@Riette89 kun je er niet gewoon op staan dat ze je inleiden? Het is jouw lijf, en jij voelt dat het op is. Hier luistert een Vk of gyn daar echt wel naar..
Het lijkt wel zo dat ze in Nederland daar makkelijker in zijn. Ik heb het gister weer gezegd dat ik totaal kapot ben, maar omdat toch niet veel doet vanzelf willen ze het nog de kans geven dat zich toch nog wat doet (wat ik nu toch niet meer geloof, dat zich daar nog wat van zelf doet)
Zometeen weer richting zkh voor ctg, had net wel weer een paar pijnlijke weeën . Maar daar geloof ik eerst in als ze geboren is . Nu al zo vaak vals alarm gehad. Hoe gaat het bij jou @RM1996 ?
Dat idee heb ik idd ook. Uiteindelijk is het jouw lijf, en de termijn is prima. Heb vertrouwen! Ik dacht ook dat er niets meer ging gebeuren, en toch heeft ze zelf bedacht dat het tijd was. ze had bij ons gewoon te goed geluisterd naar de vraag of ze aub wilde blijven zitten tot na de feestdagen. Dat heeft ze lekker ruim genomen.
Ctg was goed ook een flinke wee er eens tussen , maar alles verder weer rustig. Morgen weer heen tot, vrijdag dan leiden ze in met tabletten..
Fiets even tussendoor! Om 13:02u is onze zoon N.oud geboren! het is erg snel gegaan en eigelijk niet zoals we gister hadden verwacht! Zal later het verhaal doen
@RM1996 gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet. Heb ik mijn verhaal hier getypt? Nee hè? Ik weet het eventjes niet meer haha.
Even mijn beval verhaal Ik had al sinds vrijdagavond op en af voorweeën hoofdzakelijk in mn rug, echter geen regelmaat of toename sterkte. Dit zorgde ook weer voor hele gebroken nachten en dagen dat ik me geen houding kon geven. Zondag gestript 1cm maar nog geen toename. Maandagavond zo kapot moe en ongemakkelijk de VK gebeld om ontsluiting te voelen en plan van aanpak want zo’n gebroken nacht trok ik niet meer vóór ik uberhaupt eens zou bevallen. 2/3cm ontsluiting, toch zh gebeld voor overleg voor evt injectie om te slapen. In het zh aan het CTG gelegen liet geen bijzonderheden zien, mocht blijven voor de injectie om even wat bij te tanken met resultaat had een super nacht gehad echter om 7:45u weer voorweeën alleen in onderrug nogsteeds geen regelmaat. Gyn wilde me in eerste instantie gister naar huis sturen om het aan te kijken inmiddels 5cm, dit geweigerd om half 12 toch ingeleid met alleen vliezen breken en evt ruggenprik, nou na het breken van de vliezen 8cm ontsluiting dus geen tijd meer voor ruggenprik gelukkig morfinepompje gekregen voor de rugweeën, om kwart voor 1 ook echte persweeën en om 13:02u is meneer geboren Had in het vruchtwater gepoept dus moesten vannacht nog even blijven, straks komt de kinderarts beoordelen en gaan we vanmiddag gewoon lekker naar huis. Hij doet het super en zijn helemaal in de wolken ❤️ Mn vriend is tijdens de bevalling gewoon in de kamer gebleven tijdens het vliezen breken en tijdens het persen achter het gordijn maar zodra N begon te huilen stond meneer met tranen in zn ogen naast me aan bed helemaal gelukkig
Nou inderdaad ik ben ook niet te genieten de laatste dagen, zeer kort lontje. Kan je niet half vertellen hoe klaar ik ermee ben. Het liefst huil ik 24/7 maar dat lukt niet eens. NL is daar een stuk makkelijker in, 1x huilend voor de deur daar zitten en ze leiden gelijk in. Hier interesseert ze dat geen reet ook al zou je bij de arts persoonlijk voor de deur liggen. Want "Het kind maakt het goed" En dat is ook het belangrijkste, maar ik ben een wrak op alle vlakken en kan niks meer hebben of ik ontplof gelijk.
Wat klote ook en dan moet er nog een tijd aanbreken waar je je energie ook voor nodig hebt, balen dat ze je toch pas tot vrijdag laten lopen, geloof helemaal dat je er klaar mee bent
Ctg weer goed waren nu wel meerdere weeën te zien. Dat het misschien toch nog vanzelf kon gaan vandaag zeiden de zusters.. Gesprek met de chef arts vandaag ook weer gehad , als ze er niet is tot vrijdag moet ik mij om 8 uur melden voor inleiding
Hoop voor je dochterlief zelf komt, wellicht zelfs vandaag?! Fijn dat je weet waar je aan toe bent, uiterlijk vrijdag is ze er!
Jeetje wat is dit zwaar voor jou zeg Ik vond tot 41+1 wachten al veelste lang. Maar vrijdag heb je haar zowiezo in je armen!