteraard ben ik ook benieuwd, maar denk echt dat mannen en vrouwen dit wel anders ervaren.

iez, LJJ en Buko vinden dit leuk.
  10. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Mijn vriend is er ook wel mee bezig ja. Nou hebben wij natuurlijk een datum, maar hij krijgt nu last van nesteldrang:roflmao:. Is de hele kelderkast aan het uitruimen, van alles weggooien, alles schoonmaken en reorganiseren. Ik vind het heerlijk want het stond nog op mn lijstje maar was er nog niet aan toegekomen:p.

LaQueen, Buko, LJJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Haha heeeeerlijk als die mannen zo mee gaan doen.

In heb die van mij ook aangestoken
    Die is de berging(bijkeuken + garage) aan het opruimen en witten gegaan. Er moet een andere vloer in (al 4 jaar, zo lang als dat we hier wonen dus..)
    Hij beloofde ooit dat te doen voordat zoon geboren werd. 3 years later... :rolleyes:
    Het ergste is dat ie weet dat ik het ook al 4 jaar een doorn in het oog vind. Maar het begin is er!

LaQueen en Isabella2020 vinden dit leuk.
  12. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Nou lekker genieten van die mannen die hun handen uit de mouwen steken! De nesteldrang was hier niet aanstekelijk :o:

13. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Nee nog steeds geen ontsluiting. Ben wel in het ziekenhuis voor hartfilmpje. Ben benieuwd.

LJJ en iez vinden dit leuk.
  14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, mijn man is nu ook een paar dagen vrij en bedenkt uit gekkigheid ook allemaal klusjes voor zichzelf.:roflmao:

LJJ vindt dit leuk.
  15. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Heb vandaag een andere auto gekocht.. We keken al een tijd en hadden geen haast. Maar als t aan mn vriend lag betekende geen haast, over een paar jaar ofzo. Dat zag ik niet zo zitten, dus heb vandaag zelf de knoop maar door gehakt:roflmao:. Nu tenminste een beetje een goede 'gezins' auto. Wel zo handig straks..

Voelt ook meteen weer wat relaxter, weer wat van mn lijstje kunnen strepen:o:
    Droom ook al 2 dagen over de kerstboom, dat ik alle ballen eruit aan t halen ben en alle naalden op veeg.. dus dat word denk ik het volgende project:roflmao:

LJJ, LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    @Buko heel veel succes morgen! :D

LJJ en Buko vinden dit leuk.
  17. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Waarom krijg je nog een hartfilmpje? Extra check? Of moet je nu in het ziekenhuis blijven?

18. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ivm minder leven voelen .
    Hartje was goed.
    Kreeg wel ineens een enorme pijnaanval toen ze een echo wilde maken. Vk twijfelde of ik opgenomen moest worden. Ze wist niet zo goed waar de pijn vandaan kwam. Ze dacht misschien de nieren. Mocht het even afwachten hoe het thuis zou gaan anders moet ik meteen weer terug vannacht . En dan zullen ze me toch helemaal moeten onderzoeken.
    Hoop dat het gewoon hierbij blijft. Heb net een warme douche genomen en dan zo wat paracetamol. Morgen afspraak met de gyn.

iez en GroeneBomen vinden dit leuk.
  19. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ow jeetje dat is ook wat. Gelukkig was het hartfilmpje verder goed . Hopelijk blijft alles rustig vannacht en anders bij twijfel gewoon bellen natuurlijk! Rustig aan!

Wizzy5 vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    @Wizzy5 ik hoop ook dat t afzakt voor je, nierstuwing oid kun je nu ook echt niet gebruiken.

Wizzy5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina