Dit précies hetzelfde! Bij ons zijn die positiebroeken mega lang, zovan je buik wordt groter en je benen langer, dus moet die rot pijpen steeds oprollen, bukken is niet meer je van het maar godzijdank loop ik op klompen, die schuif ik snel aan en uit. Nog 5 diensten en dan ben ik er ook klaar mee
Hahahaah jaa die vreselijke positiekleding in de zorg. Die broeken uit jaar 0 (ik mocht mijn eigen aanhouden want de enige die er was, was maat xxl....) En uniform jasje maar gewoon extra groot..enig. verzoop er compleet in. Die dingen vallen al zo absurd groot. Ik leek wel 10x zo dik en 2 keer zo klein hahaha
Hahaha klinkt sexy. Moet zeggen dat ze bij het Máxima best prima uniforms hebben voor vrouwen. Goed gesneden broek en getailleerd jasje. Maar met een zwanger buik geen succes En de positiebroek is een ander soort broek, modelloos met een elastieken band voor je buik. Alleen als je wat langer bent met een lang bovenlijf zit die rand dus altijd halverwege je buik te irriteren. Met veel plezier heb ik vandaag afscheid genomen van die ellendige broek haha!
He bah mijn oom is plotseling overleden(nou ja plotseling, hart was slecht) en ik kan fysiek gewoon ook niet naar de uitvaart. Voelt zo rot!
Dank je. Mijn moeder (t is haar broer) kan t ook nu niet opbrengen om erheen te gaan vandaag, dus ik ben thuis bij haar en mijn vader is nu erheen. Gelukkig heb ik hem nog gezien toen hij zich even goed voelde en hij op bezoek was. Heeft mij nog zwanger gezien gelukkig. De laatste herinnering is mooi. Uitvaart eind vd week.
Wij hadden laatste groeiecho en aansluitend afspraak bij gyn. Volgens meting zit kindje nu rond de 2650gr (eigenlijk alles rond de p85), op basis van voelen met haar handen denkt ze aan 2800/2900 gram nu. Ze ligt al helemaal ingedaald en vast. Keuze voor keizersnede vind ze verstandig. Ennnnn we hebben een datum
Wat goed @Buko ! En wat lijkt me dat spannend als je een datum hebt. Je weet gewoon al wanneer je je meisje in je armen hebt
Ja echt fijn dat alles daarvoor geregeld is nu. Ben benieuwd of ze ook echt wacht tot die datum, of dat ze toch zelf haar moment kiest Ga volgende week lekker vluchttas inpakken. Met maar maatje 50 én 56, voor als ze echt zo flink is.
@Buko wat spannend dat jullie een datum hebben. Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste baby geboren wordt hier Ik heb vanmorgen controle gehad bij de verloskundige. Afgelopen weekend/dagen heb ik echt last van flinke hoofdpijn. Veel vocht vasthouden, duizelig, buikpijn.Ik dacht natuurlijk meteen aan zwangerschapsvergifiging want dit had ik bij de eerste ook. Ik weet dat het meestal alleen bij de eerste is, maar voelde me zo beroerd de laatste dagen. Bij de verloskundige bleek inderdaad wel dat mijn bloeddruk omhoog is gegaan maar niet gevaarlijk. Urine toch maar laten checken. Ook dat zag er nog goed uit gelukkig. Waarschijnlijk toch echt wat beter mijn rust proberen te nemen. Bij aanhouden klachten moest ik wel meteen bellen. Baby ligt erg vreemd in de buik zei de vk. Wel hoofdje naar benedenD heel blij me, maar nog totaal niet aan het indalen) Met billen onder mijn rechter ribben en schouders links onder in de buik. Dus ligt gewoon scheef Wel goeie afspraken kunnen maken mbtde bevalling. Was een fijne controle. Voelde me erg gehoord.
Oja vk daxht ook deze keer weer te voelen dat het echt een kleintje zal zijn ten opzichte van de andere kinderen . stiekem ook best wel leuk. Volgende week weer echo. Ben heel benieuwd hoe ze gegroeid is.
Nu al een dwarsligger Hier ligt de baby wel goed, alleen nog niet vast. Wel ook met dr billen rechts onder mijn ribben.
@GroeneBomen bah, gecondoleerd met jullie verlies! (Typte ik gisteren ook al 100x, maar toen deed het forum het niet) Vandaag een groeiecho gehad, hij zit op dit moment op ongeveer 1940gr en ze vermoeden dat hij rond de 3kg zal eindigen. Schijnt dat je dan op de P8-lijn zit en de VK dan met het ziekenhuis moet overleggen of je misschien moet worden overgedragen. Volgende week gewoon weer een afspraak bij de VK en dan horen we het wel of we met 36 weken nogmaals een echo moeten hebben (zoals nu gepland) en wat dit betekent als hij op hetzelfde lijntje zit. Ach, dochter was ook maar klein.. ik maak gewoon kleine poppetjes.
33 weken dansje! Nog 4 diensten werken en dan ook lekker met verlof! Ik begin het wel een beetje spannend te vinden, gewoon wat er allemaal gaat gebeuren en hoe ons leventje zal veranderen maar ben oh zo dankbaar!! gister een klein emo momentje tegen mn vriend, was bang dat ik helemaal geen goede moeder zou kunnen zijn, ‘t me allemaal niet zal gaan lukken..
Les 1: Alle andere moeders doen ook maar wat! Echt, het gaat ook jou gewoon lukken! Maar tegelijkertijd is het een normale angst die (denk ik) alle bijna-kersverse mama’s hebben (gehad).
Hahahah! Heerlijk! ik denk inderdaad dat het er ook een beetje bij hoort. Anders kom ik hier geregeld om advies vragen