Ik heb werkelijk gekeken van hoe is nu de naam?! Maar er staat dus andersom.. andersom Maar ik deel ‘m wel! Niet persee andersom
Hier wakker.... Jongste komt tegenwoordig elke nacht, moet nog aan dekbed wennen en raakte deze dan 'kwijt'.Over hem heen leggen en hij slaapt weer verder. Nu een hele wakkere en actieve baby, die echt een zeurderig gevoel geeft i.c.m. harde buiken. Bleh.. beetje naar word ik er van.
Droomde na die les meteen over de bevalling vannacht.. in alle details. Alleen toen het was geboren bleek het een jongen te zijn. Grote paniek dus
De pijnlijke schoppen/bewegingen heb ik ook ja! Soms gewoon echt héél onprettig... En @nadine001 hahahahaha, panieeek! Ik had laatst ook gedroomd dat het ineens een meisje bleek te zijn
Zo heel wat bij te lezen. Spannend dat voor sommige de datum/week al vast staat. Ik ben gisteren weer op controle geweest. Alles was goed maar de kleine lag compleet in stuit, gelukkig nog niet ingedaald. Ik had al elke keer het gevoel. Ligt erg hoog, af en toe pijnlijk met het hoofd in mijn lever en ribben te duwen. Maar een eerdere keizersnede is geen reden om geen versie te doen dus mocht de baby zo blijven liggen is dat iig een optie. Een stuitbevalling is vanwege de keizersnede wel af geraden. In eerste instantie was het plan een evt keizersnede op 41+6 te plannen maar gezien het nieuwe Zweedse onderzoek toch besloten om dit met 41+0 te doen. Dus de einddatum staat vast. En nu hopen dat deze wel uit zichzelf eerder wil komen. Maandag nog een dagje werken en dan met verlof!
Ja ze kunnen ook in stuit indalen. Om normaal te kunnen bevallen moeten ze in een zogenaamde "volkomen stuit" liggen. Dit wil zeggen billen in het bekken en voetjes naast het hoofd. Zo ligt de baby bij mij nu ook. Als ze zo indalen is natuurlijk de kans dat de baby nog draait veel kleiner.
Hier staat zometeen wat te gebeuren. Mn moeder heeft vandaag in huis geholpen omdat we morgen de verjaardag van mn zoontje vieren. Ze was nogal aan het pushen met dat ik de taartjes vanmiddag al Klaar moest hebben, ze was aan het stressen dat we op tijd moesten eten etc. En ze heeft de ene na de andere opvlieger
@GroeneBomen nee gisteren dankjewel! @LaQueen nee denk het niet. Haha vorige keer had ik het al lang in de gaten. Deze keer hebben ze iets beter hun best gedaan om het geheim te houden. Op het betaalverzoek voor mn eigen cadeau na
Hahahaha, veel plezier @LJJ Ik ben echt even helemaal klaar met mn buik en het zwanger zijn. Iedereen zegt wel leuk dat ie zo compact is en niet zo heel groot, maar ik heb er zó veel last van. Het is gewoon een enorme harde bal voorop mn buik. Kan echt niet meer normaal functioneren. Kan op geen enkele manier nog comfortabel zitten, en lopen is ook echt pffffff. Heel de dag last van mijn maag en ribben Zo, even klagen.
@LJJ Nog van harte! @Buko Herkenbaar. Ben er ook wel klaar mee nu. Hier is mijn buik ook heel hard, heen harde buiken. Wel buikspieren die ongeveer standaard op spanning staan zo voelt het.
Gefeliciteerd @LJJ ! Herkenbaar ook @Buko , ik ben er ook echt klaar mee. Echt de laatste loodjes he. En dan duren die weken nog lang.
Ja die weken lijken dan echt niet te overbruggen. En als je m’n buik gewoon ziet lijkt hij ook vast niet enorm hoor, maar als ik dan kijk hoe hij met 8 weken was.... Als er een watermeloen in zit.
Maar het lijkt zo ondankbaar, terwijl ik dat juist niet ben! Ben er gewoon enorm aan toe om haar vast te kunnen houden
Ik had ook liever dat ik op een fast forward knop kon drukken een paar weken overslaan en ergens in week 39 belanden en dan een spontane bevalling. Ook best harde buiken hier. Echt iets voor week 34 zo te lezen?