Vk is net geweest. 2/3 cm ontsluiting en bmm volledig verweekt. Ze heeft ook nog even goed gestript voor een extra zetje. Voel het nu gelijk aan de weeën..
Hier ook niks, buiten dat gisteravond weer die misselijke rugkramp begon waar ik nogal moedeloos van wordt. Wachten maar verder af tot meneer besluit te komen
Jeeeej zoon blijft aankomen (traag, 5 gram vandaag maar toch!) en we voeden meer op verzoek, hij wordt wakker na 3 uur (Behalve vanochtend, toen wakker gemaakt) Meneer is gewoon al een week oud, jeetje. Hopelijk volgende week op zn geboorte gewicht. Hij zit er nog wel meer dan 150 gr vanaf. Blijft een hele organisatie zo met borst, kolf, kunstvoeding en spuit voeden
Wij zijn vanochtend 8.56u trotse ouders geworden van een dochter, M.are. ze is 2768 gram en we moeten daarom helaas 48uur blijven maar ze doet het super en ik ben er zonder al teveel kleerscheuren uitgekomen. Bevallingsverhaal volgt later.
Nog kleiner dan die van mij! Zielig hè die prikjes voor de suikerwaarde. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En leuke naam, dat is de 2e naam van onze dochter!
Wat grappig dat dat de tweede naam van jullie dochter is. Prikjes heeft ze geen last van maar vooral jammer dat we niet lekker naar huis kunnen. Zeker omdat ik me zelf heel goed voel en ze het verder super doet.
Hmm! Maarja zolang ze het goed maakt hoop ik dat jullie lekker snel naar huis kunnen dat die uren voorbij mogen vliegen!