Ja echt he! Zo tonen mijn schoonouders nu totaal geen interesse, En straks als baby er is staan ze elke dag voor de deur.. nou doei hoor. @nadine001 hoe is het nu?
Loop al 2 uur rondjes.. dan zijn de weeen redelijk gelijk. 1 minuut wee en dan ongeveer 4min pauze.. om 2100 uur kijken of het wat gedaan heeft. Zoniet ga ik in het ziekenhuis slapen met slaapmiddel..
@Haver11 ik heb ook m’n hoop gevestigd op de volle maan Mijn buik was vandaag overdag heel relaxed, maar nu sinds een half uurtje weer flink spanning er op. Dus wie weet. @nadine001 succes! Ik hoop dat het goed doorzet voor je!
Hier precies hetzelfde! Maar ik durf niks tegen mijn vriend te zeggen dat het rommelt dus ik hou mijn mond. We zien het wel.
Spannend! Nog eventjes en dan heb je je kleintje!! ❤️ Ik heb ineens ook diarree... Ben benieuwd of er vannacht iets gaat gebeuren....
@Tioman @Haver11 mijn darmen zijn al 3 dagen overstuur.. ik wil de pret niet drukken, maar hier is er ook nog geen baby Kan iemand mij vertellen die ervaring heeft met buikweeën of voorweeën of je dit ook boven in je buik kan voelen? Ik heb al een uur of twee af en aan een rot gevoel van bovenuit. Dus niet onderin. Er zit wel wat regelmaat in, dus vraag me af wat het is. (vorige keer begon met gebroken vliezen en heb toen alleen rugweeën gehad)
Hier idd ook al vanaf 37 weken af en toe die diarree.. Haha maar toch die hoop he Bovenin is wel meer voorwee volgens mij? Hier nu boven en onderin dus tja eigenlijk geen idee wat ik ervan moet denken.
Ik heb nooit geweten dat er zoveel soorten weeën bestaan. Ik had enkel pijn zoals bij maandstonden... maar dan een beetje heviger . Dus onderin mijn buik. Niet bovenaan of in de rug. Toen wij op cursus waren zei de vroedvrouw wel dat je echte weeën eerder bovenaan in de buik zou voelen omdat dan een soort druk komt naar de uitgang toe. Misschien is het niet bij iedereen hetzelfde en ook niet bij elke bevalling?