Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Wat schrikken zeg van het ruggetje. Dat verwacht je niet na een goede 20-weken echo. Hopelijk valt het allemaal mee.
De hele nacht soort menstruatiekramp gehad? PCM deed niks. Voorweeen, en van 22.30 tot 00.00 geslapen. Daarna tot 6.00 wakker. En van 6 tot nu geslapen. Ik zit er aan te denken om de vk te bellen om gestript te worden. Dit is nu al een paar nachten zo. Rommelt het niet bij jou?
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! hopelijk is ze snel bij jou en kunnen jullie gaan genieten!
Hier gebeurd werkelijk niets... niet eens heftigere krampen ofzo. Ik denk dat deze baby pas in 2021 komt! Ik kon de vk idd ook bellen om te strippen, maar ben er nog niet over uit of ik dat ook echt wil. Hopelijk willen onze eigenwijsjes er toch snel uit!
Hier een slechte nacht, niet voor mij maar meer voor mn vriend. Vanaf 4:15u hele tijd hoesten, zuchten en puffen. Wild draaien in bed wat er voor zorgde dat ik steeds wakker was of werd. Hij heeft sinds gister koorts dus voer m geregeld paracetamol maar heb m gezegd dat ie of vanmiddag de HAP belt of morgen de HA. Als hij toch een longontsteking oid heeft willen we dat wel weten voor dat de kleine geboren wordt
Hier net klaar net in het ziekenhuis geweest voor ctg. Alles goed, natuurlijk geen wee daarop te bekennen. Ik zei ook meestal beginnen ze S'avonds of vroeg s'morgens. Volgende controle dan dinsdag. Hopelijk komt ze in de tussentijd al gewoon
@nadine001 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Wat heftig dat ze een open ruggetje blijkt te hebben! Je ligt nu dus ook niet bij haar op de kamer? Dat lijkt mij heel moeilijk! Hier is het vannacht weer aan het rommelen geweest en ik heb daarbij ook flink moeten overgegeven. Ik dacht vannacht echt dat het begonnen was. Na het overgeven heb ik een uur weeën gehad maar ineens zakte dat weer weg naar harde buiken.. Waarschijnlijk kreeg ik gewoon weeën door het overgeven en was het dus loos alarm.. Net wel weer een flink groot stuk van de slijmprop verloren. Mijn lichaam is zich dus wel aan het voorbereiden.. Voor de dames die overtijd lopen zal het nu wel extra pittig worden. Dan ga je er helemaal op zitten wachten..
Jammer dat het loos alarm was. Voel je je nu wel weer beter? Toch niks onder de leden hoop ik voor je. Fijn dat je lichaam zich wel aan het voorbereiden is. Hier komt er niet eens een slijmprop, of een deel daar van. Ik begin steeds meer te denken dat ze nooit meer komt haha Volgens m’n zoontje komt ze ‘bijjjjjna, mama!’. En als ik vraag wanneer, vandaag of morgen of nog langer.. zegt ie vandaag. Dus ik hoop dat ie een 6e zintuig heeft!
Oh en ik zat net te bedenken om m’n kolf mss aan te sluiten. Dat kan ook de bevalling opwekken toch? Of is dit raar dat ik dit bedenk
@LJJ mijn dochter roept dat ook elke keer haha ik hoop elke keer dat ze gelijk heeft, maar helaas. Ik ben nu wel een stuk relaxter als gister. Wat een emo dag was dat zeg.
Ik heb het opeens steenkoud, mijn darmen zijn finaal van slag en mijn buik voelt alsof hij ieder moment kan ontploffen.