Pfff alsof de infectie al niet erg genoeg was. Gelukkig gaat het weer beter met jou en is de baby ok. Heel veel sterkte in ieder geval! En hopelijk geen infecties meer!
Hebben jullie tips hoe ik mijn zwangerschap bekend kan maken op het werk? Ik werk nu bijna een jaar daar, nog niet heel lang dus. Ik vind het zo lastig. Ik werk altijd maar met max 2 collega's. Moet ik het eerst aan mijn teamleidster vertellen? Of gewoon op fb zetten, zodat ze er zo achter komen? Ik heb echt geen idee hoe.. En eigenlijk wil ik het wel vertellen, aangezien het straks steeds zwaarder word. ( ouderenzorg ) Maar omdat ik het niet durf En niet weet hoe, blijf ik het maar uitstellen. Eigenlijk hoef ik het maar 1 persoon te vertellen, dan gaat het wel rond. Maarja, wie.. Mijn teamleidster zie nooit trouwens, dus daar zou ik dan een gesprekje voor aan moeten vragen.
Ik heb het eerst tegen mijn teamleidster verteld, uit netheid en zodat ze mijn nachtdiensten nog kon ruilen en daarna tegen de rest van de collega’s. En voor de collega’s die er toen niet waren heb ik het in de werkapp gezet.
@Minttu oei! Dat is niet niks, heb je dit ooit al eens eerder gehad? Knap maar snel op, veel beterschap!
@Minttu shit, wat naar! Gelukkig is je frummel helemaal oké en hopelijk zakt het allemaal snel en gaat je lichaam even rustig aan doen!! Wij hebben zometeen echo om te checken of het buikwandje nu dicht is, toch wel spannend... ga gelijk vragen of ze al iets aan de NUB kan zien.
Ik kreeg tijdens het avondeten plots heel veel pijn boven in mijn rug. Dat terwijl de gal dus eigenlijk eerder in je buik zit, ik snap het nog steeds niet. Ik kreeg Dafalgan en een infuus glucose. Ik heb blijkbaar nog veel andere steentjes. Die zouden ook kunnen komen maar misschien ook niet. De behandeling zou met medicatie zijn, wegstralen van de steentjes of wegnemen van de galblaas. Maar omdat ik zwanger ben gaan ze niets doen. Ik hoop dus dat die andere steentjes beslissen om te blijven waar ze zitten.
Ik zou denk ik toch even een gesprekje aanvragen met je teamleider. En het daarna gewoon langzaamaan tegen collega's vertellen die die dag werken. Of in de groepsapp inderdaad.
Oeh, toch wel een beetje spannend dan ja. Hopelijk goed nieuws en is het vooral een hele leuke afspraak
Ik heb eerst een afspraak bij mijn manager gemaakt, die als eerste ingelicht (anders gaat het via de tamtam te snel en vond het onfatsoenlijk dat zij het als laatste zou weten en niet van mij), daarna in de pauze collega's ingelicht (die daarna maar de tamtam gingen spelen, 24 uurs bedrijf dus je ziet overdag maar een klein deel) en dag erna op Facebook, ook voor de overige collega's die de tamtam hebben gemist
@Minttu heel veel beterschap! Klinkt ook zeer pijnlijk brrr sterkte! @AapEnOlifant spannende echo,succes met wachten nog even @Buko , gluur ze wie weet zie je zelf het geslacht al hihi,bij zoon was het ook zonder uitleg overduidelijk Ik denk ook de kleine te voelen, sinds een paar dagen kriebeltjes tussen navel en schaambeen. Daar waar ik kindje ook hoor met de angelsounds. Wel gaaf, man heeft gister voor het eerst het gehoord en onze zoon ook. Kleine man was er stil van met een gigantische grote glimlach, hij was zo aan het genieten!
Owww @Minttu wat verschrikkelijk naar en vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Mijn nichtje heeft dit gehad na de bevalling. En inderdaad getriggerd door hormonen. Wat zal je een pijn hebben gehad!! Zij lag toen ook op de grond te rollen van de pijn. Wat zul je bang zijn geweest voor de kleine. Ik hoop van harte dat het bij dit gebleven is en het nu gewoon wegblijft....heel veel sterkte! Knuffel!!
Haha nou dat hoop ik eigenlijk niet. Bij mijn dochter zeiden ze toen ook steeds "ok, nu wegkijken" "ennn kijk maar weer weg" "nog even naar de muur kijken" Vriend is er ook niet bij vanmiddag, zou het oprecht jammer vinden als ik er in mijn eentje achter kom.
Haha je doet er niets aan als kindje ineens snel gaat draaien en ongegeneerd in t kruis laat kijken Hopelijk een beetje een kuis kindje
Wij weer terug! Zo'n mooi kindje!!! Buikwandje was helaas nogsteeds niet helemaal dicht.. over 2 weken weer afspraak met gyn en die kijkt weer verder. Verder was t prachtig om te zien, helemaal verliefd. Iemand die hier een nub kan ontdekken trouwens? Volgens mij staat ie niet op de foto?
@AapEnOlifant ahhh kijk nou! Jammer zeg dat de buik nog niet dicht is enne de nub? Ik zie dat nooit hihi ben daar slecht in
Aaah, ik denk een meisje @AapEnOlifant , maar niet op basis van de nub (die is volgens mij niet te zien nee), maar qua schedeltje. Is het buikwandje wel al iets verder dicht?
Kon ze niet zo goed zeggen, het was nu maar een heel klein stukje in de navelstreng, maar ze kon de notities van de gym van de vorige keer niet vinden. Dit was bij echoscopiste. Nu weer even 2,5 week afwachten tot we weer bij de gyn een afspraak hebben.