Ik heb gebeld. Met bloedverlies en buikkrampen doen ze geen echo. Ik ben inmiddels aan de pijnstillers. Dit kan nooit goedkomen.
Nee toch! Ik had zo gedacht en gehoopt dat het nu wel klaar zou zijn met de MA’s / MK’s / BBZ’s. Ik ga keihard voor je duimen, maar vooral heel erg veel sterkte. Stolsels en menstruatiekrampen klinken niet goed.
Wat stom zeg! Dus nu moet je afwachten hoe het de komende dagen verloopt. Bah bah bah! Hopelijk helpen de pijnstillers wat. ❤️
Oh nee, wat naar. En wat stom dat ze geen echo willen doen. Een uitwendige echo zou toch wel moeten kunnen?
Nee toch @Mokki !! Hoe kan dat nou! Gister had je nog een goede echo toch? Wat eng dat zoiets zo snel kan omslaan zeg.. Hoe gaat het nu?
Wat vreemd dat ze geen echo willen maken. Vreselijk hoe snel ineens iets kan omslaan. Gister zei je nog dat je wel iets terug gezet was maar alles was goed.. en nu ineens dit. Hoe gaat het nu?
@Mokki o nee! Die spanning naar een echo praktijk op eigen kosten? Sterkte! Ik hoop niet dat het een voorteken is dat je bent terug gezet @AapEnOlifant mooi Scrabble woord ook voor je baarmoeder. Hopelijk levert het voor je zo min mogelijk complicaties op. Had ff gegoogled, je baarmoeder is het een hart zo om te zien.
@Mokki hoe gaat het nu met je? Vind het heel naar voor je. Kun je niet zelf een echo laten maken bij een ander echobureau op eigen kosten? Bah
Ik had ook bloedverlies en kreeg ook een echo.. maar ik had geen krampen. Hoe is het daarmee? Nog heftige kramp?
Net nog maar eens gebeld en ik kon direct komen. Ondanks dat gister alles goed zat, was de baarmoeder nu alweer leeg. Ze heeft echt uitvoerig gekeken. Waarschijnlijk is daardoor ook de buikpijn afgenomen. Gek genoeg niet het gevoel dat ik genoeg ben verloren... maar het beeld was duidelijk. Ik ben doorverwezen naar ziekenhuis aangezien dit miskraam no. 3 is. Ik kan dus van de lijst.
Ooooh nee @Mokki wat is dat mega vlug gegaan zeg! Heel verdrietig! wel fijn dat je nu een soort van "bevestiging " hebt en dus weet waar je aan toe bent. Maar meid vind het echt heel erg voor je. Hopelijk kan het ziekenhuis jullie duidelijkheid geven hoe dit nou kan,zodat jullie met de juiste hulp toch heel snel een klein wondertje mogen krijgen. Heel veel sterkte samen!
Och nee @Mokki.... jeetje wat snel gegaan.. Hopelijk krijgen jullie toch snel een plakbaby!! Heel veel sterkte en dikke knuffel.