@Tioman wanneer heb je de eerste echo? Ik heb ook nauwelijks kwaaltjes, enkel moe en met vlagen wat misselijk.
Ik heb ook niet veel kwaaltjes.. misselijk bijna niet. Vooral moe. Vraag me soms ook echt af of ik wel zwanger ben
@Tioman sterkte nog even met wachten! Gelukkig zeggen wel of geen kwaaltjes niets over wel of geen goede zwangerschap. Ik heb vannacht IPV minder dan 5 uur eens 7,5 uur geslapen(en daarna nog wat gedut terwijl kind tv keek hihi) ben nu ook minder misselijk dan gisteren. Al blijft avond eten een ramp. Brood en beschuit willen wel en sla en saaie witte rijst ook, maar zodra ik wat anders wil eten blokkeert alles. Krijg het niet weg.
Wat fijn meiden allemaal die goede echo’s. Ik behoor ook tot de club met amper kwaaltjes. Alleen overdreven moe & grotere borsten.
Dit heb ik ook en heeeeel soms een beetje weeïg. Oh en vaak hongerrrrr! Als ik nu met 7+2 nog niet misselijk ben, kan het dan nog komen? (ik hoop van niet) Bij dochter was ik vanaf 6+4 tot ongeveer 16 weken elke dag misselijk.
Oh ik heb ook echt honger idd! Helaas Ik denk het niet. Bij mijn dochters ook amper misselijk geweest.
Denk het niet hoor. Bij mij werd het vanaf 8 weken ook al minder, dan gaat de placenta ook een stukje hormoonproductie overnemen geloof ik.
Die vermoeidheid lijkt ook echt erger te worden soms.. Op mn werk kan ik soms wel janken van de vermoeidheid
Ja, heb vanmiddag gewoon ruim 2 uur geslapen. En ben nu weer bekaf haha Liep als een zombie net door de AH. Was blij dat mijn kind in de auto bleef met mijn man, had echt geen puf om ook nog te overleggen in de winkel. Voor morgen maar 2 maaltijdsalades en voor zoon spaghetti bolognese gehaald. Enige waar ik zin in had haha. Man was minder enthousiast bij het idee van een koude maaltijd
Ik ook, ik word er geen leuker persoon van naar mijn leerlingen toe. Ik verneem dat ik een korter lontje heb. En ik lig nu alvast weer in bed met telefoon, dan kan ik zo rond 21 uur lekker slapen.