Heb ook al een box aangevraagd die ik zo ga ophalen.. inderdaad ook een apart email adres voor aangemaakt. Net een goede nipt uitslag binnen gehad
Ik kom eventjes binnenvallen, hoe lang heb je moeten wachten op de uitslag? Hier dinsdag geprikt en ben benieuwd wanneer ik de uitslag kan verwachten Fijn dat de uitslag goed was!
Had de uitslag eigenlijk nog niet verwacht! Donderdag 27 juni geprikt! En het werd naar het vumc gestuurd, zou tot 10 werkdagen duren. Dus viel me mee!
Ik dacht echt, wat een enge buik: bol van boven en dan ineens zo naar binnen! Wat duurt het bij mij lang voordat ik door heb dat een foto op z'n kop staat. Ruimtelijk inzicht is niet mijn sterke punt hihi Leuke broek ook!!
Nee ik deze keer niet. Werd elke keer gebeld of ik ergens lid van wilde worden. Werd er gek van. En vind de spullen die er in zitten ook niet zo heel leuk.
Dat blikje 0,0 koop ik zelf wel. Van de Kruidvat en de Babydump is wel fijn, tenminste geen gestalkt.
Kruidvat Babydump Ouders van Nu Ehhh meer weet ik even niet uit mn hoofd. Het spul wat er niet in zit wat ik niet gebruik geef ik weer weg. Had eens een pakket op mp gezet met mega lelijke (vond ik) gekregen kleding. En dan gratis tegen verzendkosten. Kreeg een reactie van een meisje dat ze weinig te besteden had en wat info over haar situatie, en of het écht gratis was etcetc, dus daar heb ik al die producten bij gedaan. Gaf mij ook een goed gevoel en zij was er zoo dankbaar voor.
Thanks voor de herinnering aan de boxen dames, heb een ander e-mailadres aangemaakt en verschillende boxen aangevraagd.
Deze: https://m.vitatheek.nl/nl/668618/vitakruid-b12-combi-10000-met-folaat/?affiliatenetwork=googleshopping&gclid=EAIaIQobChMI5uT5mfSg4wIVCYfVCh3IqwS3EAQYAyABEgIQd_D_BwE Sorry voor de late reactie, ben nooit meer online geweest
Soms denk ik dus dat ik de baby al voel, maar dan twijfel ik toch nog of het geen plopjes van mijn darmen zijn. Bij dochter voelde ik het rond de 15 weken, dus het zou mij niets verbazen als het binnenkort al zover is. Meer twijfelaars?
@LaQueen Ik dacht eerst ook te twijfelen.. dat het mijn datmen waren. Maar die plopjes voelen toch heel anders kwam ik achter. Denk dus echt dat het de baby is bij mij. Vorige keer voelde ik t ook rond de 14/15 weken. Je weet dan nog goed hoe t precies voelde zodat je dat nu sneller herkent. En je baarmoeder is ook gevoeliger zijn de vk... dus wie weet
@LaQueen zou dat al kunnen nu? Soms voel ik uit het niets een soort vlinders achtig gevoel.. alsof er iets kietelt ofzo heel zachtjes en kort.. dan denk ik zou het. Maar lijkt me nog te vroeg
Ik twijfel ook. Ik voel steeds van die plopjes, net alsof er onwillekeurig een zenuw samentrekt. Ik merk dat ik best goed weet wanneer het mijn darmen zijn en wanneer niet. De eerste voelde ik ook al heel vroeg, dus ik neig toch sterk naar dat ik de baby soms al voel.
Ik ben er ook redelijk zeker van dat ik de baby heel soms voel. Dochter voelde ik met 14+2, toen zag ik haar schoppen op een echo en voelde een kietel in mijn buik dus werd het 100% bevestigd. Voel de baby nog niet dagelijks en alleen als ik heeel chill op de bank zit en me er echt voor langere tijd op concentreer.