Sjonge @Mokki jij ook al @AapEnOlifant groot gelijk dat je thuis blijft. ik hoop dat je heel snel even langs de vk kunt!
Om 10 over 11 heb ik een echo om te kijken of alles nog goed is. Gelukkig kon het heel snel, nog uurtje even zenuwen en dan weten we meer
Ik was even nieuwsgierig hoe de lijst er hier bij stond... Succes @AapEnOlifant en @Mokki Hopelijk voor jullie loos alarm!
Hier weer een prachtige echo. Kindje was al druk aan het bewegen. Erg blij mee. Nu 9+2. Over 2 weken termijnecho
Ik net echo gehad. Alles is goed!!!!!!!!!!!!! Mooi hartje, goed gegroeid en perfecte vruchtzak en alles!! Wel ontdekte ze waar zeer waarschijnlijk het bloedverlies vandaan komt. Ik heb een tweehoornige baarmoeder, dus 2 holtes zeg maar. Eentje zit het kindje in en ander is alleen verdikt slijmvlies....
De kans op vroeggeboorte is een stuk groter. Omdat de baarmoeder dus kleiner is komt er eerder ruimte tekort en hoor je dus vaker dat het kindje vroeger komt. Dit hoeft niet, maar komt wel vaker voor bij deze afwijking.. daarnaast kan je een kleiner kindje krijgen vanwege dezelfde reden... wat ik nu ook lees aan verhalen ligt het kindje vaak in stuit door ruimte tekort en eindigt het vaak in een keizersnee. Ik zal waarschijnlijk meer controles krijgen en/of doorverwezen worden naar een gyn. Kans is in ieder geval heel groot dat het op medische indicatie in het zkh bevallen wordt!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 2 januari (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 32 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 4 januari (2) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (2) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } 8 januari ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } 9 januari (1) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (5) ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend }, ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2de Kindje❤ {Onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari (1) ❤️ @Mokki - 28 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 14 januari (3) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (1) | ONBEKEND (18) | STERRETJES (3) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 4 juni @Mokki echo 8 wkn en 2 dgn 14.30 uur ♡ 4 juni @Druffia echo 15.30 uur ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo ♡ 5 juni @Lavita echo ziekenhuis ♡ 6 juni @AapEnOlifant intake VK ♡ 6 juni @AapEnOlifant 2e echo vk ♡ 6 juni @LaQueen eerste echo ♡ 7 juni @GroeneBomen 2e echo gyn ♡ 11 juni @LJJ Extra echo ♡ 12 juni @LaQueen intake VK ♡ 13 juni @Druffia termijnecho ♡ 18 juni @RM1996 intake VK + termijnecho ♡ 19 juni @Haver11 intake VK + termijnecho ♡ 20 juni @Buko 11wkn 3D echo ♡ 20 Juni @Riette89 2de Echo ♡ 20 Juni @Wizzy5 Termijnecho ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 Termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven)
Lief dat je vraagt! Mijn hcg is gezakt naar normaal voor niet-zwangere. Ik ben die vrijdagavond na de echo alles zo goed als verloren. Veel buikpijn gehad, maar mijn lijf heeft alles zelf opgeschoond. Inmiddels zijn we dus aan nieuwe ronde begonnen. Poging aan doen om een ovulatie te ontdekken Ben vooral blij dat alles vanzelf eruit is gekomen. Je leest soms de meest vreselijke verhalen na een mk/ma. Succes voor jou met de echo!