@LolaLisa wat goed om te horen dat alles zo snel eruit is! Ik heb net de echo gehad. Hoewel ik 8 weken en 1 dag verwachte is het 7 weken en 4 dagen geworden. Dit zou met meting te maken kunnen hebben of trage start. Dat het sinds vorige keer zo goed is gegroeid is iig een goed teken! Je ziet niet veel vorm enz, maar bijgevoegd de echo.
Hier ook een goede echo gehad! Wurmpje lag op de kop en was al aan het bewegen. We zagen de beginnende armpjes, beentjes en zijn/haar ruggengraat...volgende week donderdag krijgen we de termijnecho en dan de definitieve uitgerekende datum. Nu kwam ze op 6 januari uit, maar ze kon nog niet goed meten zei de vk. Nu kan ik ook echt gaan genieten! *Babydump , Prenatal en Mamaloes here i come!!*
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 2 januari (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 32 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 4 januari (2) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (2) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } 8 januari ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } 9 januari (1) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (5) ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend }, ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2de Kindje❤ {Onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari (1) ❤️ @Mokki - 28 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 14 januari (3) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (1) | ONBEKEND (18) | STERRETJES (3) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo ♡ 5 juni @Lavita echo ziekenhuis ♡ 6 juni @AapEnOlifant intake VK ♡ 6 juni @AapEnOlifant 2e echo vk ♡ 6 juni @LaQueen eerste echo ♡ 7 juni @GroeneBomen 2e echo gyn ♡ 11 juni @LJJ Extra echo ♡ 12 juni @LaQueen intake VK ♡ 13 juni @Druffia termijnecho ♡ 13 juni @Mokki termijnecho ♡ 18 juni @RM1996 intake VK + termijnecho ♡ 19 juni @Haver11 intake VK + termijnecho ♡ 20 juni @Buko 11wkn 3D echo ♡ 20 Juni @Riette89 2de Echo ♡ 20 Juni @Wizzy5 Termijnecho ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 Termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven) Als de termijn van vandaag klopt kom ik op 17 januari uit en val ik net buiten deze groep.......
@Mokki dan blijf je toch gezellig hier mee kletsen! Ik vind niet dat je dan weg moet ofzo hoor haha, tenzij je het zelf wilt natuurlijk!
Idd @Mokki gewoon hier blijven! Ik zou vorige echo ook op 17 januari uitkomen maar vandaag werd ik weer 2 dagen verder gezet dus als het zo blijft val ik precies op 15 januari haha.
@Mokki ik vind ook dat je hier lekker mag blijven kletsen hoor. Er zullen vast wel dames zijn die later bevallen dan 15 januari of dat jij misschien paar dagen eerder bevalt...Denk niet dat het nou zo'n groot verschil is hoor. Blijf gezellig
@Druffia @AapEnOlifant @Wizzy5 superlief dames. Ik blijf graag gewoon hier meekletsen En volgens mijn eigen berekeningen zou ik er binnen vallen. Dus wie weer word ik nog teruggezet.
Ik ben vorige keer met 41+6 bevallen (moest ingeleid worden, uiteindelijk alsnog sectio) dus als ik dat weer doe kom ik op 27-01 uit, dus zou idd lekker blijven
Pffff al hele dag op en af wat krampjes. Onderin, midden, bovenin, geen pijl op te trekken maar net licht bloedverlies. Vreselijk dit!!!!!! Ik dacht nog aan winderigheid ofzo... maar vrees inmiddels voor het ergste. Morgenvroeg maar gelijk bellen.... ik kan wel janken! Ben misselijk van de spanning.
En inmiddels ook twee stolsel.... godver... zo bang dat t verkeerd afloopt! Oja en menstruatieachtige krampen ....
He bah @Mokki . Wat een stress. Straks gelijk weer bellen hoor! Heel veel sterkte, ik hoop ontzettend dat alles gewoon goed is met je baby.