Net klaar. Ctg goed en mijn buik blijft wel erg aangespannen vandaag. Zat ook een flinke pijnlijke wee bij tijdens de ctg. Als de kleine zich tot zondag niet meldt, moet ik het ziekenhuis opbellen of er plek is zondag, voor weer een ctg omdat het dan de uitgerekende datum is. En als ze dan nog niet komt moet ik iedere tweede dag hier naar de gyn tot de 41ste week, en daarna neemt het ziekenhuis het compleet over . Heel papierwerk meegekregen. Pff kleine meldt je maar snel heb het echt wel gehad
Poeh, vannacht van 04:00u tot 05:30u wakker gelegen met mega rugpijn. Bleef hoofdzakelijk rondom mijn borst hangen dus vrij hoog alsof er een band strak werd getrokken, zakte in geen mogelijkheid niet naar beneden of überhaupt weg in die anderhalf uur , geen harde buik ofzo, baby was rustig. Pcm gepakt en op een zij gaan liggen, kon me niet bewegen of het kwam weer terug, kreeg het ook amper weg geblazen. Zag de bui al hangen heb halverwege mn zwangerschap ook 2x last gehad van forse rugkramp maar dat zakte sneller dan dit
Pff nou geen slaap gehad in elk geval. Vk is net weer langs geweest, is wel voorruitgegaan ik elk geval. Ze kon er nu met 2 vingers in. Dus denk 2cm ofzo? Pff nog zon lange weg te gaan. Ze komt rond 2 uur weer langs, en we moeten bellen als de weeen elke 3 min zijn. Net overgegeven.. voel me echt een zombi. Hoop aan de ene kant dat het gewoon doorzet nu. Of dat het stopt zodat ik nu kan slapen
Nog meer babynieuws!! Gisteren is na een mega snelle bevalling waarbij ik eigenlijk niet eens heb hoeven persen en niet eens zoveel weeën heb gehad, onze prachtige dochter S.ari geboren. Ze weegt 3760 gr en 51 cm. Alles gaat super goed hier. Nu heerlijk aan het genieten!
@nadine001 spannend hoor! Fijn dat er in ieder geval vooruitgang in zit! Probeer tussendoor wat te rusten als dat lukt. Lekker met een warme kruik op bed gaan liggen en een serie kijken. @Wizzy5 wat fijn!! Gefeliciteerd! Hoe vinden je andere kinderen het?
Voor de bevallen dames, komen jullie meeschrijven in het topic 'De mama's' - Januari 2020? En de nog te bevallen dames, zien we jullie daar straks ook?
Wat een emo dag zeg. Ik heb vannacht liggen huilen, Vanmorgen weer.. Ik ben er zoo klaar mee. Verschrikkelijk zeg om over de uitgerekende datum te zitten.. Vandaag is mijn vriend vroeg thuis van het werk, gelukkig. Ik hoop dat hij dit weekend nog komt, daarna geef ik de hoop op.
@Wizzy5 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat het zo snel is gegaan, niet veel last nu van naweeën? Wat een toffe naam trouwens! Geniet er samen van
Dag dames, Mijn bevallingsverhaal: (hele lap tekst) De 8e na het avond eten begonnen er weer wat voorweeen/krampen. Was de hele week al zo, dus had geen hoop dat het door zou zetten (ook niet gezien de vorige bevalling met 41+6 ingeleid). Het werd in de loop van de avond wel wat heftiger, en trok ook meer naar mn rug, maar kwamen nog niet regelmatig, duurde steeds 1 min met dan weer 5 dan weer 7 dan weer 10 min ertussen. Toch maar naar bed om 22.30u en proberen te slapen. Net 10 min in bed werd zoon wakker, die wilde na zijn fles en schone luier niet meer slapen. Was klaar wakker en niet van plan om moe te worden. Ik kon me niet meer focussen op de weeen, ze stopte ook een beetje. 00.30: Manlief toch met hem naar beneden om zodat ik wat rust kon pakken. Eenmaal alleen kwamen ze weer en heftiger als daarvoor, om de 4 min. Verloskundige gebeld en die toch maar laten komen. 01.15: 3-4 cm ontsluiting en vliezen staan mooi strak. Tijd om naar het ziekenhuis te gaan. 01.45: in de auto, zoon is opgehaald door opa. weeen wel wegpuffen, maar is te houden. 02.00: aankomst in ziekenhuis. Weeen worden langzaamaan steeds heftiger en sneller op elkaar. 02.45: 7 cm, nu wel echt heftige weeen en moeite met wegpuffen. 03.00: 10cm!!! Vliezen worden gebroken. Ik mag eindelijk meepersen. 03:09: mnr is geboren met 5 persweeen. Navelstreng zat om zijn nek, meteen eraf gehaald toen het hoofdje was geboren. Met een enorme golf van vruchtwater kwam hij ter wereld. Mijn sokken waren doorweekt en manlief moest aan de kant springen om vruchtwater te ontwijken (oepsie). 1 kleine hechting, even douchen en om 06.00u waren we weer thuis. Wij maken het super goed na deze speed bevalling. Borstvoeding gaat ook echt de goede kant op en ik scharrel al wat in huis rond. Ik kijk er met een enorm positieve blik op terug! Good luck voor alle dames die nog mogen bevallen. Dat het maar snel zover mag zijn. Ik duim voor jullie!!!