@AapEnOlifant we gaan nu naar die plek die jij voorstelde, ben benieuwd Nog een andere vraag; wat trakteren jullie op het kdv/school als het broertje/zusje straks geboren is? Ik dacht aan zo’n Nijntje koekje met muisjes, maar die bestaan niet meer
Nou..aangezien wij groep 1,2,4/5(combi-klas),& 6 moeten trakteren. Doen we het lekker simpel. Ik ga in Duitsland mini negerzoenen halen en wat muisjes erover. En klaar per klas zitten we rond de 30 kinderen. Dus vind het teveel van het goeie om een hele bijzondere traktatie te maken.
@Buko ja die zijn veranderd hè?! Stom! Ik heb van die cellofaan zakjes gekocht. En bij de Hema nog rozijntjes gescoord. De zakken met de meeste roze doosjes gekocht (zag trouwens dat ze die verpakking nu ook hebben veranderd dus was net op tijd) Hier verkopen ze bij de Plus kleine ronde koekjes met blauwe of roze muisjes er op. Die doe ik er bij en dan wat van die grove roze confetti en een strikje er aan ofzo.
Grappig ik heb dus precies hetzelfde idee! Haha maar die rozijntjes van hema zijn dus veranderd??? Dan even iets anders bedenken haha
Als het bed echt te hoog is om voor jou prettig erop en af te komen, kun je dat ook aangeven. Ons bed blijft op 70 cm steken daardoor en is prima
O man weer traktaties, heb deze week al de derde traktatie gemaakt hahaha Hoop op crea kraamzorg Durf niet aan te komen met iets ongezonds op school hahaha
@Jetje1991 ja ze hebben nu oranje groenige en gele met een printje er op. Ze hebben ook setje met kant en klare traktaties er van geloof ik. rozijntjes van de Albert heijn zijn wit met een hondje met blauw er op. Maar daar heb je niks aan met een meisje. Of wellicht heb je geluk dat ze ze nog hebben bij jou Hema.
Ik ga binnenkort blauwe mannasnoepjes in flesje bestellen. Maar dan betaal je iets van €1 per kind volgens mij. Dus ik dacht, dan bestel ik er gewoon 20, kunnen haar leidsters ook eentje krijgen.
Ik heb vorige keer het bed ook niet op klossen gezet (boxspring) , zou alleen een probleem zijn voor bed verschonen en de kraamcontroles. Hadden een extra matras liggen voor evt controles en mijn man wilde het bed wel verschonen. Toen was de kraamzorg ook maar 1,60 dus die vond het geen probleem. Nu ook bij de (telefonische) intake gezegd dat het bed niet verhoogd zou worden. Weer hetzelfde riedeltje maar hoop stiekem op dezelfde kraamzorg (hebben we aangevraagd) als bij mijn zoon.
Leuk al die Foto's van de babykamers!! Hier nog geen eigen babykamer. Het ledikantje staat naast mijn bedzijde. Commode staat ook bij ons in de kamer met alles erop en eraan . Omdat ik weer BV ga geven op vraag, is dit voor mij het makkelijkste. Onze zoon had vanaf dag 1 zijn babykamer maar heeft de eerste jaren er bijna niet geslapen, omdat het onpraktisch was.
Ik heb ook bv gegeven op vraag, maar niet samen geslapen. Tot dat hij niet meer in de wieg paste heeft ie bij ons op de kamer gelegen, daarna eigen kamertje. Ging prima. En ik vond het ook wel weer lekker mijn eigen slaapkamer terug te hebben na verloop van tijd. En kind in bed doen wij niet aan Laatst had m’n man hem om half 5 huilend uit bed gehaald en bij ons gelegd. Toen heb ik ook even duidelijk gemaakt dat ik daar niet zo gelukkig van wordt.Want er liggen er twee te snurken met zeeën van ruimte. En ik lag wakker op een stukje van 20 cm met m’n knieën buitenboord. En ik slaap al slechter nu gezien de zwangerschap. Maar stel je voor dat hij ff in één nacht er voor zou zorgen dat het een gewoonte wordt voor zo’n kleintje. Moet er niet aan denken haha.
Hahah Hier heb ik er niet zo'n probleem mee, ik denk maar zo ze zijn maar 1 keer zo klein. En met privacy doet mij ook niet zoveel. Eerder totaal wat anders waar ik mij wel aan irriteer is,dat we aan de voordeur een normale klink hebben. Dus als de deur niet op slot zit mensen zo binnen kunnen komen. En dat doen ze dus ook hier, dus ook buren e.d. waar we niet eens dik bevriend mee zijn oid, laast ook ik was kort op de wc, kom ik terug in de woonkamer staat ineens de buurman in de woonkamer. Dáár kan ik dus niet tegen. Ik zou nooit bij iemand zo binnen lopen, niet eens als bij iemand de deur open staat. Moet dringend een andere klink erop.
Ik ben daar ook echt niet van. Wij slapen beide niet als er een kind bij ons in bed ligt. Zowiezo slapen ze allebei niet bij ons in bed, ze gaan liggen spelen, draaien, wiebelen. Vooral heel irritant Het is hoogstens 10 minuten even bij ons en dan weer terug. Als baby hebben ze wel veel op mijn buik geslapen in bed, of ik viel zelf in slaap na de voeding met baby nog op me.
Oh jeetje dat is zeker vervelend.. Ik zou ook echt niet zomaar naar binnen lopen bij iemand als de deur open staat.
@Riette89 lief kamertje! Oh en die klink!! Ik zou nu een sprintje trekken naar de bouwmarkt voor een andere deurknop. Ik hou daarbij helemaal niet van. En ook de brutaliteit van mensen zeg
Precies dit word ook mijn nr 1 regel. Wil daar echt geen gewoonte van maken. Mn vriend maakt het ook niet uit. Maar die slaapt dan ook super makkelijk. En ik ben dan diegene die wakker ligt