Heb vandaag echt weer zo'n k*t dag. Ik ga zo gelijk op bed want mijn humeur is ergens op een afgrond momenteel. Alles irriteert mij vandaag. En dan wetend dat ik morgen toch weer aan die k*t ctg moet hangen en voor de rest doen ze geen reet. Maakt het niet beter. Zo even stoom afblazen
Spannend hoor al die laatste loodjes! Ik heb hier op de afdeling al twee vrouwen flink horen bevallen.. Brrr... Maar als je daarna het babygehuil hoort, ga je zelf ook meehuilen. We hebben afgesproken dat ik vannacht eerst wat slaapmedicatie krijg en dat ze mij dan morgenochtend gaan inleiden. Ik wil mijn lichaam nog iets meer tijd geven om het zelf op te pakken. En een nachtje slaap zou ook heeeeeel fijn zijn.
@Haver11 spannend! Ik hoop het voor je. Ik heb net nog uit frustratie boodschappen gedaan en allemaal ongezonde dingen gekocht. Dus vanavond wordt er ijs, chocola en chips verorberd Ja, ik had ook niet verwacht dat mijn borsten al iets zouden geven, maar oké! De fabriekjes werken nog (of weer). @RM1996 ik dacht dat wij laat waren met de box Hier hebben we hem na kerst neer gezet. Maar valt wel mee dus. T is wel handig hoor als je ff je handen vrij wil hebben straks. Of als opslag
Hahaha en dan te bedenken dat de box al zéker sinds de zomer op de babykamer staat. Mn vriend had het idee om deze op te zetten als de kleine geboren is, ik wou het toch echt al sinds mn verlof heb het er nu maar op gezegd dat de hond er ook aan moet wennen want haar stoel moet ervoor schuiven
Ja zo hebben wij de wieg ook al in onze kamer omdat de katten er dan aan kunnen wennen. Die raken makkelijk van slag van zulke dingen. Enige nadeel is dat er in de box en wieg dus wel ballonnen liggen, anders kruipen ze er gewoon in en gaan ze lekker liggen slapen.
Nou hier ook nog steeds geen baby... Ik had echt gedacht dat ik vannacht misschien goede weeën zou krijgen... 70% van de vrouwen is binnen 24 uur na het breken van de vliezen bevallen en 90% binnen 48 uur. Dus ging ik er echt vanuit dat het vannacht dan zou beginnen.. Nouja nog niks dus... Ik vind het zo gek.. Ik heb gisteren op het laatste moment afgezien van de slaapmedicatie omdat het weer begon te rommelen en ik niet stoned wilde zijn tijdens de bevalling. Uiteindelijk heb ik vannacht een paar uurtjes geslapen maar het gerommel heeft dus weer niet doorgezet. Stomme lijf van mij..
Wat balen weer @Tioman Ook hier geen baby.. het zal wel een inleiding gaan worden. Inmiddels 41 weken, pff nooit gedacht.
Succes @Tioman Hier vannacht ook alleen wat gerommel wat niet door heeft gezet. Woensdag maar weer strippen.
@Haver11 pff sterkte... Het is echt vervelend als je er zo op zit te wachten. @Ansj84 hopelijk helpt het strippen om het laatste zetje te geven! Uiteindelijk zullen onze baby'tjes gelukkig echt wel geboren gaan worden. En dan zijn we dat lange wachten ook meteen vergeten. ❤️
Jammer dames! Hopelijk zet het snel door dat er weer babynieuws is Vandaag 40 weken en nog 2 dagen tot weer een controle bij de VK ben benieuwd of er überhaupt ontsluiting zal zijn om evt te strippen.. Hier wel nog redelijk kunnen slapen, merk zodra ik in bed lig dat meneer feest houdt, waarschijnlijk ook als ik slaap, ben wat ongemakkelijk in mijn rug en heupen van het liggen maar ook het zitten van de laatste dagen, nadeel zodra ik iets staand wil doen ik sneller een harde buik krijg vriend heeft vroege dienst, had hij vorige week niet gedacht dat hij die zou moeten werken, hij had gehoopt dat de kleine er nu al zou zijn
@Tioman ben! Maar hopelijk vandaag wel een baby! @Riette89 wees blij met die vele controles. Ik vind zo op het laatst en overtijd echt niks met maar 1x per week controle, en niet eens een ctg. Voor jou duurt het nu ook niet lang meer! @RM1996 jammer hè dat die baby’s zich niet laten plannen. Mijn moeder had vorige en deze week vakantie opgenomen. Nu moet ze volgende week weer werken, als de baby er is...haha. @Haver11 tik ‘m aan! 41 weken boogie Nooooit verwacht dat ik dat zou halen. Hier dus ook alles rustig. Straks voor de strippoging.
Ja ben ook wel blij met de controles maar er is steeds niks te zien op de ctg en wordt daar onderhand moedeloos van, terwijl als ik thuis zit overal last van heb. Gevalletje van met kiespijn naar de tandarts idee"welke kies doet zeer?" Ja geen idee. Veel succes met de strippoging
Net klaar, ctg weer goed en rustig. Ze heeft nog even gevoeld alles zit nog zo goed als dicht ze komt er amper met 1 vinger door. Donderdag weer op controle als ze er nog niet is.
@Riette89 kan morgen zomaar weer ander zijn he Ik heb zojuist een beetje gebloed.. ? Van het strippen? Gisteren ook heel veel slijm verloren. ( sorry voor de details ) Ben vandaag weer zo verschrikkelijk moe. Mijn vriend blijft gelukkig thuis vanaf nu, tot dat de kleine er is.
Nou zware deceptie hier... Bij binnenkomst bij de vk zei ze gelijk dat ze vandaag niet gaat strippen omdat er een aantal dames aan het bevallen zijn en ze ,waar ze dat kunnen sturen, willen voorkomen dat er geen tijd is voor mij en ik naar een vreemde moet. (Oké snap ik, maar wel heel kut). Daarna ging ze wel even kijken of er al wat meer ontsluiting was. Helaas nog steeds 1 cm. En de baarmoedermond was toch niet helemaal verstreken, zoals de andere vk (die ik niet heel hoog heb zitten overigens)vorige week wel zei. Dit betekent dat ze eigenlijk niet ‘goed’ kan strippen. Dat het effect groter is als je baarmoeder wél verstreken is en er iets meer ruimte is. Dusss... huiluh! Donderdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg en bij de gynaecoloog. Vrijdag komt mijn eigen vk alsnog om te strippen. Dus ik hoop dat deze eigenwijze vriendin echt zelf gaat komen eigenlijk.. Ben er best een beetje verdrietig van. Had dit echt absoluut niet verwacht. Bah bah.
Ik had vorige week na het toucheren al bloedverlies. Dus ja, zeker van het strippen. En slijm is wellicht van je slijmprop geweest? Die overigens ook wat bloederig kan zijn.