Omg wat een mooie bescheiden buik kwam er langs... Ik heb van mezelf al een flappy belly dus het lijkt er bij mij alleen maar op dat ik dik word ipv een zwanger buik... Prima ook want ik moet het nog 3weken verborgen houden op mijn nieuwe werk.... Voel me ook zoooooo schuldig @Riette89 wat verdrietig joh! Je moeder heeft een prachtig engeltje naar beneden gestuurd.. Knuffels voor jou @LaQueen haha herkenbaar ik zou dan zon hormonale bitch zijn die hem lekker wakker maakt.... Doooooeeiiii you aint pregnant mister!!!!!! @GroeneBomen wat fijn meid lekker van genieten!!!! Ik heb dinsdag ochtend mn termijn echo met 10+3 zelf alweer best in de stress want kon gisteren het hartje niet vinden en hsd sinds 2dgn bruin verlies.. Maar probeer het los te laten enige zekerheid heb ik dinsdag.
@MamaLayenNo ik kan me jouw onzekerheid goed voorstellen. Maar het kleintje zit nog zo goed verstopt en soms is het dan moeilijk om het hartje te vinden. Het is mij overigens nog niet gelukt om het hartje te vinden, maar ik ben ook iets minder dan jij. Is het bruinverlies inmiddels wel weer gestopt?
Op een nederlandse webshop niet.. ze staan wel op aliexpress ! Heb je hem van de zomer binnen denk ik
@Tioman ja volgens mij word het minder.. Ik zat gisteren ook te denken als ik die angelsoynds niet had dan had ik nooit iets gedacht over het hartje... Daarom rustig wachten tot dinsdag. Wel gisteren fantastisch door mn rug gegaan... Iemand tips wat je tegen de pijn kan nemen...
Waar zoek je dan op? Durf het sowieso niet te bestellen want die maten zijn volgens mij super raar. En het voelt niet helemaal goed omdat de kans zo groot is dat er vrouwen/kinderen voor uitgebuit worden..
Snel geïrriteerd, check! Ik zit nu in een soort tussenfase: grootste deel eigen shirtjes worden te kort maar de positie shirtjes zitten nog te los (lekker uitgerekt na nr 1 hahaha).
Ben zo ongelofelijk moe de laatste dagen. Ik zit hier alweer te knikkebollen. Ben ook niet vooruit te branden
In week 8/9 is het HCG op zijn hoogst en daarna zakt het af bijna haha. Al wil dat nog niet Alles zeggen natuurlijk Ik moet vandaag tot half 4 werken. Ben ook zoo moe Voel me ook echt schuldig. Ik zit op mijn verlenging te wachten van mijn contract, daarna ga ik het vertellen. Wil eerst zeker weten dat ik mijn contract heb. Via de mail wel besproken dat hij verlengt word
Zwangerschaps kleding en dan in de categorie dresses.. krijg je hem vrij snel. Je kan in de recensies kijken hoe ze vallen etc..
Thank God, jullie zouden ook zo reageren dus. @MamaLayenNo Met de Angelsound hoef je het nu ook nog niet elke x te kunnen vinden en bruinverloes kan oud bloed zijn. Nog ff volhouden, geen stress! We hebben tenslotte afgesproken dat we vanaf nu allemaal zouden blijven, dus daar gaat jouw kleintje zich aan houden.
Veel paracetamol! En warme kruik tegen de rug. Ik neem dagelijks gewoon Tramadol maar is wel in overleg met gyn uiteraard
Even bij gelezen... Hier idd ook moe en geïrriteerd.. gelukkig heeft manlief het nu na die ander zwangerschappen wel door hoe het gaat . Eindelijk haha. Vandaag verjaardag van een van de kids, hele dag feest. Vanmorgen al gelijk kinderfeestje dus puf..ben het nu wel zat.
Paracetamol mag wel maar niet teveel en niet te vaak. En warmte.. kersenpittenzak ofzo.. sterkte, is echt heel nare pijn
Uhg, hier ook zo moe nog, niettt te doen. @MamaLayenNo, hier kon ik het van de week ook niet vinden en een dag later wel. Het is nog zo inieminie. En bruinverlies is ook niet heel zorgwekkend gelukkig, maar snap je wel, laat het maar gauw dinsdag zijn. En helaas geen tips voor je rug, beterschap!
Dat niet, maar wij hebben wel al kinderopvang voor april 2020 moeten vastleggen. Laatste plekje bij de crèche! Misschien is de situatie beter ik Nederland?
Ohh ja dat moet ook al ja. Wij hebben dat niet nodig, dus geen idee eigenlijk. Geloof dat je er hier ook betijds bij moet zijn.
Haha ik had de buikbaby na de test gelijk aangemeld voor april 2020, daarna pas de verloskundige. Ligt eraan waar je precies woont in Nederland.