Hier is het foute boel helaas... De vk kon de zwangerschap niet vinden en ook mijn eierstokken niet. Ze zag wel dat er een zwangerschap was/is... Maar ze kan het dus niet vinden. Net bloed geprikt en zit te wachten bij de gyn... Heb nog steeds roze/bruin verlies en het lijkt erger te worden. Er zijn twee opties: of het is al heel vroeg misgegaan en daardoor is er niks zichtbaar... of het is een bbz Was er zo bang voor, voel me zo ellendig
Ohneeeeee wat vreselijk!!!! Hopelijk geen bbz!!! En natuurlijk ook niet een miskraam..... ah wat een elende! Sterkte meid! Hopelijk snel meer duidelijkheid. Ik stuur positieve energie x
@LolaLisa je gevoel zei het al he? ! Onzettend k*t zo. Ik duim heel hard voor je dat het geen bbz is en dat je hcg past bij een vroeg misgelopen zwangerschap is. Heel veel sterkte! De spanning is slopend hoop dat je snel meer weet!
Bedankt allemaal Hcg was maar 111 Waarschijnlijk dus zwangerschap die vroeg is misgegaan. Er was niks bijzonders aan eierstokken te zien. Ik mag verwijderd uit deze lijst. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en mooie baby’s in januari!
Pff ik voel echt met je mee zeg.. wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte, en dat het maar snel raak mag zijn/blijven. Xx
@LolaLisa zwaar klote!!! Ik leef ook echt met je mee. Zo verschrikkelijk dit. Hoe vroeg ook je hebt al heel veel dromen... sterkte meid. Hopelijk mag je snel opnieuw vruchtbaar zijn en een nieuwe succesvolle zwangerschap tegemoet gaan.
@LolaLisa opluchting dat het geen bbz is! Wel erg verdrietig sterkte en hopelijk reset je cyclus snel weer... Knuffel voor nu in ieder geval
@LolaLisa Sterkte meid, ik huil met je mee. Jeetje wat hakt dat erin, leef zo ontzettend met iedereen mee.
Dankjewel dames! Wat lief van jullie, is echt fijn om jullie berichtjes te lezen Ik hoop ook dat we snel door kunnen... Maandag nog een keer hcg prikken om te kijken hoe snel het daalt. Heb ondertussen ook zwangerschaps- en ovulatietesten meegenomen in Action vanmiddag, zodat ik zelf ook beetje kan testen... Heb geen ervaring met cyclus na (vroege)miskraam, dus ga mezelf beetje inlezen
Je klinkt al weer zo sterk, petje af hoor. Hopelijk wordt je over 4 weken gewoon alweer ongesteld. Ik verloor bij mijn mk het vruchtje met ongeveer 8 weken en 31dgn daarna werd ik opnieuw ongesteld, normaal is mn cyclus 28/29 dagen. In die cyclus daarna had ik gewoon op mn standaard dag mn eisprong. Het kan dus echt heel snel gaan! Maar geef je gevoel ook de ruimte hoor. Het is niet niks.. Hele dikke knuffel!
Fijn dat je maandag nog eens kunt prikken. Ik teste met zwangerschapstesten of het hcg uit mijn lichaam was. Mijn cyclus was altijd direct weer normaal. Hopelijk die van jou ook! Ik hoop snel positief bericht van je te lezen op deze site.
@LolaLisa Na de bbz was het hcg 0 binnen een maand (kwam vanaf 6300) en dus ook ongesteld, maar duurde nog een extra maand voordat cyclus gereset was ivm operatie, met de vroege miskraam had ik na de baarmoeder reiniging gelijk al een eisprong erna en ben daar dus zwanger van nu. Heb mij wel bij de laatste keer bij de reiniging/uitdrijving mij pas echt super rot gevoeld, was het écht definitief. Maar ook tegelijk een soort opluchting dat het wachten voorbij was. Nieuwe start gevoel. Als het niet goed voelt is de onzekerheid zo slopend. Meestal ben je binnen een maand ongesteld gelukkig. Helemaal als je hcg laag is, dan kan het nog veel eerder al gebeuren. Ik hoop voor jou dat het liever eerder komt dan later. Knuf voor nu!
@LolaLisa Wat verschrikkelijk verdrietig om te lezen...Zo toegeleefd naar de echo en dan gaat het mis. Hele dikke knuffel, veel sterkte en denk goed aan jezelf!
Ik klink misschien sterker dan ik me voel... Je begint toch al erg na te denken over hoe alles gaat zijn met zo’n tweede hummeltje erbij... dus het doet wel echt pijn, maar ergens ben ik wel blij dat het goed doorzet... ik zou het denk ik moeilijker vinden als ik nu moest afwachten zonder bloed... Dus ik probeer het voor mezelf beetje positief te benaderen, de miskraam is echt voor volle 100% losgebarsten er is geen twijfel meer over mogelijk. Dus probeer maar gewoon vooruit te kijken en te zien wat het brengt. En nu ga ik de meldingen echt uitzetten! Bedankt lieve dames voor jullie geklets en steun de afgelopen weken! Toch fijn om het te kunnen delen, want we hebben het verder niemand verteld
Nou per ongeluk mijn zus en broer ingelicht. Zus was de bedoeling ivm afzeggen feest (echt geen puf voor met de misselijkheid in de avond en wou ook niet liegen), wat ik niet wist dat broer naast haar op de bank zat en het dus ook hoorde. Vind dat toch wel spannend, is zo pril nog wat dat betreft.... Had met de rest minstens willen wachten tot echo over 2 week.