ik moet over 3 kwartier richting het ziekenhuis rijden zenuwen gieren door mijn lijf haha! Dus ik weet hoe je je voelt @Buko en dan moet jij nog de hele dag!
Ohh ja ik voel helemaal met je mee haha. Ik ga zo maar een keertje met dochter zwemmen, beetje afleiding. Tot nu toe ook nog geen kwaaltjes vandaag dus hoofd draait op volle toeren
Helaas geen goede echo gehad...embryo lag dicht tegen de wand aan en ze kon geen hartactie vinden. Met dit termijn een slecht voorteken...ze wilde het nog niet bevestigen. Maar we moeten rekening houden met een slechte afloop. Dinsdag moet ik weer komen...
Pffff wat een vreselijke spanning moet dat zijn voor jullie. Kon ze wel vruchtje zien? En kon deze gemeten worden? Ik hoop zo dat je dinsdag een duidelijkere echo hebt. Sterkte!!! Dikke knuffel voor jullie
Oh jezus @Druffia ik heb er kippenvel van Wat een ellende, durf je zelf nog hoop te hebben? Dikke knuffel!
@Druffia oh nee... meen je dat... Wat een ellende! Hopelijk is het snel dinsdag en weet je waar je aan toe bent! Ik hoop het beste voor je..
@Druffia wat verschrikkelijk zo het weekend in te moeten. Hopelijk heeft ze zich vergist en komt het gewoon goed. Ve sterkte !!
Ik kan het gewoon ook niet geloven dat het niet goed is. Ik voel me zo ontzettend zwanger , heb echt al een buikje en alsnog voelt het allemaal gewoon goed. Dan is dat zo'n gekke gewaarwording als de arts anders zegt...Maarja ik ben natuurlijk gewoon nog steeds zwanger...worden weer lange dagen dit pfff
Ja volop...Maarja de arts zei ook... je bent ook gewoon zwanger. Alleen zoals het nu lijkt is de kans groot dat het niet goed af gaat lopen...
Wat verdrietig voor jullie. Zo'n grote teleurstelling. Mijn laatste mk had ik ook gewoon alle zwangerschapssymptomen. Zelfs erger dan de andere zwangerschappen. Zo verdrietig als het dan niet goed blijkt. Stiekem hoop ik echt heel hard dat er dinsdag toch een kloppend hartje is gevonden en dit kindje zich gewoon graag verstopt ik snap dat de dagen nu als maanden aanvoelen. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden. Heel veel sterkte samen.