♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje} 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing} 1 Januari (1) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {onbekend} 2 Januari (1) ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {onbekend} 7 januari (3) ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 8 januari (0) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d} 9 januari (1) ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 11 januari (1) ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} 12 januari (2) ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d } ❤️ @Riette89 - 29 jaar -2e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari (1) ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d} 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d} ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d} ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} JONGEN (1) | MEISJE (1) | VERRASSING (4) | ONBEKEND (17) | STERRETJES (5) --------------------------------------------- Afspraken Juli ♡ 9 juli @AapEnOlifant laatste controle verloskundige ♡ 9 juli @RM1996 13 weken echo ♡ 10 juli @LJJ geslachtsbepaling ♡ 11 juli @Ansj84 Co VK ♡ 11 juli @Riette89 Termijn Echo ♡ 11 juli @Lavita centuring pregnancy ♡ 11 juli @Laragh Controle VK ♡ 13 juli@GroeneBomen 13 weken uitgebreide echo ♡ 15 juli @KimKing90 afspraak vk ♡ 16 juli @GroeneBomen afspraak VK ♡ 17 juli @LaQueen afspraak VK ♡ 17 juli @Haver11 controle VK + geslachtsbepaling ♡ 18 juli @LJJ controle VK ♡ 22 juli @nadine001 controle VK ♡ 22 juli @LaQueen geslachtsbepaling echo ♡ 25 juli @AapEnOlifant controle zkh ♡ 25 juli @Lavita cntrole vk ♡ 26 juli @nadine001 geslachtsbepaling ♡ 27 juli @KimKing90 geslachtsbepaling ♡30 juli @Wizzy5 controle vk ♡30 juli @Jetje1991 controle vk Augustus ♡ 1 augustus @Lavita geslachtsbepaling ♡10 augustus @Laragh 20 weken echo ♡12 augustus @Wizzy5 20 weken echo ♡ 15 augustus @Buko 20 weken echo ♡ 15 augustus @KimKing90 20 weken echo ♡ 16 augustus @LJJ 20 weken echo ♡ 19 augustus @LaQueen 20 weken echo ♡ 19 augustus @Lavita 20 weken echo ♡ 20 augustus @AapEnOlifant 20 weken echo ♡ 23 augustus @Ansj84 20 weken echo ♡ 27 augustus @nadine001 20 weken echo
13Weken echo weer gehad. Zag er allemaal goed uit . Hij/zij sprong aardig in het rond en hebben eindelijk voor het eerst het hartje horen kloppen! Tevens was de NIPT ook goed! Onze dag kan niet meer stuk! Ook meteen bij de gemeente mijn vriend laten erkennen En van de vk overwegen om te gaan starten met een lage dosis aspirine omdat ik door een of andere berekening een licht verhoogd risico heb op zwangerschapsvergiftiging
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje} 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing} 1 Januari (1) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {onbekend} 2 Januari (1) ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen} 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {onbekend} 7 januari (3) ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 8 januari (0) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d} 9 januari (1) ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 11 januari (1) ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} 12 januari (2) ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d } ❤️ @Riette89 - 29 jaar -2e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari (1) ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d} 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d} ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing} ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d} ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} JONGEN (1) | MEISJE (1) | VERRASSING (4) | ONBEKEND (17) | STERRETJES (5) --------------------------------------------- Afspraken Juli ♡ 9 juli @AapEnOlifant laatste controle verloskundige ♡ 10 juli @LJJ geslachtsbepaling ♡ 11 juli @Ansj84 Co VK ♡ 11 juli @Riette89 Termijn Echo ♡ 11 juli @Lavita centuring pregnancy ♡ 11 juli @Laragh Controle VK ♡ 13 juli@GroeneBomen 13 weken uitgebreide echo ♡ 15 juli @KimKing90 afspraak vk ♡ 16 juli @GroeneBomen afspraak VK ♡ 17 juli @LaQueen afspraak VK ♡ 17 juli @Haver11 controle VK + geslachtsbepaling ♡ 18 juli @LJJ controle VK ♡ 22 juli @nadine001 controle VK ♡ 22 juli @LaQueen geslachtsbepaling echo ♡ 25 juli @AapEnOlifant controle zkh ♡ 25 juli @Lavita cntrole vk ♡ 26 juli @nadine001 geslachtsbepaling ♡ 27 juli @KimKing90 geslachtsbepaling ♡30 juli @Wizzy5 controle vk ♡30 juli @Jetje1991 controle vk ♡30 juli @RM1996 controle vk + echo Augustus ♡ 1 augustus @Lavita geslachtsbepaling ♡10 augustus @Laragh 20 weken echo ♡12 augustus @Wizzy5 20 weken echo ♡ 15 augustus @Buko 20 weken echo ♡ 15 augustus @KimKing90 20 weken echo ♡ 16 augustus @LJJ 20 weken echo ♡ 19 augustus @LaQueen 20 weken echo ♡ 19 augustus @Lavita 20 weken echo ♡ 20 augustus @AapEnOlifant 20 weken echo ♡ 23 augustus @Ansj84 20 weken echo ♡ 27 augustus @nadine001 20 weken echo
Net gebeld en weer geen uitslag van de NIPT. Wordt binnenkort gebeld hoe nu verder. Verloskundige zei dat kans op afwijking klein is en ik me nog geen zorgen moest maken en ze nu eerst in overleg gaat met wat ze nu vanuit ziekenhuis verder adviseren. Maak me dan toch wel zorgen
Wat gek zeg. Wat zijn nog meer redenen dat zon nipt niet lukt? Je termijn was nu toch prima lijkt me..
