@Haver11 geen idee. Ik denk niet dat ze dat doen eerlijk gezegd. Maar ik weet niet wat ze gaan doen aan de hand van de ctg. Als ze zien dat er contracties zijn etc.
Ja, ik heb wel hechtingen omdat ik een tweedegraads ruptuur heb en mijn stuitje heeft het zwaar te verduren gehad, maar ik mag niet klagen.
Ja, het is toch bizar. De bevalling van mijn oudste verliep zo soepel en omdat iedereen altijd zegt dat een tweede gemakkelijker gaat, had ik me daar ook een soort van op ingesteld. Maar dat viel behoorlijk tegen. Waar ik na mijn eerste meteen zei: ‘Dit zou ik zo weer doen!’, riep ik nu heel hard: ‘Dit nooit meer!’
Ctg was goed waren wel lichte weeën op te zien, maar niks spectaculairs.. Als er tot zaterdag niks gebeurd moet ik naar het ziekenhuis voor ctg en een gesprek hoe verder.
Vannacht om 2u nog id douche gestaan omdat ik weer zo’n rugkramp kreeg hoog in mn rug (thv baarmoeder/borst) zakte wederom niet naar beneden of zat uberhaupt door.. hierna gewoon weer geslapen. net kaartjes voor de vrienden van amstel bemachtigd! Dat dan weer wel nu klaarmaken en richting de verloskundige
Helaas geen ontsluiting dus ook geen strippoging, zondag mag ik bellen zodat ze thuis komt voor hopelijk een nieuwe poging mét succes.. bloeddruk bleef netjes maar moet na het gebeuren van vannacht wel in de gaten houden dat ik geen hoofdpijn/misselijkheid krijg. Verder wachten we maar weer af
Controle in het ziekenhuis was goed. We wachten de strippoging van morgen af en anders zaterdag naar het ziekenhuis om in te leiden.
Haha ja had ik ook, ik riep ondanks rot bevalling nr 1 al: ik zou zo weer zwanger willen zijn! En nu: lieverd, je hebt gelijk hoor, t is goed zo. Ik mis t zwanger zijn ook niet. Had ik bij nr 1 wel. Heb ook geen last van een lege buik gevoel en fantoom getrappel. Niets. Ik zie mijn schoonzus die ook bijna 40 weken is nu en denk: nee nog steeds geen gemis hihi Tijdens de zwangerschap de hele tijd gezegd, ik denk echt aan een derde. Nou met 2 gezonde kinderen tel ik nu mijn zegeningen wel
Hier nog steeds elke 10-15 min weeën (nu al ruim 26 uur) iom zh afwachten, hopen dat het doorzet. Dat verwachten ze wel aangezien ik vanochtend ook de slijmprop verloren ben. Anders morgenochtend controle. Mijn zoon is al bij mijn moeder, die had ik na de beroerde nacht maar gebeld voor wat ondersteuning en mijn man heeft zich ook afgemeld voor werk. Zou anders morgen de laatste dag zijn dus maakte niet echt uit.
Ik hoop het zo voor je. Dodelijk vermoeiend dit! Fijn dat jij en je man zo jullie handen vrij hebben. Scheelt toch weer. Mijn schoonouders komen morgenochtend onze zoon ophalen. De vk komt in de ochtend om te strippen, en als dat niks uithaalt moeten we zaterdag al vroeg naar het ziekenhuis. Dus het is wel fijn dat ze dit hebben aangeboden.
Ik hoop het ook! Heb vandaag wel de hele dag al behoorlijke kramp met vlagen. Er lijkt nu sinds een uur wel wat regelmaat in te komen. Pijnlijk is het (nog) niet, eerder vervelend. Dus wie weet!
Ik denk van wel. Ben met elk kwartier een semi-wee gaan slapen met 2 pcm. Net een kwartier geleden wakker geworden omdat het wel wat vervelender wordt. Nog pcm er in, in de hoop dat ik nog even wat slaap kan pakken. Maar ik denk dat de strippoging niet meer nodig gaat zijn zo.. haha!