@Druffia ja dat is ook de pest Je maakt hoe dan ook hcg aan.... Of het nou een niet uit te dragen zwangerschap is of wel... Ik hoop dat je afleiding hebt de komende dagen. Ff eruit, stukje wandelen: wind door je haren laten waaien. Sterkte. Hoop dat je de komende nachten ook wat slaap kan pakken ...
Jaaa, nog 2 uurtjes. Vind het enorm spannend, zeker na het nieuws over de echo van Druffia vanochtend. Maar goed, wat de uitkomst ook zal zijn; we hebben er toch geen invloed op. Probeer gewoon positief te blijven.
Ja dat begrijp ik. Dat maakt het extra spannend. Vind ik zelfs hoor. En ik moet maandag pas. Natuurlijk hebben we er geen invloed op. Hopelijk hebben jullie straks een fijne echo met mooi vruchtje in beeld. Laat je nog ff weten hoe het gegaan is?
@Buko sterkte met nagels bijten! Ik heb mijn echo volgende week gelijk al om 8:00 hihi, wou de eerste zijn
Oh dat scheelt een heleboel stress haha. Ik mag maandag om 10.50 uur. Vond ik al mooi op tijd. Eerst rustig de kinderen naar school brengen, ff gauw in huis alles weer op de rit zetten en dan hup door naar de VK.
Pff ik voel me zo ontzettend moe. Hoe doen jullie dat? Ik weet echt af en toe niet hoe ik me er toe moet zetten om het huis beetje aan kant te houden
Bedankt allemaal voor de lieve reacties!! Hopelijk volgen er nu alleen maar positieve berichten bij dr rest vd dames! @Buko snap dat het nu helemaal spannend is, maar weet dat het gelukkig ook heel vaak gewoon allemaal goed zit!!! Ik hoop zo een mooi echo berichtje van jou te lezen !!
Ik herken dat ook zo. Ik heb smorgens wat meer energie tot een uurtje of 11. Dan merk ik echt dat ik heel moe ben. Ik doe zoveel mogelijk in huis tot dat punt. Daarna ga ik slapen en doe ik niks meer tot ik de kinderen van school moet halen. Savonds slaap ik rond half 9/9 uur. Zo kan ik het goed volhouden . Meestal begin ik mij vanaf 13 weken vaak weer wat beter te voelen en ben ik ook iets minder moe
Wij hadden een goede echo! Grote vruchtzak, hartje klopte en qua meting kwam ze nu uit op 6+3. Volgens de terugplaatsing 6+4 dus klopt goed! Blij
Dat is geen leuk bericht. Pfff, ik hoop dat de groei gewoon stil heeft gelegen en het dinsdag toch wel goed zit.
Ja dat klopt, tegen de middag is mijn energie echt op... Maar aan de andere kant ben ik echt mega slecht in overdag slapen, daar word ik mega chaggerijnig van Maar kan me echt niet herinneren dat ik de vorige keer zo moe was, maar mijn man beweert van wel dus zal het maar geloven