Spannend! Hoe was het weekend nog? Ik las in ons NOD-groepje dat het een moeilijk weekend zou worden...
Danes ik lees wel alles hoor, maar een beetje een drukke werkweek! Dus ik kom er niet echt aan toe om overal uitgebreid op te reageren. Er wordt ook zoooooveel gekletst.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 3 januari ♥ @Druffia - 32 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } 4 januari ♥ @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje ♥ { onbekend } ♥ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ♥ { onbekend } 6 januari ♥ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } 8 januari ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { 5w+4d } 9 januari ♥ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } 10 januari ♥ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } 12 januari ♥ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } ♥ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ♥ { onbekend } ♥ @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ♥ { onbekend } 13 januari ♥ @Mokki - 28 jaar - 1e kindje ♥ { onbekend } 14 januari ♥ @LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } ♥ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ♥ {onbekend } ♥ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ♥ {onbekend} ♥ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ♥ {onbekend} 15 januari ♥ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ♥ { onbekend } ♥ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ♥ { onbekend } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (0) | ONBEKEND (16) --------------------------------------------- Afspraken Mei ♡ 17 mei @Druffia tweede echo ♡ 20 mei @LJJ eerste echo ♡ 20 mei @Wizzy5 eerste echo ♡ 21 mei @Minttu eerste echo ♡ 22 mei @Buko eerste echo + 7 wkn 3D echo ♡ 22 mei @GroeneBomen eerste echo gyn ♡ 23 mei Leni4 controle echo ♡ 23 mei @AapEnOlifant eerste echo ♡ 23 mei @Lavita eerste echo VK ♡ 24 mei @LolaLisa eerste echo ♡ 24 mei @Mokki eerste echo ♡ 27 mei @Wizzy5 intake VK ♡ 28 mei @Druffia intake VK ♡ 28 mei @Ansj84 controle ZH ♡ 28 mei @SingleMomToBe vroege echo VHK ♡ 30 mei @RM1996 eerste echo ♡ 31 mei @Buko intake VK Juni ♡ 3 juni @nadine001 intake VK+ eerste echo ♡ 3 juni @Cherryblush intake VK + eerste echo ♡ 4 juni @LolaLisa intake VK ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo ♡ 5 juni @Lavita echo ziekenhuis ♡ 6 juni @AapEnOlifant intake VK ♡ 6 juni @LaQueen eerste echo ♡ 11 juni @SingleMomToBe Intake VK ♡ 12 juni @LaQueen intake VK ♡ 13 juni @Druffia termijnecho ♡ 19 juni @SingleMomToBe Termijnecho ♡ 20 juni @Buko 11wkn 3D echo ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, hebben jullie soms ook een dag dat de kwaaltjes wat minder/nauwelijks zijn? Ik merk dat ik me dan weer gek maak en onzeker wordt..
Ik heb precies hetzelfde hoor! Het lijkt ook een stuk minder dan in het begin.. Maar ik denk ook dat je lichaam er een beetje aan went misschien? Het is voor mij ook de eerste, dus kan het helaas nergens mee vergelijken..
@LolaLisa @GroeneBomen Ja, weekend redelijk doorgekomen. Onverwachtse logeerpartij van m’n nichtjes (4 en 1 jaar), dat vrolijkt gelukkig wel wat op. Samen bloemen gebracht naar het strooiveld. Heel bijzonder al weten de meiden niet precies wat we gingen doen. En dan het idee dat ik daar “niet alleen” sta, ook heel bijzonder. Lief dat jullie ernaar vragen!
Bij mij begon het de vorige keer veel later pas vanaf week of 6 dus ik maak me nog niet heel veel zorgen. Geniet er nog van dat ik niet van iedere hap misselijk wordt
Dat heb ik dus ook precies, heb geen vergelijking. Zal indd wel gewenning zijn en per dag verschillen. Ben gelukkig niet de enige
@SingleMomToBe klinkt als een mooie herdenkdag zo. Fijn @RM1996 ja, al geef ik de pregnyl de schuld. Mijn lijf heeft al veel hogere dosissen hcg gehad en daar voelde ik mij echt vreselijk zwanger door. Borsten doen nu ook niet echt pijn (alleen als de bh uit gaat haha), heb dat feest al elke keer met pregnyl . Dus dit is nog relatief laag. Voelde mij de hele dag best ok en doe nu iets teveel en maagzuur, moe, blegh gevoel en dan denk ik; o ja is ook zo. Had vandaag veel afleiding, lekker bezig geweest en buiten en voelde mij goed: dag vliegt om! Morgen maar weer zo doen
@nadine001 en @RM1996 die onzekerheid heb ik ook echt meteen! Dit weekend 1,5 dag best down/onzeker geweest omdat ik weinig kwaaltjes had. Meteen max twijfel. En vandaag ben ik weer ineens zo beroerd de hele dag dat ik verlang naar minder misselijkheid. Volgens mij komt het idd doordat de hcg ook met vlagen stijgt. Zodra het even stabiel is went je lijf eraan. Misselijkheid/symptomen hebben ook niet zoveel te maken met de hoogte van hcg, maar het feit dat het schommelt. Een van de redenen dat je na je bevalling ook nog een hele tijd labiel bent. Hormonen zijn duiveltjes
Ik weet wel van de vorige keer; als de misselijkheid echt enorm los gaat je denkt; waarom wou ik ook alweer misselijk worden een week geleden? Ik heb al wel vast medicatie in huis, bij nr 1 heb ik gewacht tot ik ondergewicht had door diarree en amper kunnen eten en ik mijn nagels in mijn handpalm had staan als afleiding tegen misselijkheid. Toen zei ik; ik wacht nooit meer zo lang. Dus heb het alvast thuis
Jaa moet er ook wat minder onzeker over zijn denk ik.. Maar als ik dan weer veel krampjes en pijntjes voel maak ik me ook weer zorgen Er lijkt ook niet echt een middenweg te zijn voor me gevoel
Huh..?.. ineens een bloedneus hier. Verder schommelen de kwaaltjes hier ook hoor. Herken dit ook wel van de vorige zwangerschappen. Heel normaal volgens mij. Ik heb momenteel wel veel last van bandenpijn, vooral tijdens opstaan. Zei al tegen mijn man: zijn er vast twee (bij de mk in januari zei de gyn dat het zeer waarschijnlijk een tweeling was, waren twee dooierzakjes te zien) maar 1 is genoeg hoor haha. 5 kinderen ben ik rijk gezegend mee. (Hoewel ik bij die mk het best leuk vond een tweeling )
Jaaa stom eigenlijk he! Nu vanavond zijn ze dr weer; lage rugpijn, gevoelige borsten en lichte buikkrampjes. Dus me druk gemaakt om niets. Vanochtend misselijk terwijl ik dat 3 dagen de gehele dag had. Ben blij dat ik niet de enige ben die dit herkent