Trouwens over die whatsapp groep; ik pas. Zit nu al in een groep met 9 dames over een draagdoekenreisje en word helemaal tierelier van ze. Ken je nagaan, zijn ze nog niet eens zwanger fb doe ik mee en anders laat ik het aan me voorbij gaan.
Nee is niet raar. Het is nog een beetje alternatief. Ik leg het even heel kort uit Een draagdoek gebruik je ipv een kinderwagen. Je knoopt je kindje in een meterslange doek vast op je buik, heup of rug. En een reisje houdt in dat iemand haar doek voor een aantal weken langs meerdere moeders stuurt zodat zij haar doek kunnen proberen. Check wrap you in love op YouTube om er een beeld bij te vormen
Ik ben genezen van de draagdoekenreis, had de pech dat toen ie bij mij kwam een een lusje in zat die ik eerst moest laten verhelpen grrr want de voorganger 'had het echt niet gezien' uhuh.
Fb heeft ook mijn voorkeur. Geweldig al die mooie echo’s! Nu wordt ik zelf toch nieuwsgieriger naar volgende week donderdag. @GroeneBomen ik heb over je motiefje even heel hard gelachen , zie dit bij mij ook gebeuren
@GroeneBomen Jippie!!!!!! Wat fijn, mega blij voor je! Ik moet morgen pas om half 9 (SAVONDS!!!), zo lang nog wachten!
@GroeneBomen wat fijn die goede echo!! Ik ben echt zoooo zenuwachtig aan het worden en mijn echo is pas vrijdag om 11 uur... Ik stress hem zo hard, omdat ik net op wc papier weer beetje lichtbruin/lichtroze had zitten. En ik weet dat ik er niks aan kan veranderen, maar ik hoop zo dat ik me echt druk maak om niks. Ik kan het steeds even van me afzetten en dan komen er weer allerlei paniek-gedachtes voorbij. Kan me ook echt totaal niet concentreren op mijn werk en deze werkdag duurt nog zo lang. Overigens ben ik echt doodop, gisteren om half 8 op bank ik slaap gevallen . Normaal ga ik op woensdagavond altijd baantjes zwemmen, maar dat is pas om 8 uur dus weet niet eens of ik dan wel wakker ben Klaag klaag klaag....
@LolaLisa ik vrijdag ook om 11uur! Toevallig. Gelukkig krijg je vrijdag duidelijkheid en kun je je stress beetje loslaten. Boh ‘s avonds om half 9 is wel pittig @AapEnOlifant Ik ben ook savonds kapot moe. Fijne bijkomstigheid is dat ik paar uur minder actief stress voor vrijdag hahaha
@Tioman ik zie nu.pas dat je teller geen reclame scherm is hahahaha dacht dat het aan mijn telefoon lag
Kruimel doet het goed ❤️ 11mm en hartje klopt 145x/minuut nu Ben blijkbaar 7+3 ipv 7+2 volgens de datum van de terugplaatsing, maar wacht de termijnecho maar af voor ik wat aanpas.
Zo mooi al die positieve echo’s! Ik ben pas over 15 dagen aan de beurt, dus ik ben druk bezig met aftellen. (15 dagen klinkt minder ver weg dan over 2 weken )
@GroeneBomen Wat fijn! Gefeliciteerd! Morgen kwart over tien ben ik aan de beurt. Ik hoop op net zo’n goede echo.