@GroeneBomen Hahahaha.. Achja daarna heeft hij nog heel wat meer moeten doorstaan. Het was vast een goed voorbereiding..
Echt wel. Heb het tijdens mijn eerste zwangerschap nooit zo erg gehad. Wist ook niet dat het zo ongemakkelijk en pijnlijk kon zijn.
Hahaha grote stolsels op de badkamer vloer was ook wel ff schrikken Maar moet ik erbij zeggen, ik stond onder de douche toen ik de slijmprop opving en ik man dus heeeeel blij riep 'kom kijken!!!' en hij dus echt wat anders had verwacht hahahahaha
Hahaha Hier was mijn slijmprop vorige keer ook zo’n dikke stevige kledder alsof je zwaar verkouden bent van onder. Maar ook geen bloed idd.
Okay, ik krijg opeens best wel een beetje hoop dat ik niet tot de uitgerekende datum hoef te wachten hoor. Ik verlies opeens de ene na de andere klodder! Heeeerlijk zo’n forum waar je de details even kan delen haha.
En iedereen Herkenbaar, dat heb ik ook al dagen.. soms zit er wel wat in mijn ondergoed. Ranzige bedoeling allemaal haha.
Ghehe lekker al die klodders... .. Nog een paar weken geduld en dan hebben we allemaal ons kleintje kunnen bewonderen... Ik ben inmiddels wel heel benieuwd hoe het met @Druffia gaat.. Hoop dat alles goed gaat. ❤️
Ik ben ook heel erg benieuwd naar @Druffia Weet iemand iets van haar? Hier vanaf 4am niet meer kunnen slapen. Het wordt weer zo’n vervelende dag....
Nou meiden, tijd voor de volgende baby nu hoor Hier gaat het super ons. Ons meisje heet trouwens a.y.e.L (even omdraaien ) Ze is vandaag tov gisteren amper afgevallen (gestart 3940, gister 3680, vanochtend 3640) en haar suiker was keurig. Vanwege haar gewicht is dat even extra in de gaten gehouden. Ze is ook echt lang, zelf meten levert ongveer 52/53 cm op. Maat 50 is echt kort aan de armen en benen. Borstvoeding loopt als een tiet Wjllen deze week nog wel langs een kno arts want ze heeft een vrij kort tongriempje, en liever problemen voorkomen dan wachten tot ze ontstaan. Ik heb (eer)gister nog enorm veel pijn gehad, maar vannacht eindelijk wat geslapen en voel me meteen een ander mens. In principe mogen we deze ochtend lekker naar huis!
Fijn dat het zo goed gaat @Buko en dat jullie naar huis mogen! Spreek je de naam letterlijk uit in Ned of op z’n Engels? Tip: Voor het tongriempje zijn wij naar Karen/Karin Slagter in Groningen geweest toen ons dochtertje 8 dagen oud was is ze behandeld. Op deze pagina kun je meer info en ervaringen vinden (over de beste behandelaars in Ned en waar je terecht kunt etc): https://www.facebook.com/groups/529487263809317/?ref=share
@Buko leuke naam! En fijn dat het zo goed met jullie gaat. Gisteravond opeens veel buikpijn, steken en voorweeën. But still no baby.. ik vroeg tenslotte ook om een goede nachtrust, dus ik snap het wel. Wel komt en gaat de menstruatie achtige buikpijn (nu ook nog) en begint het slijm weer op gang te komen. Ik hoop niet dat dit dagen zo doorgaat, want de combi geeft wel wat hoop. Vriend is nu weer werken en morgen in principe ook. Ik vermoed dat de baby in het weekend komt, omdat het waarschijnlijk onbewust rust geeft dat hij gewoon thuis is. Als er straks niks spectaculairs gebeurt dan gaan dochter en ik even naar de winkel denk ik, zijn we er toch eventjes uit geweest.
@Buko fijn te horen dat het zo goed gaat! En hopelijk zometeen lekker naar huis! Bij mijn man zitten korte tongriemen (of helemaal vast) in de familie. Bij onze zoon heeft de kinderarts gelijk dezelfde ochtend gekliefd destijds omdat wij dit hadden aangegeven. Dit zal nu weer gebeuren indien nodig. Heb ook gevraagd voor lipbandje, want achteraf zat die ook vast bij zoon. Pas achter gekomen na een val rond 1 jaar. Balen dat jullie er voor terug moeten.
Klinkt wel erg hoopvol! Ik hoop ook erg op dit weekend. Ben dan 39 weken en gewoon klaar mee. Maargoed ik ga nergens meer vanuit want heb nog helemaal geen voortekenen. Geen krampen of klodders helemaal niks.. Alleen savonds wat harde buiken, maar dat heb ik al de hele zwangerschap. Morgen afspraak bij de vk. Misschien dat ze wilt kijken hoe of wat maar denk het eigenlijk niet.
Ontsluiting en verstrijking meten: Hoe meten ze dat? Met de hand of met inwendige echo? tijdens bevalling weet ik wel dat het met de hand is, maar als je niet aan het bevallen bent bedoel ik.
Hoe doen jullie dat als je op controle gaat naar het ziekenhuis/doorverwezen wordt door de VK naar het ziekenhuis? Neem je dan alles mee, voor het geval dat je moet blijven? En, ga je dan alleen? Hier is mn man komende 4 dagen vrij, dus als ik naar het ziekenhuis moet, gaat hij sowieso mee. Maar, kan me voorstellen dat dat niet bij iedereen het geval is.
Ja wij mogen naar huis! Hebben 11.10u afspraak bij kno arts, is wel op andere locatie hier 10min vandaag maar gaan we vanuit hier meteen langs. Hebben we het ook maar gehad @iez we zeggen het op z’n Nederlands