Ze vindt het blijkbaar te fijn daar binnen..En heb eerlijk gezegd ook geen hoop meer dat het toch vanzelf nog begint. Heb nu al zo vaak gezeten van "Héhé het zet nu door" en dat ik dan heb Krom gelegen van krampen maar het dan niet verder doorzet. En wat ik gister al schreef, ik krijg met de dag meer angst dat het toch misschien niet goed zou kunnen gaan. En ook met een oog op mijn vorige bevalling van mijn zoon wat eigenlijk een horror bevalling valt te noemen, omdat het van voor en achter niet paste en de verloskamer er uit zag als een slachthuis achter af. En hij was dan nog te vroeg bij 39.2. De artsen doen vreselijk non chalant in mijn ogen, en heb nu al 20x gezegd dat ik bang ben dat het weer zo gaat. En het een beetje weggelachen wordt door hun en dan krijg te horen . " Dat weten we eigenlijk pas, als de bevalling echt begint". Nou fijn. Heb dan morgen een gesprek met de chefarts die dan wel meer begripvol is, dus leg daar maar mijn hoop op.
@Riette89 ohh sorry ik wist helemaal niet dat je vorige bevalling zo’n horror was. Dan is mijn reactie van gister ook wat laconiek! Maar wat super klote dat ze zo laks zijn om naar jouw gevoelens te luisteren en niet eerder een plan te maken om in iedergeval je iets van rust te bieden. hopelijk heb je meer geluk met de chefarts morgen!!
Net VK gebeld, komt rond 13u. Vannacht enkele keren flinke krampen down under gehad maar om 4u PCM genomen en toen weer in slaap gevallen. Voel me beurs en ben het nu ook wel een beetje zat. Hopelijk kunnen ze zo strippen anders dinsdag plan opmaken in het ziekenhuis
Heb mijn bevallingsverhaal wel eens in de groep getypt, maar welke pagina dat staat nu geen idee . Het kwam er toen op neer dat mijn zoon een te groot hoofd had, waar mijn toenmalige gyn ook al vraagtekens bij gezet had of het passen zou. En die in het ziekenhuis het toen eigenlijk al geen seconde geïnteresseerd had, tot ik aan het bevallen was en het ineens hectisch werd omdat het niet paste Zijn hartslag enorm dipte, de arts nog thuis kerst aan het vieren was en voor een keizersnede het toen al te laat was.. En dat verhaal weten ze allemaal nu al wel in het ziekenhuis omdat het in mijn akte staat maar dan nog, interesseert het ze geen reet. "Want bij een tweede is het makkelijker" Hun woorden. Ik hoop het ook dat ik bij de chefarts morgen verder kom, en ze leiden me morgen maar in, of hoogstens dinsdag ik ben er 300% klaar mee. Ik druk nog steeds mijn duimen dat ze bij jou strippen kunnen vandaag!!
VK net geweest, bmm verstreken en 1cm ontsluiting heeft gelukkig kunnen strippen. Merk wat meer druk maar that’s it. Nu afwachten of het wat doet anders gewoon dinsdag naar het ziekenhuis
@RM1996 Fijn dat ze konden strippen! Hopelijk geeft het je lichaam een zetje en heb je gauw je baby! @Riette89 Wat vervelend dat je niet serieus genomen wordt. Lekker makkelijk ook dat ze zeggen dat een 2e makkelijker gaat. Het zal wel, ja.. het persen duurt minder lang ja.. maar het hoofdje dat stond deed toch echt net zoveel pijn als de eerste keer. Dus om nou te zeggen dat er nu meer ruimte is ofzo... vind ik niet netjes van ze! Maar jij kan dit! En dit meisje wordt niet te groot geschat ofzo, dus geloof in jezelf!❤️
Hele nacht weer voorweeën gehad maar ze hebben niks doorgezet, om 4u nog onder de douche gestaan maar niks. Ben kapot
Net ctg gehad, was weer netjes. Ook een echo om naar de doorbloedingen en vruchtwater te kijken. Dat was ook alles nog goed. Van onder had zich nog niks veranderd. Amper 1 vinger doorgang en hoofdje ook nog niet helemaal ingedaald. Moet nu iedere dag voor een ctg komen. En als er toch nog niks gebeurd moet ik vrijdag blijven voor inleiding. Dus we wachten maar wéér
Hè Dames, t kan nu nooit lang meer duren!! Hopelijk snel een baby zonder inleiden! Zet hem nog even op.
Binnen nu en een paar dagen heeft iedereen uit onze groep gewoon haar kindje in de armen! Wat zijn de afgelopen maanden toch snel gegaan zeg. Het lijkt ineens wel voorbij gevlogen... Ik zou er nu al nog eentje bij willen... Haha..
Ja echt hè.. We hebben last van onze hormonen denk ik, want ik zou er ook al wel weer eentje bij willen. Maar ik moet nog niet aan seks denken en ik ben ook nog niet vergeten dat ik deze zwangerschap pittiger vond en ik weet ook nog prima hoe dat laatste stukje van de bevalling voelde. Maar... de liefde van een kindje...❤️ Alleen ik heb nog niet eens geoefend met ochtendspits als we beiden weer werken en ik heb nu van beide eentje, dus vriend zegt dat het wel klaar is nu. We zien het over 1,5 a 2 jaar wel weer hoe we er beiden over denken.
Ben weer helemaal kapot sinds ik die controle had vandaag in het ziekenhuis. Hele tijd buiten adem bij letterlijk elke kleinigheid en zo ontzettend moe
Hahaha jaa die hormonen!! Mijn baby is nog geen week oud of mijn eierstokken beginnen alweer te rammelen...
Zo herkenbaar. De verloskundige vroeg me vandaag of ik nog een kinderwens heb. En toen voelde ik opeens weer wat kriebelen. Zo bizar.
T idee dat ik weer seks moet hebben met mijn geruïneerde onderkantje is al genoeg om de eierstokken in diepvries modus te zetten hihi Ik heb ook geen idee nog hoe ik de schoolrun ga doen straks, wordt nu gedaan door man/ouders/schoonouders. Ik vind F nu al heftig alleen zo met aanleggen oefenen, kolven, spuitvoeden. Laat staan dat ik de kleuter er ook bij doe. Ik leef ook nog volledig boven, ben goed invalide Ben ook gewoon niet gemaakt om zwanger te zijn en te bevallen. Hoofd is telkens groter dan de exit
Pak ook gerust de rolstoel. Kun je nog een beetje energie besparen. Ik voel met je mee, dagelijkse controle ziekenhuis en weer aan ctg liggen brak mij ook op pfff