Welkom nieuwe dames! Iedereen heeft zijn eigen achtergrond & die is bij de meeste helaas niet gemakkelijk. Zwanger zijn blijft een wonder. Zoals gezegd wordt een goede zwangerschap meer gewaardeerd. Ben benieuwd naar de eerste echouitslagen! @AapEnOlifant wat een lekkere test! @LolaLisa gelukkig is de druk een beetje eraf!
Ik vind dat je dat heel mooi zegt!! Denk dat het inderdaad zo is. Hier vandaag erg moe. Heb het gevoel een winterslaap te kunnen houden. Jullie ook zo moe?
Echt heel moe!!! Ben even in de ikea met mn lief en echt wil op elke bank en bed in slaap vallen haha. Slaap ook niet goed, wordt elke nacht vroeg(Rond 4 ofzo) wakker en daarna heel onrustig, woelen enzo
Overdag moe snachts drie uur wakker en niet kunnen slapen... vandaag op het werk knapte mijn broek open ik zei ja gestopt met roken he dan krijg je dat.... heb al express wat truitjes aan die wat wijder zijn.. niet dat het heel zichtbaar is maar gewoon wat opgezet... weer beschamend was dat.
Hahaha, heerlijk. Niet grappig natuurlijk maar stiekem toch een beetje Mijn buik is met name 's avonds echt opgezet, zou dan zweren dat er een tweeling in zit. Wat bizar trouwens dat ik nu 2x achter elkaar lees dat mensen doodop zijn, maar 's nachts alsnog veel wakker liggen. Dat heb ik dus ook Ik wijdde het al aan stress op mijn werk, maar mogelijk gewoon zwangerschap gerelateerd. Wat een feest.
Super herkenbaar! Ik slaap heel erg onrustig. Ben meerdere keren per nacht wakker, en dan ook gewoon klaar wakker
Ik ben ook gesloopt idd. Slaap in de nacht wel goed. Jemig, gynaecoloog probeerde mij een extreme onzekerheid aan te praten, niets gefeliciteerd. Nee waarden zijn op het randje. ik: de testen lopen hartstikke goed op, dit kan geen pregnyl zijn. Sowieso is de restwaarde die er nog zou zijn laag. Na morgen moet het uit het bloed zijn namelijk en ik heb geen super trage stofwisseling dat het langer blijft, dus dan krijg je geen aardige knaltesten. De laatste is opgedroogd net zo donker als controle streep... Nou daar was ze het wel mee eens! Dat kon dan geen pregnyl geweest zijn. Maar nog niet 'leuk' 'gefeliciteerd' maar een heel verhaal dat het nog mis kan gaan.... Joh......... Alsof ik daar geen ervaring in had. Afspraak over 2 week voor echo maken. Ik probeerde het nog wat luchtiger te maken door te zeggen: nou we zien over 8 maand wel of alles goed is gegaan! Bloedserieus heel verhaal erbij naaaaa Goddank niet mijn eigen gyn..... Ben vooral flauw nu....
Wat naar zeg! Hoe nutteloos, alsof je zelf idd niet al weet wat er allemaal mis kan gaan!! Maar gelukkig niet je eigen gyn idd, dat scheelt dan weer. Maar van ons wel een dikke GEFELICITEERD en we blijven positief!
Pfff daar zit je niet op te wachten inderdaad. Het is al spannend genoeg. Raar dat ze je al aanpraat dat het misschien niet goed zal gaan. Gelukkig is dit niet je vaste gyn en zal je eigen wat bemoedigender en meelevender zijn. Laat je niet gek maken hoor! Hopelijk gauw een goeie echo!!
Ooh Hahaha al die verleidelijke bedden ook bij de ikea Ik heb dat inderdaad ook, dat ik snachts rond 3/4 uur ff wakker ben. Zou dat hormoon gerelateerd zijn? Kan het me niet herinneren van de andere zwangerschappen geloof ik..
@GroeneBomen wat een rotverhaal. Van ons wel een harte gefeliciteerd en na de echo hop naar je eigen vk!
Heel fijn om dit te kunnen delen met lotgenoten Sterker nog, ik heb ooit in de 16-30 november 2016 gezeten. Met die dames klets ik nog steeds in een anonieme Facebookgroep. We hebben zelfs al twee keer een date gehad met een deel van de club. Het is wel een unieke groep denk ik!
Gaaf als dat ontstaat he. Ik heb tijdens de zwangerschap van onze dochter hier ook zulke leuke meiden leren kennen. Eerst verder gegaan via een besloten fb groep en na een tijd via een appgroep. Daar kletsen we dagelijks met elkaar. Paar keer met hele groep afgesproken, sommige meiden zie ik individueel wat vaker. Heel waardevol!
Heel erg bedankt meiden!!! Ik voel mij ook zo op en top zwanger, blijf super snel ook kokhalzen. Als peuter een windje laat dan hoor ik al: mama maakt weer rare geluiden! Ik ga morgen afspraak maken bij eigen gynaecoloog voor de echo ik twijfel nog even over 5 weken echo of 6 weken, wil nog even een belafspraak met eigen gyneacoloog.
Vandaag contact gehad met de vk en ik mag 23 mei langskomen voor een echo. Ik ben dan 6 weken en 6 dagen zwanger. Twee weken eerder dan de echo in het ziekenhuis.
Wil iemand mijn afspraken toevoegen? Ik krijg het zelf niet voor elkaar. 23 mei eerste echo vk en 6 juni echo in ziekenhuis.
Het is hetzelfde als met medicijnen. Niet elk middel werkt voor elke persoon. Het is het proberen waard. Wel heel vervelend dat je je vorige zwangerschap zo lang misselijk bent geweest! Hoop dat het deze keer toch anders zal zijn. Sterkte alvast met de eerste kwaaltjes!
Ik had nog een ovulatietesten liggen. Ik dacht, laat ik die eens doen. Je hoort wel eens verhalen over dat die reageren op HCG. Haha! Nou dat is dus idd zo. Die teststreep knalde tijdens het doorlopen al van die strip af Zo donker heb ik een ovu test nog nooit gezien!
Klopt zo heb ik al mijn zwangerschappen ontdekt. Eerst ovulatietest en bij een streep bevestiging met een zwangerschapstest. Heeft altijd gewerkt bij mij.