Sjonge frustrerend ook zeg!? Kan me je zorgen voorstellen hoor, die onzekerheid is echt niets Wanneer hoor je nu meer?
Overgewicht kan een reden zijn. Maar bij mijn zoontje was ik zwaarder en had ik wel gelijk een uitslag. Ik heb me even ingelezen via Google , en lees bij 2x geen uitslag is de kans op afwijking 5%, dus 95% dat alles gewoon goed zit. Heb al wel besloten geen vruchtwaterpunctie te willen doen. Ga niet risico's hiervoor nemen. Combinatietest is het nu te laat voor. Verloskundige zei er mee bezig te zijn, heb niet gehoord wanneer ik meer hoor. ga er wel vanuit dat ze daar niet heel lang mee wachten...
@Druffia wat stom zeg, en vooral heel vervelend!!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen... Ik heb toenstraks geprikt voor de nipt dus ben heel benieuwd.... hebben nog even kort een verloskundige in zkh gesproken en die heeft ons nog wel een klein beetje gerustgesteld. Ze gaf aan dat ze bij zo'n omphalocele vanaf een grootte van 1cm zich 'zorgen gaan maken', en bij ons frumpie was ie van de week kleiner dan 0,5 cm... heb vrijdag een belafspraak met gyn om het e.e.a. te bespreken rondom onze zorgen.
@AapEnOlifant toch fijn een beetje geruststelling in deze spannende tijd en ook mooi dat je een belafspraak hebt staan met de gyn! Kun je nog even rustig alle vragen op een rijtje zetten. @LaQueen gefeliciteerd! Jeeej 2e trimester! Mijn moeder net even het hartje laten horen van haar allerlaatste kleinkind. Zo leuk! Pa hoort slecht dus die heeft pech hihi
Oh wat fijn dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Hopelijk loopt het gewoon met een enorme sisser af!!
Ik heb vandaag echt vreselijke hoofdpijn. Met duizeligheid erbij. Zo naar ervan geweest vandaag. Gelukkig was mijn man vroeg thuis vandaag en kon ik de hele middag slapen met paracetamol op (hij heeft alle zorg voor de kinderen op zich genomen, de schat). Het leek afgezakt maar voel het alweer terugkomen... bah zo vervelend dat je dan geen fatsoenlijk pijnstilling mag nemen..
Oh wat vervelend zeg, fijn dat je man de zorg van de kinderen over heeft genomen. Ik had er van de week ook 2x last van, behoorlijke migraine. Was blij dat mijn vriend thuis was voor de kinderen zodat ik kon gaan liggen. Normaal neem ik er brufen voor maar helaas kan dat nu niet. We moeten het met PCM doen.
Sterkte @Minttu @Haver11 : ik heb het juist aan mijn directe collega’s eerst verteld. 1 voor 1, klein team met 5 collega’s. We werken niet elke dag allemaal samen. Dat is dus over 4 dagen verspreid heb ik het iedereen verteld behalve een collega die op vakantie is. Die vertel ik het na zijn vakantie. Mijn leidinggevende zie ik bijna nooit. Hoogstens 1x per maand komt hij voor een overleg van 2 uur en gaat hij weer weg. Hij was daarom de laatste die het te horen kreeg, maar ik wilde het ook hem persoonlijk vertellen. Gelukkig was dag wel in dezelfde week als ik het de rest vertelde omdat we toevallig die week een overleg hadden waar hij bij zat. Migraine: heel vervelend, ik heb al vee aanvallen gehad en idd alleen maar in bed liggen en PCM. Baby voelen: gyn had mij al gewaarschuwd dat het lang ging duren want placenta zit tussen de baby en mijn buik in (ervoor dus). Dus ik moet wat geduld hebben.
Ben zo benieuwd en gespannen voor morgen. Heb dan een afspraak om 11:30. Daar gaat de gyn een uitgebreide echo doen, ik dacht ook met nekplooimeting enz. En dan weten we ook of het een meisje of jongen is.