@Mokki ik huil met je mee meid wat een verdriet. Je gevoel was goed vandaag... Wat intens verdrietig. Ik hoop dat het ziekenhuis jullie kan helpen. Was voor mij de beste stap die ik heb gezet naar de gynaecoloog gaan. Heb het vertrouwen in mijn lichaam weer terug gekregen. Heel veel sterkte meid, dit is echt afschuwelijk
@Mokki : vreselijk, wat is dat snel gegaan. Gewoon onwerkelijk eerlijk gezegd. Heel veel sterkte! En idd, ik.hoop dat jullie uiteindelijk een kleintje mogen krijgen! Nogmaals sterkte!
@Mokki ohhhh neee!! Verdorie! Ik wil je ook veel sterkte wensen en veel succes! Hopelijk wat meer wijsheden in het ziekenhuis!
Bah @Mokki wat verdrietig nieuws. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Fijn dat het wel nu gelijk zo snel leeg is en ik hoop van harte dat je zsm weer zwanger mag zijn inclusief plakbaby!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 2 januari (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 32 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 4 januari (2) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (2) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } 8 januari ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } 9 januari (1) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (5) ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend }, ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2de Kindje❤ {Onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ { mk 8w+1d } 14 januari (2) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (1) | ONBEKEND (17) | STERRETJES (4) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo ♡ 5 juni @Lavita echo ziekenhuis ♡ 6 juni @AapEnOlifant intake VK ♡ 6 juni @AapEnOlifant 2e echo vk ♡ 6 juni @LaQueen eerste echo ♡ 7 juni @GroeneBomen 2e echo gyn ♡ 11 juni @LJJ Extra echo ♡ 12 juni @LaQueen intake VK ♡ 13 juni @Druffia termijnecho ♡ 18 juni @RM1996 intake VK + termijnecho ♡ 19 juni @Haver11 intake VK + termijnecho ♡ 20 juni @Buko 11wkn 3D echo ♡ 20 Juni @Riette89 2de Echo ♡ 20 Juni @Wizzy5 Termijnecho ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 Termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven)
Nu zijn de mislukkingen hopelijk op in deze groep!!!! Ik wens jullie allemaal een goede gezonde zwangerschap. Dat jullie mogen genieten van iedere minuut en een wonder ter wereld mogen brengen, want dat is het! Ik heb voor nu geen goede hoop meer, hopelijk vinden ze een behandelbare oorzaak. Ik ga mij focussen op een weg naar een gezonde zwangerschap. Voor mij geen vroege echo’s meer blehh.
Wat verschrikkelijk. Onvoorstelbaar hoe snel dit is gegaan! En dat terwijl je gisteren nog een echo hebt gehad. Ontzettend veel sterkte meid! Hele dikke knuffel en denk goed aan jezelf. Dit is niet niks, vooral zo plotseling en snel.
@Mokki wat ontzettend verdrietig om dit te lezen.. ... Het lijkt alsof je je heel sterk houdt. Maar dit moet een aardige klap zijn voor jullie. Echt heel rot... Zelf heb ik ook eerst drie miskramen gekregen voordat de vierde wel bleef plakken. Wij hebben toen nog onderzoeken gehad, maar daar is niks uitgekomen. Behalve dat van ons beiden het eigen risico op was... Schijnbaar is dat direct op na een gen-onderzoek.. Ik hoop heel erg voor een mooie lentebaby voor jullie. Je raakt in ieder geval wel makkelijk zwanger zo lijkt het. Vervelend dat je nu weer helemaal opnieuw moet beginnen. Eerst weer al die rot hormonen uit je lijf.... Dan weer wachten op een eisprong en op je wel of of niet nod. Weer aftellen tot de eerste echo. Ik vond die weken steeds zo ontzettend lang duren..... Ik leef heel erg met je mee. Ik weet nog dat ik pas tijdens die goede zwangerschap besefte hoe depressief ik me het afgelopen jaar had gevoeld. Maar je gaat maar door en verlegd steeds weer je grenzen om je wens in vervulling te laten gaan. Ik geef je een digitale knuffel. Heel veel sterkte!
Jemig meis, wat ontzetten kl*te! En zo snel ook gegaan. Maar misschien is het juist fijn het al kwijt te zijn in deze situatie. Heel veel sterke en ik hoop voor je snel een goede zwangerschap.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 2 januari (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 32 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 4 januari (2) ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (3) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ { onbekend } 8 januari ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } 9 januari (1) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (5) ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend }, ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2de Kindje❤ {Onbekend} ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {onbekend} 13 januari ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ { mk 8w+1d } 14 januari (2) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend} 15 januari (2) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (1) | ONBEKEND (18) | STERRETJES (4) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo ♡ 5 juni @Lavita echo ziekenhuis ♡ 6 juni @AapEnOlifant intake VK ♡ 6 juni @AapEnOlifant 2e echo vk ♡ 6 juni @LaQueen eerste echo ♡ 7 juni @GroeneBomen 2e echo gyn ♡ 11 juni @LJJ Extra echo ♡ 12 juni @LaQueen intake VK ♡ 13 juni @Druffia termijnecho ♡ 18 juni @RM1996 intake VK + termijnecho ♡ 19 juni @Haver11 intake VK + termijnecho ♡ 20 juni @Buko 11wkn 3D echo ♡ 20 Juni @Riette89 2de Echo ♡ 20 Juni @Wizzy5 Termijnecho ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 Termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven)
Dat is mooi, de sterretjes tellen zo ook mee in het aantal. Ik vind het erg als ik andere lijsten zie waarbij ze zo ineens verdwijnen ... Vind het ook mooi als ik de lijst van januari 2019 zie dat mijn sterretje daar ook nog de op staat.